bwtje: veel plezier bij de echo! Je hebt al een hartje gehoord, dus het zit vast helemaal goed! Sassa nog op je roze wolkje? Ik ga vandaag de hele dag weg met de kids (naar Rockanje) dus zal hier niet zijn. Tot vanavond!
Ja dat is stiekum mijn werktelefoon hahaha, niet doorvertellen hoor mag daar helemaal niet mee smsen, maar die andere is stuk dus vandaar dat ik deze even gebruik! Binnenkort zal mijn andere het weer doen en dan gebruik ik die gewoon weer!
Owwww nog even een updateje van het bed en dan ga ik echt Bekijk bijlage 6423 Zo is hij op dit moment Sem heeft het al helemaal bedacht he met het deurtje is de ingang en het trapje aan de zijkant is de uitgang haha! Nog leuke ideeen en tips lees ik vanavond dan wel !!
Bekijk bijlage 6424 Hier nog met deurtje open En die appels kunnen ze dus er zelf in en uit doen..soort puzzelidee
Hihi, ja zit wel op een wolkje ja. Had toch wel gelijk dat het na de echo anders zou voelen. Nu heb ik het gezien en zien bewegen, het is écht en het komt! Zal er heel veel van houden!
goedemorgen!! Meiden met een echo vandaag: heel veel plezier en succes! Laura: nogmaals sterkte meis. Ik denk aan je! @ ego: vandaag 11 weken!!!! Het schiet eindelijk wat op Nog even iets. Hoe zit het nou met het zw.schapsmasker?? Hoef je er nou alleen voor te zorgen dat je je gezicht en hals uit de zon houdt of in ieder geval met een goede factor insmeert of kan je ook bv door verbranden of bruinen van je armen/benen het zw.schapsmasker krijgen? Ik dacht zelf dat je alleen je gezicht heel goed moet beschermen toch??
FM, nee dat weet ik eigenlijk ook niet zo... Weet wel dat ik bij die eerste wel een masker had. Wist nog niet dat ik zwanger was en was op vakantie in Turkije, echt alles was bruin behalve mijn gezicht, wat een lelijk gezicht zeg! Lijkt me trouwens wel dat je het over je lijf kan krijgen hoor...
Oooh.... Ik was gisteravond erg belabberd en lees dit pas nu. Wat ontzettend naar voor je meid. Vreselijk, ik wou dat ik wat voor je kon doen. Heelveel sterkte vandaag en dikke knuffels.
Doe het samen ontwerpen/bedenken en laat het maken..ik kan dat helaas niet..en voor mijn mannetje ook iets te hoog gegrepen..hihi wil wel dat het goed en veilig is Vriendlief mag met steigerhout een tuinstel proberen te maken hihi Dat wordt het project van het nieuwe huis..
Nou ik ben weer fris en fruitig! Nou ja...tijdens het douchen, tanden poetsen dan kwam wel mijn ontbijt er weer uit...dag blanke vla met appel blegh :S Nu een beetje duf en warm...moet altijd weer ff bijkomen na zoiets.. Nou ons mam is er zo! Dames tot vanavond
@BWTJE @Schatje; Veel succes en plezier bij de echo. Ik mag ook zo Om 9u55 heb ik de echo. Ik heb er echt onwijs veel zin in om ons beebje weer te zien
hihi hij begon met de basis en dat was 450 weet niet hoeveel het nu kost..dat is nog de vraag... En dit is zonder verf...wil ook graag weten met verf.. Maar ik vind die life time bedden zo belachelijk duur..dat ik dacht ga zelf eens zoeken wie dit kan maken! Ik laat de uiteindelijke prijs nog wel weten..
Oke buddy is goed! Ben benieuwd! Nou meiden met de echo incl buddy, veel succes en plezier! Ik ga hier even stofzuigen en straks kijken of mijn banden van mijn fiets het nog wel doen en dan misschien even een stukje fietsen met Marcus. Lisette en Fred zijn vissen, dus het is moeder en zoon dag
@ Laura! Ik leef met je mee! Zit hier gewoon te janken. Heel veel sterkte en heel veel liefs! Hou ons op de hoogte. KNUFFFFF!!! Hoi! Even spieken...
Goede morgen meiden, Nou, vandaag is het dan zover... ik ga weer voor een echo... heb opzich wel lekker geslapen, maar werd rond half 5 wakker met een buikkramp achtig gevoel (spanning?) en nu kan ik echt niet eten!:S Ben best zenuwachtig nu en over een klein uurtje weet ik weer of alles goed is met de beebs... straks horen jullie meer...! Liefs, mammamia
@ Mammamia! Spannend! Heel veel sterkte en plezier! @ Hier best een goed begin van de dag. Ik lijk de dip bij gister achter gelaten te hebben. Gelukkig. Ik ga eens heftig nadenken wat ik vandaag allemaal ga doen. Afspraak voor vandaag heeft afgezegd ... met een hele goede rede! Ze gaat haar ouders vertellen dat ze zwanger is! joehoe!