Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen!

@ liedel Nog gefeliciteerd met je dochtertje!! Alwer 2 jaar!!

@ hier wel redelijk geslapen, was alleen vroeg wakker. Das minder!! De kleine meid heeft gelukkig wel lekker geslapen. Verder schijnt de zon :D zal tijd worden!!

Fijne dag iedereen!! Tis alweer de laatste dag van juli!!

2. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Sassa vervelend he die hoofdpijn? Ik ben er mee opgestaan, pfffff. En k moet ook boodschappen doen, maar denk toch dat ik met de auto doe. Aangezien er alleen lidl op loop afstand zit.
    Succes met boodschappen en probeer beetje te genieten van het zonnetje ;)

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    @ Mama, ja die hoofdpijn is erg vervelend ja. Gevoel dat ik constant mijn hoofd naar beneden moet drukken, bah!

4. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    goedemorgen allemaal..
    Laura en Mootje nogmaals veel sterkte!

Ik ben hier niet zoveel te vinden, want we hebben vakantie dus zijn veel leuke dingen aan het doen :)
    Nog een weekje en dan hebben we weer een echo. Vind het toch wel weer spannend hoor..
    Nou fijne dag allemaal!

5. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    goeie morgen

laura en mootje, heel veel sterkte:( houden jullie ons op de hoogte hoe alles verloopt???

liedel, gefeliciteerd met je kleine meisje!

vandaag weer op wacht. blijf voor 50% in de ziektewet en ga voor 50 % dus werken. ga bedden doen van 3 uur, of alleen opstart bedden. het is momenteel zo druk dat mensen 2 kraambedden op een dag moeten doen. dus niemand krijgt volledige kraamuren. das wel sneu.maar we doen ons best :)

6. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    He prulleke, dat was vorig jaar ook zo!
    Ik kreeg echt heel weinig uren, dus heb het maar gelaten. Toch wel jammer dat het in de zomer maanden zo is... Nou ja snap het ook wel hoor, er zijn er een boel op vakantie en misschien bevallen er wel meer vrouwen rond deze tijd?!

7. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Goeiemorgen..

Hebben jullie me horen gillen???

Ik ben net naar de huisarts geweest, het waren idd retentiecystes.
    Het waren er 2 en hij heeft ze doorgeprikt, behoorlijk diep!
    Nu moet je weten dat ze vrij hoog zaten, naast m'n allergevoeligste plekje zeg maar; ik kon echt niet stil blijven, wat een pijn zeg!
    Hij kan niets aan de cystes doen, ze zullen eens in de zoveel tijd wel terugkomen :(

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    @ Viocous, auwie! Ik zit hier met samengeknepen benen te lezen! Maar wel goed dat je gegaan bent!

9. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ja ben er achteraf ook wel blij om, de druk is eraf, kwam behoorlijk wat pus uit :(

(sorry voor de vieze details)

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou ja vieze details, soms moet je het ff kwijt he! Maar lijkt me zeker geen prettige behandeling, hoop voor jou dat het lang weg blijft!

11. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Prulleke ja tis erg druk met kraamzorg hier in haarlem ook hoor! Want er waren genoeg stage plaatsen. Maar door zwangerschap schuift de opleiding op naar volgend jaar!! Heb er al zin in!!

@ verder zal ff buikfoto maken

12. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ vic. Auwwww maar de druk is er iig af!! En lijkt me idd erg pijnlijk :(

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Goeiemorgen dames!!

Ik heb een poging gewaagd om wat bij te lezen maar ja niet te doen he hahaha! Gister vrijwel heel de dag weg geweest dus ja ;)

Ten eerste :

12 WEKEN WAVE!!!!!!!

Ten tweede:

Laura en Mootje ik hoop dat jullie snel van alles af zijn, en er weer voor kunnen gaan keep us posted en een extra knuffel voor jullie!!!!

Ten derde hoe is het hier dames??

Ik denk dat de magische grens van 12 weken hier weer niet opgaat...hoe lang het deze keer gaat duren geen idee...

Het ontbijt zit er nog in, maar ik voel nu al als ik ook maar iets ga doen nu dan komt het er zo uit :(

En toen ik 's avonds moest invallen dan eet ik vantevoren avondeten en als ik me dan ga klaarmaken gelijk ja dan komt dat ook eruit! En dat vond ik wel weer eng...want bij Eva stikte ik er toen bijna in toen het avondeten er gelijk weer uit kwam..gelukkig deze keer niet..maar makkelijk is het niet!

Nou genoeg gezeur ooit is er weer een dag dat die misselijkheid weg is :D!!

Vanavond bij mijn nichtje filmpje kijken Hangover die nu in de bios is ben erg benieuwd!!
    En ik ga dus ff 2 emmers B&J inslaan dat hoort er wel bij natuurlijk :D!!!

Nou vanaf nu klets ik weer mee hoor :)

14. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    12 WEKEN WAVE voor BW :D

15. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

12 Weken WAVE!!! Voor BW

16. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Bwtje: :D:D:D:D:D:D:D Een erg goede brief ;)

@Mini; Gefeliciteerd met je goede echo. Ziet er goed uit :)

@Mammamia; Hier kan je je al opgeven voor de zwangerschapsgym. Is trouwens goed dat je het zegt, want ik was het weer vergeten :)

@Angelea; Mooie echo. Fijn dat alles goed is

@Muurtje; Gefeliciteerd met je vriendin. Hoe is het met die vriendin die vd week licht positief getest had?

@Melek; Vaak ben je bij een jongetje wel minder misselijk. Je hebt vaak wel last van overmatige haargroei, boertjes en scheetjes laten :). Maar mijn zus heeft 9maanden boven de wc pot gehangen en heeft toch echt een zoontje gekregen :D

@Annej; Welkom en gefeliciteerd

@Knorretje; Ik had al gegoogled, maar je woont niet echt in de buurt. Jammer, anders konden we gezellig samen shoppen

@Mama; Ik zit echt met tranen in mijn ogen als ik jouw berichten lees. Ik heb 8jr 'n "foute" relatie gehad (gelukkig hadden wij samen geen kinderen) Ik hoop dat je de juiste beslissing zal nemen. Het zal zeker niet makkelijk zijn, maar ga ervoor. Een hele dikke knuffel!

@Liedel; Nog gefeliciteerd met je dochtertje

@Vicious; Goed dat je toch gegaan bent

@Bwtje; De 12 weken wave!!!!!!

17. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Wave voor BWtje, nou ik hoop dat je een dezer dagen weer lekker kan ontbijten e.d.!

Ik moet zeggen dat de misselijkheid bij mij echt ontzettend is afgenomen! Maar in vergelijking met jou ben ik bijna niet misselijk geweest!

Enne B&J blijft die er wel in zitten? Zou héél zonde wezen als dat niet zo zou zijn ;)

18. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Evenstar, veel plezier met shoppen vandaag!

Griep: fijn dat wij als eerste geënt worden, maar wil net als Kristen wel weten wat de gevolgen voor beebje zijn (voorzover ze dat kunnen zeggen).

Mootje, nogmaals dikke knuf voor jullie...

Liedel, fijn een goede echo! En gefeliciteerd met je dochtertje.

Vicious, vervelend van die cystes, dat ze terug zullen komen.. bah! Dikke knuf!

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    *Muurtje breekt in*

Dikke kus allemaal!
    Ben er vandaag niet! Goede dag! Voel me behoorlijk goed! Moet gewoon met vriendin lekker teuten! DOEGIE!!!
    Iedereen een prettige dag!
    *Muurtje breekt uit.*

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Duster... ik zou het niet weten... ik was aan het zoeken... maar ze is hier nog niet...

Deel Deze Pagina