Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen dames!

@ dames met echo, veel plezier en succes!!

@ laura heel erg veel sterkte meid!!

@ hier wel redelijk goed geslapen. Kleine meid heeft weer wat verhoging, nog geen koorts. Verder groeit me buik goed, pfffff. Tis wel duidelijk dat ik zwanger ben!!
    Verder tja... is best moeilijk zo alles alleen te moeten doen. Maar doe het al een tijdje dus gaat aardig goed! Ik kies voor mezelf en de kindjes!

Dames fijne dag!!

2. minimouse

minimouse Niet meer actief

oja heb de kaakchirurg gebeld, en ze zei dat het beter is om na de zwangerschap te doen. dus heb een afspraak op 1 april:p hihihi komt door de pijnstillers die je erna krijgt. die zijn niet goed voor de zwangerschap. dus doen we het zo!

3. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Muurtje; Wat gaaf voor je vriendin. Ik zal meedoen voor een nog duidelijker streepje

Ik heb het geluidje idd thuis gehoord. De Gyn gisteren dacht dat het nog te vroeg was, dus heeft niet geprobeerd te luisteren. Ze heeft wel gezegd waar ik de dopptone moet houden om het thuis te proberen en ik had hem dus meteen. Hopen dat het zo weer lukt, want mijn mannetje was gisteren werken.

X

4. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
  5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Duster: thnxxx

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hoi! Was ff afgeleid... heb terug gekeken op de februari mama lijst... die we in het begin geopend hadden... en het blijkt dat daar ook nog een aantal dames zich aan hadden gemeld. Ik dacht dat die lijst gesloten was... maar niet dus...
    Ik heb besloten om alle verzoekjes te gaan verwerken en daarna pas wat ik zou moeten doen... hihi... Dan zet ik gelijk die dames op de lijst bij op de site. Ik heb ze al een pb gestuurd. Zodat ze er van af weten...

Ikke volgende week dinsdag echo... duurtttt zo lang... zucht! hihi. Komt goed.

7. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Goeiemorgen, wij gaan nu de sleutel ophalennn..

I'm so excited!!

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Goeiemorgen meiden,

Schatje gefeliciteerd met je mooie echo!

BWtje, wow wat een duidelijke echo is dat! Mooi!

Duster, wat fijn dat je het hartje gehoord!

Verder ben ik het even kwijt.
    Hier ook 's nachts en met draaien stekende en trekkende gevoel in mijn buik, dat is echt banden pijn!
    Vanmiddag gaan we naar me schoonvader om te vertellen dat we weer zwanger zijn, benieuwd hoe hij reageert. Hij zal het niet afkeuren maar de vorige keer gaf hij ook niet zoveel reactie omdat ie overdonderd was ofzo... Naja zal wel goed komen, hij vind het wel leuk dat weet ik zeker! Maar of hij dat direct kan tonen, dat weet ik niet.

9. minimouse

minimouse Niet meer actief

Succes vicious!!!!! :d:d:d

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ohhh ja meiden met de echo vandaag, succes en veel plezier!

11. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Hoi meiden,

Even heel snel, heel stiekem een vlug berichtje vanaf mijn werk.

Ik ben 19 juli voor 't laatst online geweest, dus heb misschien een hoop gemist?! Ik heb 't zo druk gehad, de laatste week, dus kom 's avonds echt niet meer op 't forum.

Ik denk dat ik komende vrijdagavond weer online kan komen, dan zal ik eens kijken hoe het hier gaat. Ik hoop dat alles met jullie nog goed is!

Dus nu alleen ego:
    - ik leef nog ;)
    - ik heb vorige week een Angelsound geleend van een vriendin en het hartje gehoord!!!
    - komende maandag weer VK
    - we zijn erg druk met 't oude en 't nieuwe huis. Sinds zondag staat het op funda, we hebben nu 7 bezichtigingen gekregen, echt fijn!

x Klusser

12. puck24

puck24 Niet meer actief

echo was heel gaaf. Echt een perfect kindje. Hoofdje en nog iets was naar verhouding wat groot maar ze zei dat dat normaal was op dit termijn. Verder zo mooi ik ben zo verliefd

13. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Meiden goeiemorgen :(

Ik voel me weer onzeker :(

Ik wil weer een echo, ik belde net mijn VK en ik dacht dat ik 20 augustus een echo zou krijgen maar dat krijg ik niet :(
    Pas met 20 weken :( ik wil huilen....

ik heb nu een telefoonnumer van een echo bureau gekregen! zal ik gaan bellen???

14. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    puck24 super meid!

15. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Owww en mijn bloed van vorige week was goed...

Ijzer: 7,7
    Suiker: 3,8 :)

16. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Muurtje ik zal je nog wel pben

Vicious jeej leuk de sleutel veel plezier!

Sassa dank je ;)

Klusser fijn dat je nog leeft en wat is de link naar Funda? ;)

Puck jeeej leuk een goede echo! foto :D

17. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Melek doen als jij je daardoor zekerder door voelt...
    Maar als je je daarna weer zo onzeker voelt kun je blijven komen voor echo's..

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Puck! Moet gewoon huilen van je mooie echo bericht! Zo lief hoe je dat omschrijft! *snuff!*

@ Melek als jij een echo wilt. Doen. Zodat je je tenminste minder zorgen maakt.

@ Klusser! Succes met alles! KNUFF!! (we miste je al...) OH! En 12 weken WAVE voor jou!!!

@ Sassa het lijkt wel of je het over mijn vader hebt... die kon zich ook niet uiten... Ik dacht echt dat hij mijn man aan keek... VAN WAT!?! Slaap jij met mijn dochter?! WAT!!! Grrrrr... hihi En toen ging het lampie branden... hihi... HE! Ik ga opa worden! Ik kreeg een zoen en manlief een stevige handdruk. @ wk later kreeg ik opeens een knuffel van mijn vader... was compleet geshocked! In de auto op de terug weg vroeg ik aan manlief of ik dat niet gedroomd had... hihi

Ja... uiten van emoties is voor sommige mannen eh... moeilijk of onmogelijk?..

vicious! Sleutel, sleutel sleutel! JOEPIEEEEE!!!

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Melek... eh... maar jij je ook wel eens geen zorgen? Misschien lullige vraag... maar eh... vraag ik mij af. vind het zo zonde dat je je zo'n zorgen maakt...

20. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    ja muurtje klopt :( ik maak me veel zorgen en moet het niet doen, maar wil graag weer mijn baby zien... als ik een echo neem met 12 weken, dan ben ik over dat grens heen en zal dan denk ik wat rustiger zijn :( VK zei ook dat het zonde is maar 20 weken issssss zooooooooooo lang! :(

Deel Deze Pagina