Jazeker, maar ik was met elke zwangerschap bezorgd hoor. Mijn moeder is van een tweeling en als het een generatie overslaat is het dus volgens mijn berekening zo dat vrouw tweeling krijgt (2 eiig) dochter niet en kleindochter wel. Dus ik zou dan wel het haasje zijn... Maar nee!
Nou meissies, ik ben ervandoor! Laura knuf! Buddy: duim duim duim en morgen een super smsje! Hoe laat moet je ook weer?
Ja klopt omdat jou oma een tweeling heeft gehad..heb jij meer kans idd..en jou mama geen..bij een tweede had ik het minder erg gevonden dan bij de 3e..maar ja het zal wel niet hoor zitten meer te geinen
Zo ik ga er ook vandoor!!! Fijne avond nog..... @ Meiden met een echo morgen: Heel veel succes/plezier gewenst! @ Laura: Heel veel succes morgen, zal aan je denken! Liefs Knorretje en kleine big!
dames, mijn man heeft mij net bang gemaakt! IK jaagde een kat weg in onze tuin en het was niet gepland, dus schrok er echt van... Begon daarna te huilen, vond het niet leuk! er zal toch niks gebeurd zijn? maak me zorgen...
Lieve meid, ik vind dit echt heel erg voor jullie! Heel veel sterkte en ik hoop dat het geen bbz is. Wat een vreselijk nieuws. Na lang wachten eindelijk een echo en dan dit bericht. Verschrikkelijk Nogmaals veel sterkte morgen!
hoi hoi knorretje: ik heb ook een mama fiets omdat ik moest ook een nieuwe. de fiets die heb ik gehad voor (moederdag) heeft volgens mij 399 euro bij karwei. voor zo weinig zou ik het zeker doen. en het is wel handig!! makkelijk opstappen enz.. ruimte stoeltje voor en bv je buik. een ik had ook een gewone fiets maar ik kon er niet tussen komen.. lag bijna keer op de grond met joppe. mooie buik trouwens! ik wens iedereen met de echo weer morgen heel veel plezier en duim duim duim van uit hier!! vivi: blij dat de afleiding goed heeft gedaan! sassa: gefeliciteerd met je goed echo!! heerlijk voor je! laura wat een K*t nieuws meid.... dat is toch zo oneerlijk! heel veel sterkte morgen we denken aan je. (knuff) Dit is mijn ergste nachtmerrie....... sterkte er meee... mootje
he dames, ben weer thuis van t werk. geen zin om bij te lezen maar wel even over laura... heel veel sterkte meid! ik zal mn bed maar weer op zoeken. ik ben kapot... nog 2 nachtjes en dan hebben we weer een echo wel zin in!
Goeiemorgen meiden, Vreemd nachtje, paar keer wakker en behoorlijk trekkende gevoel in mijn buik en schrijf dit maar aan als bandenpijn. Hahahaha nou heb ik voorheen nachtmerries gehad, vannacht droomde ik over Waylon, nou hoe ik dáár bij kom mag Joost weten. Ik ben helemaal geen liefhebber van zijn muziek en ja hoewel ik zijn ogen echt heel mooi vind heb ik er verder ook niks mee! Nou ja t zal wel! Hoe is het hier?
Meid je babytje kan heel veel hebben. Als jij een keer schrikt (al zou het 100x zijn) gebeurt er helemaal niks. Ik heb in mijn vorige zwangerschap alleen maar stress stress en stress gehad omdat ik zo bang was van alles. Nou dat zou heel slecht moeten zijn. En ik heb me toch een kerngezonde kerel op de wereld gezet. Hij is vrolijk slim en er is niks met hem aan de hand. Ik herken mezelf heel erg in jou. Ik maakt me in mn vorige zwangerschap ok altijd zo ontzettend zorgen. Je kunt me altijd pb'en hoor. Knuff
GOEIEMORGEEEEEUHHHHH!!!! Vandaaaaaaag de ECHO daaagggg!! JEEEEJ!!! Zometeen staat moeders voor de deur rond 9h! Dan gaan we lekker ontbijten bij de Ikea owww jee haha En mannetje komt ook op tijd thuis heeft een halve snipperdag gaat dan ff naar de stort en daarna om 15.30 de ECHO!!! joepie de poepie! Nou ik ben ff douchen en aankleden nu hihi was voorheen nog niet veilig verklaard de badkamer...altijd lief zo'n vriendje uge uge Dames fijne dag, en die vandaag samen met mij een echo hebben ook heeel veel plezier! Wie nog meer de eerste? Ennuh buddy goed je gsm in de gaten houden he hahahaha Laura ik denk aan je vandaag! Hopelijk valt het allemaal mee..sterkte *knuf*
Jaaaa BWtje, spannend! Enne sms maar op het nr waar ik je gisteren mee smste! Dan komt ie zeker weten aan! Heel veel plezier!
Owww ja broek mevrouw van MP heeft nog gisteravond laat gemailt..met de woorden : broek? welke broek?? ohhhhh de dondigger blablablablabla Ja die ligt klaar in een envelop maar ik schaamde me omdat ik geen geld meer op mijn rekening had voor een postzegel daarom reageerde ik niet etc..heel vaag dus maar nu heeft ze geld en post ze hem vandaag zal eens tijd worden Maar ja vind het niet echt kloppen ik betaal haar 10 euro en 2 euro verzendkosten dus ja dan had je hem gewoon gelijk moeten posten zucht...en koop dan niet zo'n dure kleding voor je kind als je niet eens een postzegel kan betalen maar ok! De broek komt als het goed is morgen dus binnen haha einde verhaal ! En nu ga ik ffkes de douche checken..
Goedemorgen dames @ Bwtje heel veel plezier bij je echo!! En natuurlijk zometeen bij ikea haha @ Laura ontzettend veel sterkte meid!! @ hier wel redelijk goed geslapen, vooral lang. Dat heeft me goed gedaan!! Kleine meid is ook net pas wakker. Lekker hoor!! Ze raced nu de kamer door met dr loopkarretje. Fijne zonnige dag allemaal!!
Laura wat een verschrikkelijk nieuws, meid. Wat zul je verdrietig zijn. Heel veel sterkte vandaag in het ziekenhuis.
Sjonge jonge, lekker vaag dan van die vrouw... Nou wil je geen angst aanpraten maar reken jezelf nog niet rijk hoor, straks is dat ook weer een kletsverhaal! Maar hoop voor jou natuurlijk dat de broek binnen komt!