Tuurlijk, waarom niet? Je weet natuurlijk niet precies, maar dingen die gewoon uit verpakkingen komen (zoals huzarensalade, brood, dat soort dingen)... prima. Ik ben zelf vegetarier, ik zou denk ik wel uitkijken met BBQ vlees of vlees dat je niet zelf heb bereid, en rauwe groenten. Niet te bang zijn. Fijn dat jij ook minder misselijk bent. Hier neemt het ook af.
Sonnetje, ach wat spijtig..Sterkte meid! Angelfire, gelukkig maar zeg, kan me voorstellen dat je aardig in de piepzak zat!
Heel veel sterkte gewenst met dit verlies! Is het (al) spontaan gekomen of wordt je gecurreteerd? Groetjes, mammamia
sonnetje, wat vreselijk heel veel sterkte de komende tijd angel, ow dat was een goeie voor mij geweest!! dat zou er echt niet in gaan. zeker niet de verjaardag vergeten!!! (nog gefeliciteerd )vrijdag toch? helemaal langs mij heen gegaan, sorry maar jij kan er niks aan doen dat zijn collega s bellen. en anders moet ie uit zich zelf bellen, hoef jij hem ook niet te bellen en kan hij het doen wanneer het hem uit komt...toch? fijn dat alles goed was. minder dat je rustig aan moet doen. gaat alleen heel moeilijk ik ben wezen werken dus vanmiddag. zou geen huishoudelijke taken doen, zodat ik mijn buik kon ontzien. want daar krijg ik steeds die pijn van. was afgsproken met de arboarts. moest ik naar een gezin waar het kindje nog in het zh ligt. dus alleen de moeder. en die willen dus alleen huishoudelijke taken vervuld zien. logisch natuurlijk he. maar waarom sturen ze daar nu mij naar toe??? heb het gedaan, en na 2 uur was ik klaar. maar zit al vanaf 4 uur met pijn op mijn stoel. blijf krampen houden. hartje nog effe geluisterd want daar denk je meteen aan, maar die deed het gelukkig nog. morgen vroeg maar de planning bellen. maar vind het niet leuk voor de mensen zelf. die hebben zorgen zat nu. maar kan nu al geen stap meer verzetten.... grrrrr
sonnetje heel veel sterkte. en geef het rustig aan een plaatsje. hier ook weer terug uit de stad we gingen om 5 uur en we waren om half 8 weer thuis. heerlijk niet dus!!!!!! ik word helemaal gek echt. ik drink de hele dag al jus de orange (zonder vrucht.......) we gaan de stad in ik voelde me even niet goed neem een heerlijk vers geperste jus de orange ( MET VRUCHT........) en een half uur later rende ik naar de pakeer garage om het er even lekker uit te gooien en echt waar dat komt gewoon denk ik door dat vrucht........(ben even de naam vergeten) daarna nog een poging gedaan om toch in de 'rij' te staan voor eten maar ben er toch maar weer uitgestapt en naar huis gegaan een koud bad genomen en nu ben ik helemaal op. ik kan gewoon niet meer (terwijl ik de hele dag al niks bijzonders doe) ik vraag me af hoe jullie 10de week ging. waren jullie ook zo superrrr beroerd en wanneer nam het af? fijn weekend verder
Mooie babykamer We zijn weer terug vd BBQ. Matthijs lag pas om 21u30 in bed Hij ging gelukkig meteen slapen, ik hoop dat hij het volhoudt X
Deze hebben wij voor Floor, en zal straks doorschuiven naar ons spruitje! Hij bevalt goed en is erg degelijk en stevig. Inmiddels heb ik mijn 18 uur pw werken verdeeld over drie dagen ipv twee, ik trok het echt niet meer. Maar nu ff 5 weekjes zo proberen en dan 3 weekjes vakantie. Dus ik heb goed naar mijn lichaam (en de verzuimcoordinator) geluisterd.
Heel mooi... Wij gaan dingen gewoon bij elkaar scharrelen via marktplaats en vrienden. Veel goedkoper, kan het geld weer naar andere dingen (voorlopig: spaarrekening voor een koophuis/auto/mijn proefschrift en promotie..., vandaar dat we dus ook geen echte inrichting kopen, we willen er na een half jaar alweer uit!). We hebben al een bedje van iemand (nieuw, was van een oppaskindje dat verhuisd is), een superdure kinderwagen (zo een van 1000 euro, van mijn nicht geweest die uitgekinderd is haha), een maxicosi van een vriendin, en een logeerbedje van een vriendin die het dubbel heeft. We hebben een thema en daar ook al hier en daar wat spul van. Verklap het lekker niet. Wordt niet gender-specifiek, want we willen het niet weten vantevoren.
Het is idd allemaal niet goedkoop... hebben ook wel wat op marktplaats rond gekeken, maar was niet echt onze smaak... kinderwagen zitten we nog btje mee in twijfel... je hebt wel 2e handse bugaboo's (degene die wij graag willen) maar ik heb het toch liever allemaal nieuw... dure smaak... hihi... ach, de ouders/schoonouders wilden ons ook wel sponsoren, komt wel goed... en wie weet winnen we de 27,5 miljoen nog hahaha... ff realistisch blijven Steph Wel vervelend trouwens, was sinds mijn vakantie 3 weken terug niet meer moe geweest zoals in het begin... helaas is het sinds een paar dagen weer terug gekomen... komt het omdat ik maandag weer moet werken, toch weer even die druk voelen, of is dit normaal? Ben er in ieder geval niet zo heel blij mee, vond het zo fijn dat ik weer lekker tot een uur of 23uur op kon blijven...
Goedemorgen! Wij gaan ook de meeste dingen tweedehands kopen (en krijgen). Voor de oudste hebben we veel nieuw gekocht en dat hebben we ook voor de tweede gebruikt. Omdat we uitgekinderd waren heb ik van 't voorjaar alles weggedaan . Ga nu niet weer alles nieuw kopen. Maar ik krijg (!) een bugaboo en bijpassende maxicosi van iemand (1 kind gebruikt), badje neem ik over, wipstoeltje zoek ik nog, box wil ik niet, kleertjes koop ik wel nieuw natuurlijk (als ik weet wat het wordt). Nou, dan ben ik er al weer bijna Hier geen bloedverlies meer gehad. Godzijdank! En ik weet nu echt wel zeker dat ik het gevoeld heb. Het blijft iedere keer terugkomen en gisteren precies tegelijk met een schopje op de echo! Het ligt erg naar voren en de placenta ligt achter, dus vandaar misschien. DE jongens voelde ik ook vroeg, dus het zal het toch wel zijn. Superleuk natuurlijk! Is het bij jullie ook zulk prutweer?
Goedemorgen Wat een weer zeg!! Blehh Ik koop ook dingen wat ik nodig heb van mp hoor. Kinderwagen heb ik, meerdere zelfs hahaha. Maxi cosi heb ik ook al gekregen. En alleen bedje en commode en dan de kleine dingen. En natuurlijk kleding ed koop ik nieuw. Verder wel redelijk geslapen en vast ook, pffff heb echt koppijn nu Mijn kleine meisje is ook wakker en lag lekker in dr bedje te spelen. Ja vandaag is mijn meisje 9 maanden!! Jeetje wat gaat het snel!! Fijne zondag!! (ondanks slechte weer!)
morgen, angel, gaaf dat je nu zeker weet dat het beeb is!!! kan niet wachten!! hier ook prutweer.. na zo n dag als gister, bah... en dan wordt het volgende week weer 30 graden... vandaag naar een ander gezin, mensen wilde bij de baby in het zh blijven. dus dat komt mooi uit voor mij wij hebben het meeste nog. alleen een nieuwe kinderwagen. maar kijk op mp wel. als het een meisje wordt hoef ik ook geen kleertjes te kopen, al blijft shoppe leuk he
Goedemorgen meiden!! Hier beetje uit mogen slapen tot 9.30 gister gewerkt tot 02:00 helaas moet ik de komende maand veel dagen werken ivm de vakantie..ben benieuwd of ik het trek...:S invallen bij zuidzorg zit er deze maand dus niet in..! Hier ook eigenlijk alle spullen wel alleen bij Eva hebben we echt meisje meisje gedaan! Dus dat betekent als het een jongetje wordt we toch iets met de maxi cosi moeten doen en de kinderwagen haha Kinderkamer is wel neutraal.. Dus bij de 20 weken echo weten we of we moeten gaan sjoppen/ruilen etc...zo ook de kleertjes die ga ik dan verkopen en doorgeven! En dan wordt het jongens kleding aanschaffen haha... En mooi idee als kraamkado als je de rest al hebt he Dus worden nog drukke tijden met de verhuizing ook nog in zicht! PFFF wat een ROT weer he?!!?!? Vind het niet leuk..wilde eigenlijk naar de kermis straks maar dat zit er zo dus niet in Dat word dus alleen naar mijn ouders toe vandaag denk ik.. dinsdag hebben we nog een kans..dan ben ik 1 dag vrij..maar is mijn opa ook nog jarig... Angel fijn dat het bloedverlies is gestopt! En hier ook de placenta aan de achterkant..en toch ook denk ik dat ik heel soms de beeb voel gek he? Hier helaas nog moe en misselijk hoor.. Gister ging het heel de dag goed, waarschijnlijk ook omdat we overal en nergens waren..kom ik thuis na het werken en ja dan is het gelijk weer wc pot knuffelen Nou Eva en Ventje slapen nu en Sem en ik zijn wakker haha.. Buddy hoe is het met je hoodpijn?