Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Muurtje bedankt voor het er weer op te zetten heb je nog ff berichie gestuurd ;)

2. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    owwww en zie dat ik vandaag 11 weken ben!!!!!!!!

YOEHOEEEEEEEEEEEEEEE :(

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    @ Muurtje, dat lijkt mij erg lachwekkend als je je vader ziet kijken van, wat hebben jullie s*x? Whahahhahaa, blij dat je vader later wel helemaal los kwam! Leuk ook!

@ Melek, meid je moet je niet zo druk maken, dat is helemaal niet goed voor je baby! Bovendien geef je jezelf ook niet echt een plezierige zwangerschap zo. Snap best dat je die 12 weken eng vind, maar je hoort als je straks bij de verloskundige komt het hartje en dan weet je ook dat het goed zit.
    Zoveel echo's is trouwens ook helemaal niet goed voor je baby en bovendien hoe verder je in de zwangerschap komt hoe minder goed je je baby ziet omdat het steeds groter word.
    Feit blijft dat een baby 40 weken (en soms iets korter of langer) op zich laat wachten en je het dan pas écht ziet. Duurt lang maar het is het wachten waard!
    Je moet je je niet zo druk maken, is echt nergens voor nodig!

4. puck24

puck24 Niet meer actief

Wat Melek heeft heb ik ook gehad bij mijn vorige zwangerschap. Het is zo moeilijk en zwaar om de hele dag met dat gevoel te leven. Ik ben toen wel hulp gaan zoeken en het hielp geen barst. Je kunt er het beste veel over praten heb ik ondervonden. Meis, nogmaals, als je er over wil praten kun je mij altijd een PB sturen.
    Knuff

5. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Enne vroegah (jaja dit is een van mijn favoriete uitspraken) konden vrouwen hun kindjes helemaal niet goed zien op een echo omdat er geen eens echo's waren (en dat is niet zo lang geleden hoor) dus je moet jezelf gelukkig prijzen dat je standaard 2 echo's krijgt en misschien iets meer door een pretecho of een groeiecho oid.
    De echo's zijn puur en alleen om op bepaalde termijnen (12 en 20 weken) te kijken hoe het met je baby is en de rest is voor de lol dus zal je het zelf moeten betalen.
    Bovendien heb jij ook nog eens geluk dat je een paar extra echo's hebt gehad want er zijn er zat die er een met 12 weken krijgen en 1 met 20 weken en that's it! Niet om je af te vallen maar om te laten zien hoe het ook anders kan...

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    vroegah, wisten de dames meestal ook pas later dat ze zwanger waren... toen bestonden de zw testen nog niet en toen ze wel bestonden waren ze niet betrouwbaar... Ben trouwens blij dat ik niet in de periode van de kikker testen leef... hihi

7. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    jullie hebben gelijk meiden maar denk dat ik toch een echo neem met 14 weken :(

Moeten jullie ook wachten voor de 20 weken echo??

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Melek! EEn WAVE VOOR JOU!!!

Meid, je mag je zorgen hier best uiten hoor. Ik vind het alleen zo zonde.... Ik maak mij zelf ook wel eens zorgen...
    En ik zou zeggen laat lekker een pret echo maken tussen door. goed voor je gemoedsrust.

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik heb er dinsdag weer een en dan pas weer met 20 weken.. maar dat komt omdat die van mij verschoven is... zucht.

Meid doen, leuk met 14 weken! Zie je echt een kleintje! joepie!

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hahahaha, ja inderdaad! Ik ben ook blij hoor dat we wat dat betreft nu leven (nee niet qua alles) de testen zijn nu zo geavanceerd dat ze van te voren al voor een groot deel kunnen zien dat het goed zit.

Melek, ik wil niet naar uit de hoek komen hoor, maar als er echt iets is met je kindje dan voelt of hoort je verloskundige dat vanzelf. Bovendien is er ook veel te merken aan bloedtesten e.d. als dit abnormaal is dan komen er heus wel extra controles. Een verloskundige/gynaecoloog weet precies waar ze op moeten letten.
    Echt maak je niet zoveel zorgen, dat is echt niet goed voor jou en de baby!

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik heb net afgelopen maandag mijn termijn echo gehad en nu moet ik wachten op de 20 weken echo.

Natuurlijk kan je tussendoor gaan, dat is geheel aan jou! Als dat jou geruststeld

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Misselijk!!! ARG!!!
    :(:(:(

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja hier is ook gewoon weer de 20 weken echo de volgende in de rij..

En ik laat nog wel een pretecho 34D maken rond 26 ofzo omdat wij het geslacht willen weten, en de ouders ook uit de stenen tijdperk kwamen en dit geweldig vinden om mee te maken...

Verder geen extra echo..

Melek heb je geen angelsound oid? dan kun je het hartje luisteren als je je onzeker voelt en dan hoor je weer dat het goed zit..misschien wel prettig voor je...want zo blij je onzeker!

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ben weg, moet nu echt iets gaan doen hier. Doegie!

15. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    beterschap meid!!

ik ben ook heel blij als deze periode voorbij is..mijn ontbijt van vanochtend heeft er ook niet heel lang ingezeten helaas...fijn wordt het nooit..

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Bwtje, goed idee die angelsound! Ja, Melek da;s iets voor jou!

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Bwtje, jij ook sterkte! Ik heb zelfs niet heel mijn ontbijt weg gekregen... zucht

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nee en wennen zal het ook niet! Hoop dat het snel over is voor je buddy

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ohw ja... ik ging wat doen... Zucht! ook geen zin meer in. hihi
    Maar ik ga mijzelf schoppen Ik moet wat doen!
    LATER!!!

20. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Nee ik zit nu bijna op 12 weken en ik heb het gevoel dat het nog wel ff aanhoudt..was bij Eva ook..maar ja ooit houdt het echt op haha!!

Dames ik ga ff theeleuten aan de overkant!

En vanavond werken maar kom nog wel ff blieken hiero!

Doeg!

Deel Deze Pagina