Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

@Laura: Ja, bugaboo is echt geschikt voor het strand. Dat komt, omdat je de wagen andersom kunt draaien. Dus ipv kleine wieltjes voor > de grote wielen voor. Dan is 'ie dus goed voor het bos.
    Vriendin van me heeft 'em namelijk.
    Hé, nogmaals succes vanavond!

@goede echo's: Mooi!!

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Goh, al bijna weer op blz 800...

3. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Op MP is idd ook een hoop te vinden....Je moet alleen net de juiste kleur treffen enzo.....Maar verder ideaal!!!

Oke, er kunnen dus luchtbanden onder de Stokke......Thnx voor de tip!!!

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Knor, dat weet ik niet zeker.. Die mevr ging er voor op jacht. vandaar. Maar niet te zwaar, ideaal om in te klappen. (laat t je wel uitleggen... = moeilijk in het begin als je geen instructie hebt gehad)
    En de rest heb ik hier boven al verteld.

De kapsters zweren bij een wagen van Quinie (heet dat merk zo??) welke precies weet ik niet meer. Moet ik weer vragen.

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ga ff mijn gedachten verzetten met meuk op de tv... ATWT... Doegie! Tot later!

6. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    hey
    duster: bij ons zoeken ze nog oproep kracht :p geen idee waar reien ligt :p haha zal wel ver zijn...
    maar ik weet niet of je kontjes wil wasen :p
    mootje

7. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ik ben helemaal verliefd op de Stokke.....Dat roep ik al sinds ik dat ding 1x heb zien rijden....En nu ook, als we ergens komen waar ze kinderwagens verkopen, loop ik er steeds weer op af....Ik vind hem de mooiste......En dan Limegroen (mijn kleur).....Helemaal top!!! Maar ja, goedkoop is ie niet.....Begint vanaf 800 euro, nieuw......Met alle toeters en bellen is ie 1000 euro!

8. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Mmmm dilemma:

Ik heb geen fiets meer, dus ik ben op zoek naar een nieuwe fiets.....Nu ben ik ontzettend geneigd om alvast een mama-fiets te kopen.........Nu is er 1 in de aanbieding bij de makro.....Ziet er goed uit, 10 jaar garantie, 320 inclusief btw, oftewel niet duur.....Heb namelijk al rond zitten kijken bij fietsenzaken, ze kosten overal tussen de 500 en 800 euro.......Zal ik hem kopen of niet???

Wat zouden jullie doen?
    En mama's: Hebben jullie ook zo'n mama-fiets? Of toch een gewone? Graag advies!

9. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik ben er weer.
    Het was een goeie beslissing om even weg te gaan, afleiding te zoeken.
    Nu rustig op de bank, lekker tv kijken voor 't koken.
    Ze hebben 't hiernaast druk met visite, dus die mist me voorlopig niet.

Nog even een griezelverhaal:

Vannacht voelde Frank iets kriebelen, ik vroeg wat is er??
    Daarna voelde ik iets kriebelen.
    Ik sloeg van me af, deed de lamp aan en..

Een DIKKE VETTE ZWARTE SPIN in ons bed!
    Hij is gewoon OVER ons heen gelopen!
    Moest gillen en huilen tegelijk :(
    Ben zo bang voor spinnen...

10. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ viciousm:

Fijn dat je afleiding hebt kunnen zoeken, en dat het nu iets beter met je gaat!!!

Gatsie, een spin die over je heen kruipt.....Ik zou ook echt gaan gillen....Ben niet bang voor die beesten, maar leuk/lief vind ik ze nou ook weer niet.....Je schrikt je toch kapot!!!

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hee muur, knuff. Hoop dat je je snel beter voelt.

Hier zit ik weer onder de pukkels. Ik heb godzijdank iemand die me komt opmaken als we over 5 (!!) weken gaan trouwen. Want dit ziet er niet uit natuurlijk. Grmbl. Lijk wel 14.

Verder toch weer misselijk, het is net of ik weer in week 8 zit. Ik ga gewoon in spiegelbeeld terug met de kwaaltjes, maar de buik gaat flop! haha. Valt snel op op een platte lat als ik :D

12. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Vicious; GADVERDAMME!!!!! Ben als de dood voor spinnen :$

13. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Wij gaan voor de mama fiets, maar het is nu geen prioriteit. Want tenzij je er met een maxicosi op wilt gaan wiebelen (zo'n rekje), zit je kindje voorlopig niet in een zitje.

Eerst de kinderwagen. Krijgen wij, een hele dure, van mijn nicht, als het goed is :)

Ik ga wel voor veel tweedehands. We hebben nu heel goede inkomens, maar wel tijdelijke projecten. Dus we moeten wat overhouden na bruiloft, baby en proefschrift (dat laatste kost ook een slordige 2000 euro).

14. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Vic, Gatver! ben oook zooo bang voor spinnen!

15. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hallo meiden,

Hier even snel een berichtje van mij, mijn buddy heeft denk ik al mijn sms geplaatst maar kom het nog even vertellen:

Baby gezien, hartje klopte (was helemaal opgelucht), alles zag er goed uit. Het bewoog regelmatig, wat ik erg leuk vond want die andere 2 lagen heel stil en moesten echt op gang gebracht worden wat weer vervelend voor mij voelde hahaha.
    Baby is precies 11 weken, wat inhoudt dat ik 15 februari ben uitgerekend ipv 14. Ik ben blij en het maakt het toch realistischer nu!

Klein beetje geleden en Knorretje, ik heb tijdens al mijn zwangerschappen (incl deze) hele realistische nachtmerries gehad, ik kon ook echt geen CSI of dat soort programma's kijken want geheid dat ik er 's nachts van droomde. Maarrrr dit ging na +/- 14 weken weg en daarna droomde ik alleen maar van ons kindje en leuke dingen!

16. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Sassa, Leuk he om te zien hoe je baby beweegt!
    Bij ons zwaaide hij/zij naar ons :)

Super meid, geniet ervan!

17. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Sassa:

Wat fijn dat je zo'n goede echo hebt gehad, top!!!

En wat betreft de dromen: Mmmm, week 14 zei je, ben benieuwd......Het is echt te eng realistisch!!!

18. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Knorretje; Ik heb 'n tijdje geleden een mama-fiets gekocht. Vooral die dubbele standaard vind ik echt ideaal. En ook al is m'n buik nu al enorm, ik pas nog tussen het fietsstoeltje en 't zadel in ;)

Ik ga zo Matthijs naar bed brengen en dan duiken we er samen ook in met een dvd-tje Lost. Morgenochtend de termijnecho. Spannend!

Iedereen een fijne avond en slaap lekker!

19. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Duster:

Thnx voor de info over de mama-fiets....Ik ga morgen maar eens kijken bij de Makro, vind ik het wat, dan koop ik hem....Het is erg goedkoop en een fiets heb ik toch nodig (heb er nu geen).....dus dan kan ik net zo goed nu een mama-fiets kopen!

Veel succes en plezier morgen bij de echo!!!

20. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hier even een foto van mijn buikje....Net gemaakt!

Deel Deze Pagina