Wie weet komt het toch nog goed. Als je gyn al geen uitsluitsel kan geven... Ik hoop het! Man WAT SHIT!! MAn hier baal ik van dit wil ik niet! Zeker niet voor jou! HEel erg veel liefs en een hele dikke Knuffel!!! Ik duim voor je!!
Sweetcandy, wat een rotnieuws!!! Hoop dat alles goedkomt en je over twee weken weer een goede echo hebt. Bloedverlies komt wel vaker voor tijdens zwangerschap. Zal iig heel hard voor je duimen!
He muur je bent echt een schat, ik was je meteen aan het zoeken. Ik zit nu bij de januari mama,s maar ben denk ik toch in februari uitgeteld volgens de echo als alles goed gaat. Maar ik zie het somber in. Had je steun wel nodig.. Bloempje dank je wel meid...
Ha muurtje, zag je berichtje over de lijst bijhouden. Ik heb een mail naar Minimouse gestuurd, moet even met mijn compagnon overleggen hahahaha Maar ik denk dat we daar allebei dolblij mee zijn, aangezien jij als echte forumverslaafde daar erg goed voor zou zijn. Had het je laatst toch ook al gevraagd? Toch bedacht?
Graag gedaan meisje. Ik hoop dat je je over twee weken gewoon gezellig bij ons kan aansluiten. Wij hebben namelijk een hele mooie pagina in tegenstelling tot de januari mama's heb je dat gezien? Dikke x bloempje
@ Muurtje Hier gaat het wel goed, erg moe, vlagen van misselijkheid, pijnlijke (.)(.), last van me banden, veel plassen. Verder eigenlijk wel goed, met jou?
Oh lieve schat toch. Ik duim echt heel heftig voor je! En als mijn duimen op zijn dan ga ik door met de volgende vingers....
@ hier gaat het wel... vriendinnetje kwam net slecht nieuws brengen. Ik hoop dat het toch goed gaat komen met haar en d'r kleintje. Daar een beetje door van slag. En natuurlijk ook door de andere heftige berichten vandaag. Het is dan allemaal zo pril en betrekkelijk... *zucht* Verder. Hele opgeblazen buik, last van mijn rug, borsten enorm en een beetje gevoelig. En onderbuik rommelt. Beetje pijnlijk. Verder valt t allemaal wel mee. Oh ja! Vergeten... MOE! heel Moe...hihi Val in slaap tijdens de meest spannende series... hihi
@ Bloempje, ik hoor het wel. En Wat ben jij goed in veren in je eigen hl te steken. hihi Ik doe er nog een paar bij!!! De site is iid schitterend aan het zijn en worden. hihi
@ Jada, whaha, jullie site is ook mooi! hihi *knipoog* Dit is de eerste keer dat ze een site maakt en ze moet zich zelf toch complimentjes geven. hihi Jada! Ook een pluim voor jullie site!
Dank je wel muurtje... en bloempje.. Jullie site is mooi, die van januari is ook wel mooi. Alleen ik ken daar niet iedereen..
Moe, pijn in me onderrug, steken rechts, snuffelneus, brandend maagzuur in me slokdarm heel hoog, misselijk, pijnlijke boobs, warm, dan weer koud, hoofdpijn.... Als ik dat zo opnoem klinkt het nog wel zwanger he?! WAT HEBBEN MANNEN HET TOCH MAKKELIJK!!
Hahahahaha tot je uitgegroeid bent tot een monster in een zwanger lichaam! Achteraf heb je dan wel medelijden met hem hahahahaha
Nou ik heb al de vraag gehad; Ik ben wel benieuwd hoe groot je melkbommen gaan worden Of Krijg je straks ook hanglippen? Erg he!
Bedankt voor alle lieve reacties! @Emmetje: jij ook al in zo'n rotsituatie. Zou fijn zijn als je maandag kan kijken. Sterkte!