Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    dank je wel knorretje!

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hai hai, was ik weer even.

Ach Sonnetje, wat een rotnieuws. Heel veel sterkte voor jullie..

Minimouse, gefeliciteerd met je buurmeisje!

Angelfire, gelukkig alles in orde met je.

Prulleke, vervelend met je werk.. niet echt handig zo.

Mammamia, mooie babykamer! Waar heb je hem uitgezocht?

Laura, nog een dikke knuf voor jou!

3. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0

dank je wel!!

jij een dikke knuf terug!

4. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Meiden,

Ik ben ervandoor....
    Nog ff laatste avondje genieten met mijn lief tot hij morgen weer moet werken......Ben ik 3 weken alleen.....Blehhhhh....

Tot morgen maar weer!

Liefs Knorretje

5. mammamia

mammamia Niet meer actief

Kamertje is te verkrijgen via babydump, www.babydump.nl

Succes!

6. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    @ Sonnetje en Laura: veel sterkte..

verder heb ik niet veel puf om te reageren. Sorry. Ben niet zo lekker vandaag..

7. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Natuurlijk ben je emotioneel helemaal door elkaar. Er gebeurt van alles met je lichaam, het zou zelfs een beetje op 'ontzwangeren' kunnen lijken. Ik hoop voor je dat je hier snel doorheen komt en het kunt afsluiten. En dat je dit twee keer moet overkomen, echt, ik vind het ongelooflijk en zo oneerlijk dat ik wel kan huilen als ik je berichten lees.

Dikke knuffel.

8. jo7

jo7 Actief lid

17 nov 2006
    458
    0
    0
    wat is het hier stil zeg.....
    vandaag konden we kijken voor een tweedehands kinderwagen van musty.
    Er leuk dus we hebben hem genomen. We kunnen straks helaas niet opnieuw gebruik maken van de tweelingwagen en gaan over op een tweeling-buggy.
    als iemand nog opzoek is naar een tweelingwagen, laat het dan maar weten.
    nou misschien tot morgen

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ laura

Jeetje meis.
    Ik schrik er van!
    Heel veel sterkte!!!

10. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Moon; Je kan beter al voor de 20weken echo een babykamer kopen. De levertijden zijn echt schrikbarend lang :$

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja bij de babydump zeiden ze ook dat je het besten voor de 20 weken je kamertje kan bestellen.
    En bovendien kun je hem 2 weken in optie zetten en als het mis zou gaan komen ze hem gewoon weer ophalen ook al is ie al in elkaar gezet.Dat vond ik wel een voordeel van de babydump.

12. mammamia

en het is beter dat je het kamertje al een tijdje hebt staan, tenminste als je een nieuwe koopt... dat schijnt beter te zijn vanwege de nieuwigheid ofzo... dat het ong. een half jaartje nodig heeft om het nieuwe (de geur, wat niet heel goed voor de gezondheid van het kindje schijnt te zijn) er vanaf is... heb ik tijdje terug eens gehoord... weet niet wat ervan waar is... maar dacht ik zeg het maar ff haha...

13. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Goed om te weten van de kamers. Wij gaan m ook bij babydump bestellen dus als de echo's goed zijn deze week gaan wij ook maar eens kijken.

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier ben ik ook weer ffies. Wij hebben ook al een leuk kamertje gezien bij babypark gouda. Kan helaas niet op de website van babypark komen, heb een foutmelding. Ik zal ook proberen een foto te plaatsen als de site het weer doet.

@ mammamia: Erg leuk kamertje. Zou zelf ook wel zoiets kunnen uitzoeken:p

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    We hebben vandaag ook besloten om gewoon een hele nieuwe kamer te kopen. Jasmijn is als de baby komt pas 21/22 maanden en zal dus nog wel in haar ledikantje liggen. Maar ff kijken voor een showroomaanbieding of MP..

@ belliebel: de website van Babypark is altijd zondags gesloten (ivm geloofsovertuiging..). Degenen die er werken lopen ook in rokken..

16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Volgens mij ivm verflucht/ lijmlucht inderdaad. De oplosmiddelen die daarin zitten kunnen er dan uit.

17. mammamia

Hihi... mijn man en ik vonden al dat het bij babypark allemaal zo in revo stijl was en wij waren in Kesteren, ook erg gelovige gemeente... vandaar dat ie dus dicht is op zondag...

Ik ben zelf ook gelovig, maar om nou een website te sluiten vanwege dat het zondag is, vin ik nou net weer niet echt nodig ofzo... maar goed, ieder zijn eigen...

18. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ babykamer..

Bij Britt hebben we het ook pas na de 20 weken echo gedaan.
    En met 25 weken stond hij al.
    Dus zo lang was de levertijd ook niet.. het ligt gewoon aan het kamertje wat je wilt.
    Je kan het ook altijd vragen wat de levertijd is.
    En wat moet je al met het kamertje doen?
    Ik bedoel ik met met 28 weken bevallen maar kon er nog helemaal niks mee.
    Want ze kwam pas weken later thuis.
    Snap wel dat als het je eerste is dat het allemaal leuk is en je lekker kan inrichten en weg kan dromen.

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja tis allemaal wat met die babykamers. Ik speur mp gewoon af. Gelukkig heb ik nog best veel dingen, van me dochter die niet meer gebruikt worden. Ik had alles neutraal, lime groen. Al wist ik natuurlijk wel dat het een meisje was!

Ze was net helemaal overstuur helemaal huilen. Ga ik kijken, zit mevrouw rechtop in bed, whaaaaaaaaa. En maar lachen. Dat was dus voor het eerst dat ze in dr bedje zat. Heb haar speentje gegeven en neergelegd en ze slaapt weer als een roosje.
    Ik ga ook zo me bedje in, morgen controle vk.

Nou dames slaap lekker!!

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hallo...
    Zit momenteel bij mijn ouders. Erg lekker hier. Lekker rustig en ff uit mijn eigen huis weg... Had ik even behoefte aan. Morgen in de loop van de dag weer lekker naar huis. Mis manlief wel.
    Hier gezellig aan het babbelen over kinderkamers? Leuk. Ik ga na de aankomende echo denk ik met muurschilderingen beginnen... Heb er wel zin in. Ik heb nu nog vakantie dus ik moet er wel gebruik van maken...
    Hoop dat het hier goed gaat met de dames! Knuffel!

Deel Deze Pagina