Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Zooooo lijst is ook weer aangepast. hihi

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Bokkenpoten... ben nu misselijk... hihi. Eigenschuld. Dikke buld! hahaha! ja en dat klopt ook. hihi!

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik zit te wachten op sms van buddy, al moet ze over kwartier pas voor de echo. Hahaha daarna ga ik er vandoor om de keuken (eindelijk) op te ruimen!

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Sassa! bleeeeghhh keuken opruimen... zou ik ook moeten doen... heb er geen zin meer in .... hihi Ben in een recalcitrante bui terecht gekomen... hihi. Suiker overdaad... denk ik. hihi

5. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hahahha, weet je wat mij zo tegen zit aan de keuken opruimen. De lucht uit de vaatwasser en uit de putjes. Bah!

6. mammamia

mammamia Niet meer actief

@muurtje: mag mijn 2e echo er ook weer bij muur op de febr.2010 site? en had je mij trouwens een krabbel in het gastenboek gestuurd? Zag namelijk je volledige naam en moest eerst ff denken wie het was hihi...

7. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Bedankt voor jullie felicitaties, doet me echt goed. Had het ook wel nodig, want ondanks de goede echo voel ik me zwaar klote.

Ik kwam er vandaag achter dat ik ben vergeten dat het gisteren de sterfdag van mijn vader was :). Wij hechten nogal belang aan dit soort dagen, gaan ook altijd naar mijn moeder. Natuurlijk ken ik de datum uit mijn hoofd, maar had er gewoon geen erg in dat het al zo ver was. Weet dat ik er niks meer aan kan doen, maar ben er goed ziek van :(

X

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Duster dat is inderdaad vervelend dat je dat ontgaan is. Maar goed meid, het betekend niet dat je minder om je vader geeft ofzo! Of hem minder mist! Ik zou zeggen voel je je er niet al te schuldig onder, je hebt nu je hoofd ook bij andere dingen natuurlijk! Je zal ongetwijfeld een drukker leven hebben dus ben je minder bezig met de tijd!

Nou steek alsnog een kaarsje voor hem aan, en morgen voel je je vast weer beter!

9. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Dank je Sassa, we wandelen nu alsnog even naar het kerkhof. Even lekker een potje brullen ;)

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Precies dat zal misschien ook wel opluchten!
    Succes!

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    *** Buddy nieuws ***

1 kindje, met alles erop en eraan. Hartje gehoord en termijn klopt ook. Het is nu 5 cm groot en heeft een wipneusje hahaha.

*** Einde buddy nieuws ***

Dus BWtje nogmaals gefeliciteerd! Ze gaat nu hamburgers eten op een verjaardag!

En ik..... moet nu dan toch echt de keuken gaan opruimen... zucht... ik beloof mezelf nooit meer wat!

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Duster, je hebt nog al wat aan je hoofd.... Als nog een kaarsje voor je pa. Ik steek er hier ook een voor jullie op! KNUFF!!

@ Mammamia ik zet je foto er bij!

@ Bwtje! Joepie goede echo! En al 5 cm. Cool!

@ Ik heb liggen maffen op de bank... Erg moe. Ga straks bij vriendin eten en evt wii-en. Ben nu al moe... hihi Maar wel gezellig. Zij loopt 2 dagen op mij voor. Moet je voorstellen toen we er achter kwamen samen... hihi. We hebben erg veel lol gehad. We willen ook samen op zwangertschapsyoga gaan. Lijkt mij echt gezellig. hihi

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Dames ben weg! Knuff!!
    Tot morgen misschien!

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Bwtje Gefeliciteerd met de goede echo meid!! Enne geniet maar lekker van je hamburger ;)

@ hier gaat wel alleen erg moe. Kleine meid is nog steeds schoor en hangerig, huilerig. Dus denk een 'sprongetje'. Straks lekker in bad en lekker naar bedje toe. Heb ook totaal geen trek in eten... blehhhh!! Dus wacht daar maar ff mee.

15. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Laura, gelukkig geen BBZ, KNUF!

Muurtje, ja hier ook last van afscheiding :) moet 2 keer per dag mijn ondergoed verwisselen... (heb hierdoor ook extra ondergoed gekocht) :)

Foto's, ik maak morgen een foto van mijn buik en foto van mijn laatste echo...(ben lui)

Hier erg misselijk en denk dat ik een dutje ga doen....

Liefs

16. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Puck24, Thnxxxx liefje!

KUS

17. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Morgen krijgen we de sleutel van ons neue hoissssssssss!!

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hee Vicious, dat is goed nieuws!
    Gefeliciteerd!

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Dankjewel :D

Vind ut zo spannend, onze eerste koopwoning! :)

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Dat is zeker spannend ja!
    En dan aan de klus zeker?!

Deel Deze Pagina