Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    wat schrikken meid!!
    Nou hopelijk valt het allemaal mee...
    Keep us posted!

2. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    wat vreselijk!

heel veel sterkte!

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    owwww meid wat verschrikkelijk nieuws zeg!!!!
    heel veel sterkte ermee...

4. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    nou ben weer terug. Met het beebje en de placenta was gelukkig niets aan de hand. Was gewoon vrolijk aan het rekken en strekken, maar wel met mijn bmm. Waarschijnlijk idd een aantal gesprongen adertjes, niet door de trap, maar door teveel tillen, lopen enz enz...

Moet nu dus veel rustiger doen. Mag je mij vertellen hoe? Ik ben alleen met 2 van die mannetjes? hmmm

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ZO ff de B&J terug in de vriezer gezet..anders zijn we straks echt misselijk en tot nu toe zit het er allemaal nog in hehe :D!

zojuist terug van visite..
    En het begint hier goed warm te worden..
    Papa is met Sem naar de markt Eva slaapt lekker ik ook ff rust misschien pit ik zo ook nog ff..

Als iedereen weer wakker is gaan we ff naar Aquabest toe lekker afkoelen..en vanavond weer aan de bak tot 02.00 :S

Morgen kermis en naar mijn ouders eten etc..

Dan is de volle week weer om haha

Fijne dag nog dames en tot klets weer ;)

6. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja het advies is altijd zo makkelijk he...
    Nou het is vakantie dat scheelt natuurlijk iets. he minder naar school nog minder rust hihi :p
    Tja kijken waar je je rust kan pakken..is je mannetje thuis laat hem het doen...huishouden rustig aan..als je wat kan slapen of mocht je een bad hebben even die extra uurtjes pakken meer kun je niet alles runt verder!

En af en toe de kids ergens droppen bij de oppas en een dagje voor jezelf of jullie samen etc...Beter zo dan dat je straks echt aan bedrust gebonden bent..want als je dit niet genoeg doet dan wordt het ziekenhuisopname en dan moet je wel..nou dat lijk mij HELEMAAL erg...

Fijn dat alles goed is en succes met uitrusten ;)

7. minimouse

minimouse Niet meer actief

mn buurvrouw heeft een dochtertje!! :D weet alleen nog niet hoe ze weet... gister avond geboren in het ziekenhuis en komen volgens mij morgen weer naar huis.

8. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    jeej feli met je buuf!
    Was ze niet thuis begonnen of wilde ze ook in het zkh bevallen??

9. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

sonnetje, heel veel sterkte toegewent. wat een vreselijk nieuws.
    het zal wel een harde klap zijn geweest.

10. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Mama; Dat is al erg genoeg. Jij verdient echt beter. Kies voor jezelf en je kinderen. Dikke knuffel!

@Sonnetje; Heel veel sterkte met dit verlies

@Bwtje; Ik heb toch echt een andere haarkleur ;)

@Angelfire; Gelukkig is met het beebje alles in orde

@Mini; Gefeliciteerd met je nieuwe buurmeisje

11. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Sonnetje, veel sterkte... weer zo'n naar bericht.

Minimouse: gefeliciteerd met de buurvrouw, lekker op kraamvisite?

BWtje: ja, heel makkelijk inderdaad. Na ja, ik zal eens zien. MAandag begin ik op mijn nieuwe baan. Maar... da's fysiek in ieder geval niet zwaar haha

Zo, ik heb het weer 's even helemaal gehad met mijn man. Hij is sinds woensdag in Duitsland naar een metalfestival en komt morgenavond terug. Hij heeft 1 keer gebeld (is ook verjaardag jongste vergeten). Ik heb hem vandaag voor het eerst gebeld over mijn ziekenhuisbezoekje. Deed hij onwijs kortaf. Toen ik vroeg waarom zei hij: 'ik word doodziek van dat gebel, ik word de hele dag gebeld door werk en dat is niet leuk voor de anderen.' Eikel.... kan ik toch niks aan doen? Dat zijn collega's hem steeds bellen? grrrr

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    pfff Angel nou dat hoeft mijn mannetje niet te proberen zoiets hoor! dan hebben we toch echt problemen!
    maar gelukkig komt dit hier niet voor..
    Maar succes met je man idd!

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ sonnetje heel veel sterkte met dit verlies!!

@ Duster thnx meid!! En ja ik moet ook voor mezelf en de kids kiezen!

@ Angel balen joh dat hij zo reageerd! Succes... Kan begrijpen dat je het even helemaal met hem gehad hebt. Knufff

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    @ Sonnetje, sterkte met dit verlies!

@ Angel, vervelend dat je nu gebonden bent aan zoveel rust, is echt moeilijk in te plannen ja met 2 kids!
    En inderdaad stom hoe je man reageert zeg! Vind dat jij wel recht hebt om te bellen, zeker als het gaat om de verjaardag en je ziekenhuis bezoekje!
    Nou voor nu gewoon even laten maar als hij terug is zal ik het zeker nog wel aankaarten!

15. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Wij net even een rondje gefietst, wilde eigenlijk even naar de grachten fietsen maar Fred raadde me dat sterk af omdat er wel 6 rijen dik staan op dit moment, dus heb nu maar de tv aangezet zie je het toch wel beter denk ik....

Heb nu wel last van mijn buik merk ik, geen pijn maar beetje overbelast denk ik. Toch wel vervelend hoor want ik vind fietsen heerlijk, zeker met de kinderen...

16. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Angelfire; Ik zou ook echt pissed zijn :x:x:x:x

Ik ga maar weer afsluiten voor vandaag. Vanavond samen met mijn kleine man naar een BBQ bij mijn schoonzusje. Mijn grote man kan helaas niet mee ivm nachtdienst. Ach, hebben wij wat meer ;)

Iedereen een fijn weekend!

17. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    yeah, ff ego:

ik ben 12 weken vandaag!!

zo, nu ga ik weer, ik ga vanavond of morgen ff bijlezen, nu ff opruimen!

kus,
    Liedel

18. minimouse

minimouse Niet meer actief

hehehe thanx dames:)

@ bwtje, ze was thuis begonnen. vliezen waren gebroken, maar is 20 uren later naar het ziekenhuis gegaan met de helikopter, omdat de ontsluiting niet kwam. en de volgende dag savonds rond uur of 8, dus gister avond is het geboren. hoe of wat weet ik niet.. maar hoop dat het allemaal goed gegaan is!

19. Annej

Annej Lid

27 jul 2009
    53
    0
    0
    Harderwijk
    hallo allemaal
    even een klein vraagje
    vanacht heb ik eindelijk door kunnen slapen werd wat misselijk wakker maar dat is nu weg. sommsss heb ik het nog wel zuur maar dat is alles eigelijk. heb wel pijn in me buik maar denk juist dat dat komt omdat ik nog niks gegeten heb. vanavond is er feest in ons plaatsje en daarom staan er altijd tentjes met kleine beetjes eten. is het verstandig om dat nu te gaan eten. of nu rond een uurtje of 6/7. ik heb er namelijk wel behoorlijk zin in

20. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Sonnetje :( wat een droevig nieuws. Vreselijk en wat ben je rot behandeld, ze had toch minstens kunnen zeggen wat je nu moet verwachten dat er gebeurt. Veel sterkte meid.

Deel Deze Pagina