Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou ik zal je zeggen, tegen ziekmeldingen kunnen ze niet veel doen hoor! Als jij er mentaal doorheen zit dan kan je toch niks. Zou het heel vreemd vinden als ze op je werk moeilijk gaan doen (zeker in de branche waar jij zit). Weten zij veel hoe het voelt voor iemand die net dit soort nieuws te horen hebben gehad, misschien sommigen wel maar vast niet iedereen.

Nee hoor denk niet dat je je druk moet maken. En als ze wel moeilijk doen gewoon voet bij stuk houden!

2. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    vorige keer werd er verwacht dat ik wel tussendoor aan het werk kwam! was toen ong. 2 weken thuis, wachten op wat zou komen( uitzichzelf of niet en toen een afspraak maken voor curretage, daarna geen arts beschikbaar) en op de curretage. na de curretage nog ong. 1 week thuis om op te knappen.
    dat duurde naar hun idee te lang, had toen toegezegd te komen werken op vrijdag en toen kreeg ik bloedverlies, kon ik alsnog niet werken, eigenlijk werd het toen wel verwacht! heb de VK toen gebeld en van haar mocht ik niet werken toen.
    dat gaf toen wel duidelijkheid.

zal dan zo maar even mijn moed verzamelen en even bellen!

3. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

ik ben heel lang niet hier geweest want ik ben vorige week heel erg door mn rug gegaan.

Ik kan amper lopen en mn laptop is ook nog stuk en helemaal naar zolder naar de computer lopen haal ik niet te vaak op een dag.

Vanaf vandaag kan ik voor het eerst weer kleine stukjes lopen, en langzaamaan gaat het weer wat beter.
    Morgen heb ik mn 2e echo. zou ém eerst afzeggen maar heb nu besloten de pijnlijke rit in de auto toch te trotseren..alles om ff mn kindje te zien natuurlijk ;)

Ik heb dus ook geen idee hoe het hier gaat, heb niet bijgelezen maar wou jullie alleen ff laten weten dat ik nog leef, maar dat ik voorlopig ff niet zo veel online zal zijn.
    Ik zal jullie nog wel laten weten hoe de echo was morgen.

Dikke kus en tot snel weer,

Liedel

4. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Wat grof zeg van je werk!
    Weet je ook gelijk hoe ze zijn, bah!

Mensen denken volgens mij al snel: ach je hebt het toch niet gekend dus was zeur je? Maar zo werkt het natuurlijk niet!

Nou sta je mannetje maar hoor meid! Je hebt het nodig om dit allemaal te verwerken!

5. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Beterschap met je rug Liedel!
    Dat is ook niet lekker door je rug gaan nee! Nou doe maar lekker rustig aan en succes en veel plezier met je echo morgen!

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Laura, ben blij voor je dat het geen bbz is!

En wat betreft je werk. Meld je gewoon ziek. Je bent ze geen uitleg verantwoordelijk. Je bent gewoon niet lekker. Punt uit. En je liegt zo ook niet.
    (Mensen hebben altijd de neiging om uitleg te willen geven als ze iets niet kunnen of willen doen. Terwijl je dit niet verplicht bent.
    Ik probeer dat ook af te leren. Gezien men vaak probeert je als nog om te praten dat je dat gene toch doet. Terwijl je in eerste instantie had gezegd dit niet te kunnen of te willen.
    Als ik merk aan mijzelf dat ik mij weer loop te verontschuldigen waarom ik iets niet kan doen... Bedenk ik mij... herhaal wat ik als 1e keer zei. Nee, ik kan niet. Vervelend. Maar nee... enz...)

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Liedel! Beterschap met je rug! Oh... ken dat zo goed... rug pijn. Verschrikkelijk. Heel veel succes er mee! Heb je niet iemand die voor jou naar de vk kan rijden?

@ Nieuwe verslaving!!! Bokkenpootjes...hihi

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Je hebt ook wel gelijk hierin! Ik verontschuldig mijzelf ook ALTIJD! En als ik dat dan een keer niet doe dan word er ook niet verder gevraagd. Tis moeilijk hoor, want je voelt toch een soort verplichting naar je werk, maar als je je inderdaad ziek meld hoef je verder ook niks te zeggen!

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou zoveel trek ik gisteren had in de macaroni zoveel afkeer heb ik er nu weer van! Tegen al het eten trouwens...

Ik heb trouwens al het idee dat ik last heb van mijn bekken, meer meiden die dit herkennen?

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Sassa, ja ik ken het, allebei. hihi.. dat van het eten en van m'n bekken.... bleeegh!

Ga trouwens ff alle verzoekjes verwerken op de site. Later!

Oh ja! Eerst ff ook vraagje... zijn er dames die af en toe ook opeens heeeeeel veel eh... afscheiding hebben? En zo nu en dan steken in n tepel? Vandaag opeens tepel pijn. Heel bizar. hihi

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Bij deze ! Niet meer verontschuldigen als je iets niet wil of kan! ZO!
    hihi. Actie, actie! Ik voer actie! hihi

12. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling

Wat rot voor jullie :( Ik zou me echt gewoon ziekmelden, ik zou het absoluut niet trekken om te werken. Wel zorgen dat je wat om handen hebt, want dit afwachten is natuurlijk vreselijk. Ik lees in je onderschrift dat het niet de eerste keer is- je hebt een MA gehad, is die uiteindelijk zelf in een mk geeindigd of ben je toen gecurreteerd?

In principe valt dit onder ziekte door zwangerschap, maar ik weet niet of je de reden wilt uitleggen op je werk. ziekte door zwangerschap wordt opgevangen door het UWV voor de werkgever, voor jou maakt het niet uit qua ziekmelden. Doen waar jij je prettiger bij voelt.

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Afscheiding herken ik, tepels dit keer niet. Vorige keer wel, had ik er heel veel last van!

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    .:D

15. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Ja afscheiding wel, ik had daar nooit last van, kon bij wijze van spreken de hele week hetzelfde ondergoed aan. (ik zei; bij wijze van spreken!) :D
    Nu mag ik 2 a 3 keer per dag wisselen van ondergoed :(

16. sams

sams Actief lid

19 dec 2007
    120
    0
    0
    Hey stelletje kletskousen...

Jullie zijn echt niet bij te houden.
    Volgens mij gaat het over het algemeen met iedereen wel zoals het zou moeten. Fijn om te lezen...
    Balen voor iedereen die in onzekerheid zit of een tegenslag heeft gehad, veel sterkte ermee.

Ben stiekem wel jaloers op veel van jullie, allemaal leuke en goede echo's gehad en ik moet nog wachten op mijn eerste echo. En die heb ik 10 aug pas!!! Maar 4 aug naar de VK en dan hopelijk voor het eerst het hartje luisteren.

Verder doe ik even rustig aan op mijn werk, ben zoooooo oververmoeid dat ik het niet meer zo goed trek, maar ik heb lieve collega's die met me meedenken...

Groetjes

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Vicious! WHAHAHA!! bij wijze van spreken. hahaha! Nou, hier nog een. hihi

@ Sams, joh... echo is al heeeeel snel nu. 10 aug is het zo! Echt waar... Maar hou jezelf bezig. Hopelijk kan de vk je het hartje laten horen! Joehoe!
    Sams, voor jou geld ook dat je die vermoeidheid met je bedrijfsarts kan en eigenlijk moet bespreken. Zodat je je zelf niet over de kop gaat werken... Zo kan je werkgever... als je b.v. maar halve dagen mag werken van de bedrijfsarts... een invaller voor jou zoeken. Zo kan jij tenminste goed werk leveren ipv half werk...

@ Site, dames er staan weer nieuwe foto's bij de buiken en de echo's!

@ Ships! ik bendenk mij net dat iemand een dag naar voren of naar achter geschoven moest worden op de bvlijst... Maar ik heb vergeten wie dat ook alweer was... en ik ben zo stom geweest net alle maitjes, die ik verwerkt (dacht te hebben) had op de site, te verwijderen... Sassa volgens mij was jij dat? Heb ik dat juist? JA volgens mij komt mijn geheugen terug... jij moet naar de 15e toch?

18. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    ik had mij gisteren al bij mijn collega's van de nacht ziek gemeld. dat is een erg aardige collega en die zei al dat ik rustig aan moet doen en mij niet gek moet laten maken door de rest.
    ze weten dus wat er speelt.
    ik zal gewoon zeggen dat ik het niet red nu.
    en komende week horen ze wel weer van mij.
    dat lijkt mij het beste in ieder geval.

nu komt volgens mij mijn vriendin eraan, tot straks!

19. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    @ Muurtje, JAAA dat was ik!

20. mammamia

mammamia Niet meer actief

Gefeliciteerd!
    Mooi he om te zien:D
    Geniet ervan!