Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja dat komt het zeker!!
    Feli en relax als het zo snel verkoopt vooral nu :D!!
    Gelukkig is het hier instapklaar...we gaan wel veel nieuwe dingen shoppen hoor dat wel :D!!
    En verbouwen doen we in de toekomst nog wel..eerst dat geld eens flink laten oplopen ;)
    Hier geen kinderdagverblijf dat scheelt..maar ja er komt genoeg bij kijken he..post doorsturen alle bedrijven verwittigen..
    En de rest hebben we ook al geregeld zoals taxatie hypotheek dat zit er allemaal al op ...

Veel plezier bij het kinderdagverblijf hopelijk was het iets??

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    spannend spannend wanneer krijg je uitsluitsel??

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ow ja ninja veel plezier met babyloeren idd!!

Ben erg benieuwd naar het resultaat het zal vast allemaal goed zitten meid lekker genieten :D!!

4. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    BAH BAH!!!
    Zojuist weer met de wc pot geknuffeld, dacht echt dat het minder werd!!
    Alleen gal en dat doet zo'n zeer!!!
    Mijn maag forceerd het er ook uit...
    Mijn lelletje achter in de keel hoe heet dat ding?
    Doet nu dus ook echt pijn...die vind het dus ook niet meer leuk :(

pffff

5. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    hallo

oef dat gal overgeven dat doet ook zo zeer ik had het met de bevalling van onze meid ook bij elke weee :(

Ik voel me zo slap en lusteloos ga optijd naar bed komt er laat uit en val de hele dag bijna in slaap vraag me bijn af of dit wel normaal is hoor snap dat vermoeidheid erbij hoort maar zo erg had ik het met onze andere ook niet.
    ook heb ik het gevoel dat mijn zicht ook minder is geworden vooral met autorijden dus ik zou maar eens mijn ogen laten opmeten
    ook hier nog steeds misselijk als ik Elise eten geeft heb ik al kotsgevoel dus hoef ik daarna zelf al niet meer.

oh ze is wakker ga der maar lekker uit bed halen kan ze weer lekker van links naar rechts door de kamer heen is z'n leuk gezicht dat rollen ze komt overal waar ze heen wil ze was tussen de middag zo moe dat ze in de kinderstoel in slaap viel:D:D

6. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Hoi allemaal,

Bwtje dat is minder leuk, hoop voor je dat de misselijkheid snel tot het verleden behoort!

Kan me herinneren dat ik tijdens mijn eerste zwangerschap zes maanden lang misselijk ben geweest, was echt vermagerd!

Met de tweeling gelukkig maar vier maanden.

En nu heb ik eindelijk vanaf een week of 12 dat het mindert.

Mir555,

Hoop voor je dat je snel wat fitter bent, anders even laten testen of je ijzer gehalte goed is eventeel bloed checken?

Duster2000,

Dank je wel!

Hoop voor je dat je de baan hebt.

Hier heb ik eind augustus weer een afspraak bij de gyneacoloog, kan niet wachten om ons kleine frummeltje weer eens te mogen bewonderen!

Fijne middag allemaal tot later liefs Mommy

7. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    klusser1980 fijn dat jullie huis zo snel verkocht is, scheelt toch een hoop extra stress!

8. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@duster: wanneer hoor je of je bent aangenomen?

@ninja: Hoop dat je een goede echo hebt gehad!

9. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,
    wederom alleen ff een egoberichtje van mij. Morgen ga ik bijlezen, kben ff lekker weekje bij mn ouders dus heb de tijd.

vandaag niet zo'n leuk bericht gehad. Moet helaas toch weer aan de medicijnen vanwege mn bloeddruk die nu ineens weer omhoog gaat..zucht

Ik krijg weer allemaal deja-vu's betreft de vroeggeboorte van Isa en ben momenteeel ff erg bang..kmoet mezelf echt ff weer bijelkaar rapen..ga maar 100 x per dag tegen mezelf zggen : 'en nu gaat het wel goed'..zucht

kom later weer ff speieken, moest ff mn verhaal kwijt .

Liefs,
    liedel

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Hoi meiden.

Nou vandaag de 12 weken echo gehad!!!!

En alles was goed!!!! Het beebje was lekker aan het zwemmen. Hij/zei duimde al haha. En het hartje zien kloppen. Wat geweldig is dit zeg!!!
    Opa en oma to be waren mee ze waren zo gelukkig haha.

Ze heeft 2x gemeten en de eerste keer was het 11+1 en de tweede keer 11 weken dus daar ga ik maar vanuit. Het was nu 4,5 cm ongeveer en bij de vorige echo 1,18 dus het groeit goed.

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Meiden hier ben ik ff snel!
    Druk weekend gehad.

Maar eerst even dit, ik had een prive berichtje terug van Jenna:

Hoi Saskia,

Hier helaas slecht nieuws. De echo hebben we nog wel gehad, maar 4 dagen daarvoor begon ik al te vloeien. Zelf had ik toen al het idee dat ik het aan het kwijt raken was en dat was afgelopen dinsdag op de echo ook te zien...

Het vruchtje was nog wel gegroeid, maar het hartje klopte niet meer.

We zijn er allebei behoorlijk kapot van. Vandaar ook dat ik eigenlijk niet meer op het forum ben geweest en het dus ook nog niet had gemeld.
    Het is té verdrietig op dit moment...

Jenna heel veel sterkte met het verlies!

Wij hebben het mijn moeder en broer gisteren verteld die waren helemaal blij, hahaha zo lief!

Denk dat ik morgen terug kom, heb nog steeds behoorlijk veel hoofdpijn (hele weekend gehad) morgen denk ik de huisarts bellen als het aan blijft houden...

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    @jenna Als je dit nog leest heel veel sterkte met dit verlies

13. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Bwtje@Schatje; Ik hoor het deze week. Woensdag heb ik weer een ander sollicitatiegesprek. Ik zit al een half jaar thuis en ben 1x uitgenodigd en nu ik zwanger ben stromen de uitnodigingen ineens binnen :(

@Jenna; Heel veel sterkte met dit verlies

@Ninja; Gelukkig was alles goed :)

@Liedel; Probeer je niet te druk te maken, dat is ook niet goed voor je baby (ik weet dat het makkelijk gezegd is......) Een hele dikke knuffel Bekijk bijlage 7538

14. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Hoi Dames,

Ik las dat NInja een goeie echo heeft gahd! GEFELICITEERD LIEVERD!

Hier erg onzeker! wil weer een echo, maar mag niet eerder dan 21 augustus :(

wel steeds misselijk maar dat is het! :( MAAR NOG 2 DAGEN EN DAN BEN IK OOK 12 WEKEN1 YOEHOEEE! :)

ik ga effe fotos maken van mijn buik en echo :) dat moet ik nod doen...

15. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Jenna veel sterkte meid!
    KNUF voor jouw!

16. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Ninja Gefeli meid! Leuk he een zwemmend beebje ;)

@ hier ben net weer thuis en kleine meid slaapt. Controle was goed, bloeddruk en ook was mijn bm goed gegroeid. Ze kon het hartje alleen nog niet vinden :(, mag nu 13de terug komen om naar het hartje te luisteren. Verder heb ik de knoop doogehakt en ga voor de kinderen, hij kan de boom in!!
    Maar goed ben kapot, pfffff. Moet alleen wel rustig aan doen en veel rust nemen, ivm bandenpijn en rugklachten en kleine dreumes hahha.

Fijne avond

17. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    @ mamma25, 11 weken is nog best vroeg om het hartje te horen... over 10 daagjes ben je alweer een stukje verder, de baarmoeder komt vanaf wk 12 omhoog en dan is het ook makkelijker te beluisteren denk ik zo. Geen zorgen, de rest was goed toch! Enneh goed besluit! Hij kan idd de boom in met zijn fratsen en zijn gebrek aan verantwoordelijkheid. Rustig aan meid.

Bwtje, wat naar zeg dat je nogsteeds zo misselijk bent. Hoop dat het snel overgaat. Bij mij is het echt aan het minderen, maar heb sowieso nooit over hoeven geven. Bij de meesten houdt het tussen wk 14 en 16 echt op. Nog even doorbijten en rustig aan!

Duster, hoop dat je de baan hebt!! Ik vind het wel goed dat je het erbij zegt... ik zou me daar ook prettiger bij voelen. En ws. kan je het snel echt heel goed zien, dan is het alleen maar ongemakkelijk. Maar je bent het niet verplicht!

Mommy, welkom!

Liedel, laten we hopen dat je niet weer allerlei ellende te wachten staat. Een vriendin van me had ook steeds een hoge bloeddruk en die is met 37 weken ingeleid en uiteindelijk met keizersnede bevallen. Gewoon goed afgelopen, maar het is geen pretje, en het lijkt me ook moeilijk om je niet druk te maken (wat ook weer niet helpt...)

Ninja, fijn dat die echo zo mooi was!!

Melek, jij hebt echt veel meer echo's dan ik hoor. Ik weet niet eens of ik het voor elkaar krijg om een 2e echo tussen de laatste en de 20 weken echo. Hoezo heb je eigenlijk al een derde zodadelijk? Niet zo druk maken steeds. Ik ken het wel, maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat het niet goed zit :)

Jenna... ik vind het heel naar voor je. Hoop dat je snel weer goed zwanger bent. Knuffel.

ff ego... ik was helemaal blij met mijn Mamalicious broek, gekocht bij Prenatal in DH... ga ik hier in Grunn, hebben ze alleen maar Noppies. Die pas ik niet geweldig, te kort en vrij wijd. Mamalicious heeft breedte en lengte maten apart- dat moet ik wel want ik heb lange stelten. Heel jammer, maar hier verkoopt Mamalicious niet. Noppies is daarnaast ook 3 keer zo duur. Maar wel geslaagd voor een meegroeibeha, ben ondertussen al een ruime cup gegroeid, van een kleine A naar een volle B, heel fijn voor een lat als ik :D

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Haha ja evenstar komt goed!! Me baarmoeder was al halverwege schaambotje en navel. Dus ruimte genoeg, waarschijnlijk verstopt ;)

19. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    evenstar, ik krijg ook maar 2 echo's en die heb ik ook al gehad!

maar ik heb zelf een afspraak gemaakt bij een echobureau :) kan anders echt niet wachten tot 20 weken...

ik hem mijn baby twee weken geleden gezien maar het lijkt zoooo lang! gelukkig zie ik mijn beeb over twee weken :)

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Mama; Ik denk dat het een héél goed besluit is. Maar ondanks dat zal het niet makkelijk zijn. Een hele dikke knuffel!

@Evenstar; Balen dat ze die broeken bij jullie niet verkopen

Deel Deze Pagina