Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    hallo meiden,

nog ene half uurtje voor ik naar het ziekenhuis kan, kon er tussen 10 en 12 terecht en word er ergens tussen geplakt. hopelijk gaat het een beetje snel en hoef ik niet te lang in de zenuwen te zitten.

als jullie het goed vinden houd ik jullie op de hoogte van hoe of wat. ga nu nog even de honden uitlaten en knuffelen en dan ga ik er vandoor.

voor de dames met een echo veel plezier en succes!

2. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    @ Laura, natuurlijk mag je ons op de hoogte houden! Graag zelfs!

@ Mammamia, veel plezier!

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Laura nogmaals sterkte, en zeker hier komen vertellen, we leven allemaal met je mee. Ik ben er echt even stil van.

4. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    #8104 LiLaLief, 28 jul 2009
    Laatst bewerkt: 28 jul 2009
    Oh Laura nee :(

Had je nog geen echo gehad?

Veel succes met de onderzoeken vandaag, ik hoop erop dat ze ernaast zat!

AANPASSING:

Ik had de rest nog niet gelezen.. sorry.
    Heel veel sterkte, vind het echt heel naar voor je!

5. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

@laura: Neeee... Wat erg, meid! Vind het zo sneu voor je!
    Hiervoor ook al een MA gehad.. Het is zo oneerlijk verdeeld!
    Meid, ik weet uit ervaring, wat mensen ook zeggen.. Niets helpt echt. Allemaal goed bedoeld, maar.. Jij voelt je zooo ellendig. Pfff... Ik wens je echt heel veel sterkte!
    En succes vandaag!

@boni: 3- of 4-wieler? Ja, heb je misschien een punt, ja. Had ik nog niet over nagedacht.
    Al heeft mn vriend wel een keer laten vallen dat een 3-wieler hem niks leek.
    Onze hond is trouwens niet echt groot. Wel héél sterk. ;)
    Jij hebt dus de bugaboo? Bevalt goed?
    Wat ga je nu doen? Je hebt een duowagen nodig, denk ik.

@dames met een echo vandaag: Spannend! Heel veel succes en veel plezier!

@muurtje: Fijn dat je je vandaag wat beter voelt!

6. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    ja idd wel een echo gehad maar niets kunnen vinden in de vruchtzak die er zit, wel "iets" in de buurt van mijn eileider maar dat zou ook een stukje darm kunnen zijn.
    de echoscopiste wist het gewoon niet met zekerheid te zeggen en voor alle zekerheid dus toch naar het ziekenhuis om uit te sluiten. ze wilde ook niet nog een week wachten. heb er gewoon geen goed gevoel over!

maar goed we zullen zien en ik moet toch afwachten!

ik ga zo weg, hopelijk ben ik er straks weer en kan ik jullie vertellen hoe of wat!

doei doei

7. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    @ Melek

Ik las een paar pagina's terug iets over angst dat het mis gaat door invloeden van buitenaf.

Weet je, zo'n kindje kan, als het eenmaal goed zit, heel wat hebben!
    Bij ons in het dorp woont een meisje, best stevig van zichzelf al, die er na 8 maanden (!) achter kwam dat ze zwanger was.
    Ze ging met buikpijn naar de dokter.
    In de tussentijd heeft ze gerookt, alcohol gedronken, en zelfs pillen geslikt op houseparty's.
    Het kindje is inmiddels 2 en kerngezond.
    En zo zijn er wel meer vrouwen die in het begin helemaal niet weten dat ze in verwachting zijn.

Dat is natuurlijk voor hun heel gelukkig, en het betekend nooit dat je maar lang leve de lol moet gaan leven, maar, als een vruchtje dat allemaal kan overleven, kan het de schrik van een poes wegjagen ook zeker wel aan!

Maak je niet te druk.. ;)

8. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

He meiden,

Ik voel me vandaag gelukkig ook een stuk beter als gisteren. Heb wel geluk gehad gisteren. Ze belden van het werk op of ik niet vrij wilde zijn. Ja graag!! Heb dus gisteren ook helemaal niks gedaan.
    @ allen die vandaag een echo kijgen, veel plezier.
    @ Laura, succes hoor!!! Ik hoop dat het toch nog goed komt!!

9. mammamia

mammamia Niet meer actief

Nou meiden, ben net weer voor een echo geweest en alles was hartstikke goed! Ben zo opgelucht... Kindje was weer flink gegroeid en hij/zij had de hik waardoor de beentjes af en toe de lucht in vlogen, zo'n grappig gezicht hihi... helaas nog niet het hartje kunnen horen, lag waarschijnlijk net een btje moeilijk waardoor ze em niet goed te pakken kon krijgen. Ach, het hartje hebben we wel zien kloppen en thuis ook nog ff op de dvd terug gekeken, dus maak me er geen zorgen over...

Zal zo ff proberen de echo's erop te zetten, maar de scanner werkt een beetje tegen grrrr... hoop dat het lukt!

@laura: heel veel sterkte vandaag meid!

@meiden met echo: succes en hoop op een mooi bericht voor jullie!

Liefs, mammamia

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Zo en dan hier een foto van mijn echo, hoop dat ie duidelijk is!?

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    En van mijn buikkie!

12. mammamia

Echo foto staat in mijn fotoalbum! Weet ff niet zo snel hoe ik het hier op het forum kan plaatsen zoals Sassa heeft gedaan...

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Bij plaats reactie moet je naar onderen scrollen en dan staat er 'beheer bijlagen' en daar kan je je foto oploaden.

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik zie je echo niet in je fotoalbum mammamia

15. mammamia

#8115 mammamia, 28 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jul 2009
    Ok, hier is ie dan (geloof ik)...

16. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hai meiden!

Laura, wat erg meid! Ik vind het zo naar voor jullie...Heel veel sterkte!

Meiden met goede echo's: Gefeliciteerd!!

Sassa, al een mooi buikje zeg!!

Mamamia, een mooie echo!! Is leuk dat je het al zo duidelijk kan zien hè?

Vicious, bij ons in het dorp was ook een vrouw die niet wist dat ze zwanger was. Ook alles gedaan en gegeten e.d. en ook gedronken. Maar jongetje is ook kerngezond! Dat betekent natuurlijk niet dat je alles maar kunt doen, maar je beeb kan idd wel tegen een stootje! ;)

Nou, ik ga weer. Zometeen gaan we naar de babydump toe. Kinderwagen uitzoeken!! :) We krijgen hem van mijn schoonouders!
    En misschien nog wat andere dingen kopen :D
    Is wel vroeg misschien, maar we hebben nu nog vakantie. En het is ook wel leuk om nu al wat dingetjes in huis te hebben....;)

Fijne dag nog allemaal!
    Liefs Jewel

17. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    @ Mammamia, ook al een mooie echo!

@ Jewel, veel plezier met inkopen doen!

Ik net een beslissing genomen, baby komt bij Marcus op de kamer (Lisette is nogal een boefje dus die leg ik liever nog niet samen op de kamer met Marcus of de baby) en we lenen de wieg van mijn schoonzusje en met 6 maanden gaat de baby in Marcus zijn bed en Marcus in een peuterbed!
    :D Blij met mijn beslissing!

18. angelea

angelea Actief lid

20 dec 2007
    228
    0
    0
    Flevoland
    @Laura; Wat een verschrikkelijk nieuws.
    Heel veel succes vandaag in het ZH. Hopen dat je snel duidelijkheid hebt.

gr.
    Angelea

19. angelea

angelea Actief lid

20 dec 2007
    228
    0
    0
    Flevoland
    Gisteren 1e echo gehad.
    Alles was goed, maar zijn wel iets minder ver. Maar ja dat maakt me nix uit.
    Uitwendige echo gehad. Eerste beeld was gelijk de beste, beebje zwaaide al vrolijk naar ons. Hartje klopte ook in vol ornaat.
    Helaas kon VK daarna niet meer zo'n mooi beeld krijgen. Heb dus wel foto's maar zijn niet zo heel duidelijk. Ga vanavond proberen om deze in te laden.

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Goedemiddag meiden,

We hebben weer een echo gehad en ALLES WAS GOED :):):):)

Ons beebje was erg beweeglijk. Ging zelfs een rondje draaien tijdens de echo. Zo schattig om te zien. Ik ben 3 daagjes verder, dus uitgerekend op 16 febr.2010. Vandaag dus 11weken, dus doe meteen de 11weken wave ;) Moet mijn banner nog aanpassen.....

Liefs Silvia

Deel Deze Pagina