Angelea en Duster alvast FELI!! En ik zag jou mooie echo voorbij komen Buddy! en mammamia ook al zo mooi..... bijna bijna bijnaaaa
he dames, gefeliciteerd met de goede echo!! ik ben benieuwd naar ons frummeltje morgen!! hihi! om 15 uur moet ik. gisteren hartje nog gehoord dus ga er vanuit dat het allemaal goed is nu ga ik weer even liggen. ben weer moe.. tot later
En mooi buikkie!! Nou ik heb de kosten binnen... 505 voor beide bedjes zo..wel met trapje ed.. 60 voor appeltjes gaten ed.. 75 voor deurtje appeltje knop en uitsparingen.. Appeltjes doen we niet..wel deurtje want sem vond dat de ingang en de zwammen trap de uitgang haha Ik denk dat we met iets van magneet verf gaan verzinnen...of klittenband en vilt...dat komt nog wel..want gaten in het bed staat ook weer raar! Nu nog de lakprijs..
@Angelea en Duster: super, gefeliciteerd met jullie goede echo's! Ben ook heel blij met mijn echo, staat er weer mooi op. Wij hebben ook een dvd gekregen en die moeten we elke keer meenemen naar de vk, zodat ze het filmpje erop kan zetten. Nu kunnen we thuis nog af en toe een kijkje nemen en ons kindje zien bewegen. Vooral die van vandaag is leuk als hij/zij de hik heeft... boink boink (lijkt net of ie geelektrokuteerd wordt hihi)... beentjes vliegen de lucht in, zo grappig...
hey meiden, laura, wat een vreselijk nieuws.. hoop dat je dadelijk met positiever nieuws komt! duim voor je. iedereen gefeliciteerd met de goeie echo!!! ik mag morgen weer heb mijn naam aan laten passen... hopelijk weten jullie wel wie ik ben nog
Hoe komen jullie allemaal aan die extra echo's? Fijn dat ze allemaal goed zijn Ik zou er ook wel weer een willen, maar we gaan volgende week iig hartje luisteren. Ik zal wel vragen naar een extra echo. Verder erg moe hier, heb flink zitten huilen omdat de verlenging die ik krijg veel korter uitvalt omdat het einde van mijn aanstelling midden in mijn verlof valt. Ik baal. Maar goed, ik heb langer salaris. Helaas moet IK mijn project afmaken, niemand die mijn werk voor me kan doen- er moet dus voor mijn due date zoveel mogelijk proefschrift af zijn. Zucht. Hopen dat ik echt minder last ga krijgen van symptomen, de tijd begint vreselijk te dringen.
Poeh, maar ja wel alles handmade, dus misschien niet zo duur... Ik heb ondertussen ook al zitten speuren naar hoogslapers om ze zelf te maken en heb een hele mooie tekening + uitleg dus ter zijner tijd ga ik mijn kerel (of schoonzus, die vind dat soort dingen ook erg leuk) ook aan het werk zetten! Scheelt een heleboel ruimte in Lisette d'r kamer. Staat ontzettend vol en ik word dat een beetje gek van! Kunnen we er misschien een bureautje onder maken en ook een mooie nieuwe kast, want die ze nu heeft valt uit elkaar!
@Laura, wat een rotnieuws zeg. Heel veel sterkte vandaag! @dames met goede echo's: gefeliciteerd. Ik heb vandaag eindelijk mijn allereerste echo gehad. Was echt geweldig om te zien. Was zo zenuwachtig! Ik was bang dat of het niet goed zou zijn of dat er daadwerkelijk iets levends in mijn buik zat. En ja hoor, de echoscopiste deed dat apparaat op mijn buik en we zagen gelijk een heel compleet kindje wat lag te bewegen. Het was heel de tijd aan het zwaaien. Nu dringt het echt pas tot me door dat ik zwanger ben zeg. Gelijk voor het eerst iets gekocht voor de baby. Een heel lief pakje. Moet mijn banner nog aanpassen. Ben i.p.v. 12 wkn en 2 dgn ineens naar 12 wkn en 6 dgn!!!
Ik wist niet dat dit kon Bie...uhhh prulleke haha ik dacht dat je aan deze naam vast zat? hoe doe je dat dan??
haha genoeg ideetjes dus ja hout is duur..en hij moet ook betaald worden is natuurlijk geen standaard bed ... Maar als ik dus bij life time een bed ga kopen ben ik al gauw voor eentje zonder poespas 1200 euro kwijt..nou dan doe mij deze maar hihi
nou meiden, ik ben inmiddels terug uit het ZH, viel gelukkig mee! geen BBZ!!! dat wat de echoscopiste zag was vocht in de eileider en kan dus geen kwaad, gelukkig. wel een lege vruchtzak, 95% kans dat het dus misgaat. moet wel volgende week terug komen voor een 2e echo. heeeeeel klein klansje dat er toch iets te zien is dan maar daar ga k niet vanuit, dan kan het alleen maar meevallen. daarna kan ik dan een afspraak maken hoe het verder moet gaan. dan nog even een vraagje: ik moet straks mijn werk bellen, heb niet veel behoefte om al snel weer aan het werk te gaan. hoe zouden jullie dat doen? vorige keer wilde dat ik tussendoor aan de gang zou gaan. persoonlijk zie ik dat eigenlijk niet zo zitten, hoe zal ik dat gaan aanpakken?
wat een geruststelling he !! en kijk dat schiet weer op wat daagjes erbij Lekker genieten nu ennuh ben benieuwd naar de echo
ow wat fijn meid geen BBZ ook al is het natuurlijk nog niet waar we voor gaan...ik help je hopen dat er misschien toch nog iets zit..en dat het termijn er helemaal naast zit..je hebt nog geen bloeding gehad dus er is ook nog niets uit... Ik zou bij je werk aangeven hoe je je voelt..en dat je graag alle onderzoeken wil afwachten en daarna weer wil starten ofzo?
He laura, gelukkig viel het ziekenhuisbezoek mee, maar het blijft niet leuk natuurlijk. Anders bel je toch gewoon morgen of overmorgen naar je werk en leg je uit dat je wat rust nodig hebt. Je moet ook alles een plaatsje kunnen geven hoor en lekker goed voor jezelf zorgen. Heel veel sterkte!!
dank je, ja idd het heeft gewoon even tijd nodig! hopelijk snappen ze dat op mijn werk ook.... nou ja we zullen wel zien dan.
Kristen, gefeliciteerd met je echo! Laura, gelukkig geen BBZ! En als ik jou was zou ik je werk bellen en eerlijk zeggen dat je het totaal niet ziet zitten om aan het werk te gaan na dit slechte nieuws! Dat je je ziek meld omdat je in een dip zit, zoiets?