Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    Hey meiden,

Ons 3de frummeltje is in de maak!! Wij zijn uitgerekend op 12 feb, hoe zet ik mijzelf op de lijst?

xxxgemma

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Goeiemorgen!!!!
    Nou ik was om 7h weer up and going !
    Gister was het weer laat middernacht thuis, liep weer lekker uit de hand bij Zuidzorg zucht...Ben dus beetje moe nog nu..

Van mij mag het misselijke ook over zijn iedereen mag het hebben, zit nu weer tegen een luier aan te hikken..Eva heeft zojuist gepoept en STINKEN!! en tja mijn ontbijt zit er natuurlijk alweer in..en ik verwacht dat ik die zo weer ga zien :(

Straks rond 13h komt een visite van de Juni mama's nog met beeb en beeb in de buik :D
    En vanavond vriendinnetje rond 19.30 om in de stad wat te gaan drinken...

Dus weer een volle dag voor de boeg..

Nou duim duim dat het eten erin blijft ik ga in de luier duiken blegh!!
    Niemand die hem ff wil doen?!?!!

Mama beterschap met je meisje schiet niet op zo he

Belliebel en Gemma welkom hier! en er is een aparte site voor de februari mama's http://www.everyoneweb.com/februari2010mama/
    ..als je een van de 3 onderhoudsters mailt wat je erop wil hebben komt dit erbij te staan ;)!!

Misschien tot straks nog als ik de luier overleefd heb hahaha :D

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen dames

Vanmiddag kan ik terecht bij de HA, dus maar ff nalaten kijken.
    Verder ben ik misselijk, blehhh! Vannacht buikpijn gehad, banden denk ik. En tis zeuderige gevoel is er nog :( niet zo fijn!!

Verder fijne dag iedereen!!

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Bwtje hier net ook een stinkende luier! Blehhhhhh

5. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Nieuwe mama's; WELKOM EN GEFELICITEERD!

Ik ga zo een paar uurtjes werken. Vanmiddag komen mijn schoonouders op visite. Ivm vakantie hebben ze Matthijs al 4wkn niet gezien dus ik denk dat hij helemaal doodgeknuffeld wordt ;)

X

6. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Nou mijn ontbijt kwam er al uit voordat ik eraan begon haha..ze stond naast me en ik kon al gaan rennen :p
    Nou ja straks ontbijt nr 2 poging..nu ff bijkomen Eva nog wel verschoond hoor ;)

Allemaal doperwtjes erin hihi

Mama succes bij de HA
    Duster haha die zal wel verwend worden vandaag altijd leuk ;)

7. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Jeetje mootje! Wat naar! Heel erg veel sterkte!

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Je hebt gelijk hoor meid, en ook heel sterk van jou dat je er zo over kan denken! Genieten is het belangrijkste en wat je zegt, een miskraam krijg je niet zomaar daar geloof ik ook in!
    Geniet inderdaad maar extra van je ventje!

9. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Goedemorgen!

Gemma welkom!

Mama, succes bij de huisarts.

bwtje: getver, lekker begin van de dag weer he? Hopelijk gaat de rest van vandaag beter.

Hier nu 2 niet-misselijke dagen achter de rug. Joepie. Ben nu heel moe, dus ben benieuwd hoe het vandaag gaat. Net de mannetjes naar de opvang gebracht want de jongste gaat trakteren. Hij wordt morgen alweer 2! Dus vandaag precies 2 jaar geleden was is 39weken6dagen zwanger, want hij is op de uitgerekende dag geboren! En vandaag 12w6dagen. Grappig he?

Zometeen mijn nieuwe bril halen, eindelijk klaar en met mijn moeder de stad in.

Weet iemand trouwens vanaf wanneer je een (pret)echo kunt krijgen waarop ze het geslacht zien? Ik wil het zo graag weten hihi

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Dat is geheel logisch hoor dat je onder werktijd niet op het forum zit! Zeker met de deadline waar jij mee zit! Dus we zullen je wat minder zien maar op het einde zeker vaker!

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Sjonge, dat is ff een domper zeg! Opzich snap ik zijn vooruitstrevendheid wel, maar als hij zelf al ziet dat het waarschijnlijk niet gaat lukken waarom dan nog meer moeite geven!
    Vind het ook een beetje een rare opmerking of je je rijbewijs niet eens moet halen, zoiets vraag je toch gewoon: "Heb je je rijbewijs? Heb je de mogelijkheid om met de auto te gaan?" Bah! Dat zijn mensen die dingen niet normaal kunnen vragen! Nou sterkte ermee, en ik hoop dat je snel raak zit met een baan en van dit gezeur af bent!

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    owww wat fijn Angel JALOERS hihi ik hoop ook dat de rest van de dag beters zal brengen :D
    Maar ja het hoort er helaas bij he...
    Mijn kids moeten mij gewoon misselijk maken hahaha

Succes met een bril uitzoeken!

Pretecho kan volgens mij al vanaf 16 weken..maar ja het risico is wel dat het niet gaat lukken vaak mag je dan wel terug komen..maar 16 weken is erg vroeg hoor!
    Bij de standaard 20 weken echo weet je het zeker en wordt er ook naar gekeken ja dan kun je ook wel bij 18 gaan...misschien dat ze je eerder kunnen inplannen..ook dan is het alwel goed zichtbaar...
    Ik ga pas met 26 een pretecho doen..dan is het erg mooi, en tja ter extra bevestiging zeg maar..
    Ben ook heel benieuwd hoor!!!
    Weer een meid...of toch met een piemeltje eraan haha

13. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    12 weken wave voor ikkeeeeeeeeeee!

vanmorgen stiekum nog even naar 't hartje geluisterd, dit was voor 't eerst dat het echt goed duidelijk hoorbaar was!

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Gefeliciteerd! Nou dan heb je zeker een jongen als je op de dag van je eisprong bevrucht bent!
    Ik ook precies op de dag trouwens!

15. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    evenstar succes met je deadline!!
    Nu even voor gaan straks extra inhalen met kleppen haha

En Duster idd zeg over zoiets kan ik dus echt kwaad worden!
    Gewoon je grenzen aangeven...als jij online wil solliciteren doen! Kom op he 2009 vrijwel overal is het zo en de meeste vinden dit zelf ook het meest praktische hoor! En als jij 1 x voldoende vind..Laat hem maar lekker zijn best doen...hij moet ook leren dat dit niet altijd zo gaat als hij wil!!

pffffff

16. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Gefeliciteerd en welkom!

17. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    JEEEEJ WAVE voor jou!!!
    Ik doe morgen met je mee ;)

En yes het hartje gevonden mooi geluid he!!

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Gefeliciteerd en welkom!

Er komen wel weer wat nieuwe meiden op de hoek kijken, leuk!

19. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Wat grappig dat je vandaag precies 12w6d bent! En vast gefeliciteerd met je ventje!

Volgens mij is dat vanaf 18 weken!

20. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ook een 12 weken wave voor MIJ!!!:D:D:D

Deel Deze Pagina