Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Ja die van mijn was ook heel erg bot.. die gyn.. Ik krijg pas over 2 weken een echo en ik moest eerst afwachten hoe het met bloedverlies afloopt.

Gelukkig krijg jij al volgende week.. Ik had ook een afspraak staan op 18 juni en zei al tegen haar moet ik die nu afzeggen, ja doe maar over 2 weken terug komen.

2. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Ik heb mijn ondertekening ook weggehaald, durf er geen te zetten nu met die onzekerheid.

HE angelsfire als je bloeding is gestopt dan komt het wel goed meid.

bij mij wil het maar niet stoppen ik veeg elke keer bloed

3. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    inderdaad, schrik er een beetje van...
    Ik ga zo maar slapen.
    Tot morgen!

4. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    @Muurtje zag dat je al een echo hebt gehad. was alles goed meid. en heb je een normale echo gehad of inwendig.

5. FutureMama81

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Misschien valt het dan toch mee??? Ik duim voor je..

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Angel, ik zal volgens de vk op 5wk en 6 dagen op de 1e foto en op de 2e foto was ik 6 weken. En er was bij mij ook geen hartslag te zien... a.s. donderdag terug naar vk voor volgende echo.

Misschien valt het allemaal toch wel mee? Ik hoop het...

@ swietie, het was een inwendige.. die andere was niet goed zichtbaar.
    ALs jij niet wil wachten tot over 2 weken bel je ze gewoon terug dat je toch de 18e wilt komen voor een echo. Onzin 2 weken wachten en je ellendig voelen!

Wat kunnen sommige mensen (gyn) toch bot zijn! Niet te geloven.

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Lieve schatten!
    Ik ga slapen. ik stort in.
    Oh ja ik heb ff de foto van de bos bloemen die ik van mijn man heb gehad gister in mijn album gezet.
    Voor het eerst dat ik iets van hem krijg buiten mijn verjaardag om. hihi
    Meestal is het, van kijk schat dit bosje heb je voor mij gekocht.. hihi En dan kijkt hij weer schuldbewust. (en terecht! hihi)

8. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Lieve meiden, wat een ellende zeg..

Ik wil jullie veel sterkte wensen!

Ik ben de aankomende dagen niet hier te vinden, we gaan naar de Ardennen voor een bandoptreden.
    Denk dat het ook wel goed is voor mij om even niet te "forummen".
    Ik merk dat de nare berichten mijn emoties van de missed abortion erg opwekken, het is ook nog maar zo kort geleden!
    Het is allemaal zo heftig geweest, van aanstaande papa en mama naar helemaal niets.. naar heftige ruzie door alle emoties en bijna uit elkaar omdat we elkaar verloren in het rouwproces.
    Ik ben zo blij dat ik weer in verwachting ben maar tegelijkertijd nog verdrietig, en dat merk ik nu er naast de blijdschap ook nare berichten komen.
    Ik hoop dat jullie dit begrijpen, ik wil niet egoïstisch zijn.
    Maar juist omdat mijn hart uitgaat naar de mensen die het nu moeilijk hebben, kan ik er niet zo goed mee omgaan.

Tot.. dinsdag? woensdag?

Sterkte!!

9. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    @Muurtje, Ben blij voor je dat alles goed gegaan is met de echo en wat lief van je man zijn bos bloemen..

10. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    hey meiden..

@zo, schrok echt van die ellendige berichtjes, allemaal sterkte mee!!
    dat gevoel van die ellende komt allemaal weer boven... :(
    leef met jullie mee.

@collega, heeft net ook miskraam gehad.. dus was er wel klaar mee..
    treurige dingen vandaag gister eigenlijk...

ik ga slapen.
    ik hoop dat ik nog kan slapen.

Goeie morgen maar weer :p he
    x en een dikke knuffffff voor iedereeeen... hebben we wel ff nodig.
    mootje

11. minimouse

minimouse Niet meer actief

ViciousM: begrijpelijk hoor! ik heb 1 mk gehad, en vind het ook best lastig nu er allemaal nare berichten komen..

Maar voor iedereen geldt, positief blijven! En ik hoop dat we het met zn allen gaan doen deze periode!

12. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Pffft, zo aan 't einde van de avond komt Klusser weer even online. Helaas vandaag veel slecht nieuws/onzekere berichten om bij te lezen. Jeetje, ik wens alle vier de meiden veel sterkte/succes. Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat aflopen, ik hoop natuurlijk goed!!!

Vier rondes geleden (5 maanden geleden) kreeg ik zelf een miskraam. Dus ik kan me enigszins inleven. 't Is echt niet leuk. ben je net aan je zwangerschap gewend en fantaseer je samen over de toekomst, klapt die hele roze wolk in een keer weer in elkaar. Pffft, niet leuk.

Bij deze nieuwe zwangerschap ben ik ook vrij terughoudend. Soms brand ik om het te vertellen aan familie en vriendinnen, maar vaak denk ik ook 'net vijf weken, dat zegt nog niets, dat heb ik vorige keer ook nog wel gehaald'. Gelukkig mag ik al vroeg langs bij de VK. Precies over een week vandaag. Ik zal dan wel rete-nerveus zijn....

Ik probeer het 'vertellen aan mensen' in ieder geval nog een week uit te stellen. Want daarna kan ik hopelijk echt overtuigd blij nieuws brengen en dan ga ik dat ook op een leuke manier doen. Als ik het nu zou vertellen zou het meer een sober 'ik heb een positieve test en ik hoop dat het goedkomt' verhaal worden.

Maar ja, morgen zie ik mijn ouders en oudste (zwangere) zus, zwager en neefje. Wie weet, als er een geschikt moment is, zeg ik het morgen... ;)
    Want als het misgaat, wil je toch ook hun steun?! Na mijn miskraam heb ik wel aan mijn familie en een paar vriendinnen verteld dat ik zwanger was. Ook wel omdat ik drie zwangeren tussen mijn 'naasten' heb zitten en dan konden ze iets beter begrijpen als ik daar af en toe wat moeite mee had.

Een van de drie is vorige week inmiddels bevallen van een schattig meisje. Ben vanavond lang geweest, zoooooooo lief. Klein meisje van nu 6 pond met een grote bos zwarte haartjes en kleine blauwe kraaloogjes. 't Is echt een wonder hoor, 't ontstaan van een nieuw leven. Zeker na een forumdag als deze....

Dit lijkt me een mooie afsluiter.

Ik duik mijn bed in, mijn ogen vallen dicht, heerlijk, morgen weekend,
    Klusser

x Caar

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen meiden

Jeetje wat een berichten en wat een vervelend nieuws. Ik wil alle 4 de dames heel veel sterkte wensen!

Heb vanmorgen weer een test gedaan, aangezien ik vandaag pas officieel kon testen. De 2de streep verscheen direct na de test streep, hartstikke positief dus, zal straks ff foto in me album zetten. Probeer er wel van de gaan genieten, maar met die berichtjes, pfffff is dat niet t makkelijk. Komt dan ineens zo dichtbij!

Hier wel redelijk geslapen, kan niet op me buik liggen wat vervelend is. Verder weer vroeg wakker vanwege de kleine meid.
    Maar dat was ik al gewend hahaha.
    Ze rolt de hele tijd op de buik, maar kan niet altijd terug, schuift nu ook naar achter. Arm meisje! Dus ga dr maar weer ff helpen.

Fijn weekend (voor zover dat mogelijk is)

14. FutureMama81

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Goedemorgen!
    Hoe is het met de dames die bloedverlies hadden???
    Hoop zo hard dat het gestopt is!!

15. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    Hier nog steeds bloedverlies, zeg maar als tijdens de menstruatie. Ik ga later maar even bellen met het ZH, kijken wat ze zeggen.
    Ik geloof er echt niet meer in dat dit goed komt.

even voor de dames met een mk in het verleden en nu weer zwanger: laat je alsjeblieft niet onzeker maken door o.a. mijn verhaal. Ik had vanaf het begin al een onzekere start. Als je gevoel je zegt dat het goed zit, dan is dat ook zo!
    Toen ik na mijn eerste mk zwanger was van Emma, wist ik al 3 dagen voor ik positief testte dat ik zwanger was en dat het goed zat. Die zwangerschap verliep echt zonder problemen (tot aan de bevalling dan.. maar dat is weer een ander verhaal). Tuurlijk zat bij mij toen ook erg de spanning er in, maar met 8 weken een mooi kloppend hartje en veel misselijkheidsklachten destijds bevestigden mijn gevoel.

16. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo lieve meiden,

@Alle meiden met bloedverlies: Jemig wat balen zeggen. Heel veel sterkte voor jullie en hopelijk heeft het allemaal niets te betekenen. Ik denk aan jullie.

Hier is verder alles rustig. Beetje vlagen van missleijkheid maar dat was het dan ook wel. En moe..bleh..'s avonds is echt mn batterijtje op.

Ik mag 1 juli voor het eerst naar de gyn voor een termijnecho en bloedprikken en hele mikmak! Vind het wel erg spannend hoor.....duurt nog zo lang..1 juli ;)

Fijn weekend en kom later wel weer ff spieken!

17. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    bannercheck

18. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Goedemorgen,

Hier geen bloedverlies meer gehad na gistermiddag. Ik zal straks die echo even proberen in te scannen. Ben nog steeds heel misselijk en pijnlijke borsten. Tot donderdag in onzekerheid dus.

Ga vandaag maar even leuke dingen doen met de boys en lees jullie vanavond!

Liefs,
    Angelsfire

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hallo goede morgen,

@ Emmetje, ai. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ik vind het zo rot voor je!

@ Angelfire; ben benieuwd naar de echo. En ik hoop echt dat het heel goed nieuws is dat het (oud)bloeden gestopt is.

@ Hier, nieuwe verslaving heeft zich weer aangekondigd... chocolade. Niet goed. Heb me er nu letterlijk misselijk aan gegeten. Dus ik hoef t nu ff niet meer. hihi
    Verder praktisch nergens last van. grote borsten, dikke opgezette buik. Maar meer ook niet. Voor als nog geen symptomen.

20. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Man o man, alweer 12 pagina's bijlezen.. pff. Moet hier regelmatiger komen..
    Maar zal eens rustig gaan bijlezen.

Sassa25, welkom! Hier ook snel weer zwanger, mijn dochter is net 1 geweest en ben nu zwanger van de tweede. Over ervaring ermee kan ik dus nog niks zeggen, maar er is ook een speciale club bij de zwangeren voor snelle 2e/3e/4e kindjes.

Scorpion en emmetje, ik hoop dat het goed is blijven gaan..

Leuk, muurtje. Een bosje bloemen! En wat een mooie zeg, super!

Angelsfire, wat een rotbericht. Ik wens jullie veel sterkte. Oh, ik lees nu dat het bloeden gestopt is. Vervelend dat je nog tot donderdag moet wachten, ik duim in ieder geval nog even door voor jullie!

Hier nog geen gekke verslavingen, heb juist minder zin in ongezond eten. Vorige zs was ik ook eerst 5 kilo afgevallen. Niet echt misselijk geweest, maar gewoon omdat ik alle taartjes, koekjes e.d. liet staan.

Sweetcandie, ook al misschien slecht nieuws. Veel sterkte maar hoop dat het nog de goede kant op gaat voor je..

Kristen, volgens mij moet je wel over kunnen stappen. Ik gebruik gravitamon, zit echt alles in.

Pff Muurtje, wat heb jij veel gegeten zeg!

ViciousM, even lekker ontspannen jij.. natuurlijk begrijpen we je. Het komt zo wel weer heel dichtbij..

Deel Deze Pagina