heel af en toe heb ik het idee dat ik de kleine ook al kan voelen.Vooral de mensen die een kleintje hebben zullen dit al eerder kunnen herkennen dan andere. Spannend allemaal. Muur we duimen voor je dat alles goed is. dikke knuf
ik twijfel soms ook of het nou de beeb is of mijn darmen. maar dan gaat het ineens rommelen en dan merk ik het verschil tussen darmen en volgens mij beebje
ja, ik voel inderdaad sinds anderhalve week de baby. Maar nog niet vaak, ongeveer 1 keer per dag. Soms twee keer achter elkaar. Maar het is nog heel zacht en heel kort. Inderdaad plopjes. Leuk he?
Jaa angelsfire heb ik ook. Twijfel al paar daagjes, maar nu was het echt duidelijk de beeb. en idd soms 1x en soms 2x vlak achter elkaar, heel zacht. Helemaal
goede morgen heb leuke foto's maar weet niet meer hoe ik ze moet plaatsen hahahahah volgens mij begint de zwangerschapsdementie toe te slaan hahahahahhaha
heerlijk gevoel he meiden die "zachte plopjes" Mir5555 Helaas kan ik je niet verder helpen hoe hier een foto te plaatsen (schaam schaam schaam)!
als je foto's hier wilt plaatsen, moet je op meer opties klikken. daar kun je ze toevoegen. en als je ze op de website wilt hebben dan moet je ze in je album zetten en een van ons een pbtje sturen. dan zetten wij ze op de site.
mommy1979, heb je mn pbtje gehad? volgens mij sta je nog niet op onze lijst, dus zou jij je gegevens ook even willen pben?? al vast bedankt!
@mama25: ik voel ook leven in mn buik, sinds gisteravond. Herken het nu gewoon veel sneller, met Isa voelde ik haar rond 16 weken dus ik dacht eerst dat het nu wel wat anders zou zijn omdat het veels te vroeg zou zijn, maar sinds gisteravond was het duidelijk, dat was echt de beeb en niet mn darmen..kvind het inderdaad ook wel speciaal. @ prulleke, kwordt ook elke nacht rond half 4 wakker..hihi kzal de volgende x ff aan je denken, ben ik niet de enige die op zo'n onmogelijke tijd wakker is. @minimouese; heb ook zin om voor de baby te gaan shoppen, maar eerst ff sparen voor de vakantie, dan op vakantie en hopen dat er nog wat over is
Ik ga er nog maar even niet vanuit dat die plopjes de beeb zijn... ooh ik ga er anders constant op letten, dat gaat niet opschieten hahaha.
toch is het wel zo hoor evenstar..dacht dat bij isa ook niet, maar achteraf gezien voel je de baby dan al lang, maar kun je dat bijna niet geloven hihi toch maar stiekem opletten hihi
Hallo meiden! Even ego berichtje hoor! Vanmorgen naar de vk geweest...en alles was goed!! Het hartje gehoord. Ze zei voor de tijd dat ze het misschien niet kon vinden, maar ze zette dat ding op mijn buik en we hoorden het meteen! Heel krachtig! Bloeddruk was ook goed en gewicht ook. De vk zei tegen mij dat je meestal bij de eerste ongeveer rond 20 weken de beeb kunt voelen. Maar nu lees ik hier dat het ook eerder is, heel bijzonder!!! Ze zei tegen mij dat ik wrs rond 19 weken het ongeveer kon voelen. Ik voel nu ook wel eens wat, geen gerommel o.i.d. maar dat is wrs bandenpijn...of de beeb haha ik ben allang blij dat ik het hartje heb gehoord!! Meiden die vandaag een echo hebben, succes!!!
@Jewel Wat fijn dat alles goed is. Ik mag 17 augustus hartje luisteren. Heb er nu al zin in. Doe even een wave voor mezelf omdat ik 11 weken wen hihi
Fijn dat alles goed was bij de VK!! hier de eerste snack komkommer uit de tuin gehad!! hihi en we hebben er van gesmikkeld lol ! Zojuist ook al de zwarte lazy boy verkocht hier.. ze was er erg blij mee begint al op te ruimen, nu hoop ik dat er nog meer gaat verkopen op MP vooral de eettafel.. Hier trouwens ook wel het idee dat ik het kan voelen, placenta ligt ook achter en tot nu toe heb ik ook alleen maar wilde brasjes in mijn buik Straks kun je het ook weer zien bewegen kan niet wachten zo gaaf..en meestal is de misselijkheid dan ook weer weg hehe
De plopjes, dat kan dus al mijn kleintje zijn? Wow...Oh, nu ga ik er meer op letten hoor, nu ik erbij nadenk, kan heel goed voel mijn eiersprong ook altijd. Heb trouwens een creche gevonden en ingeschreven, helemaal wat ik wil! Een boerderij waar de kinderen mee mogen helpen met kalfjes voeren, vlakbij een groot bos, veel dieren en gezonde buitenlucht. Ook maar drie min. fietsen van ons huis. Is een nieuwe creche die tevens bso doet. Gewoon van 0 tot 12 jaar dus. Ze proberen een verlengde van thuis te zijn dus ook max. 12 kindjes per dag. Waren nog twee plekjes beschikbaar en 1 daarvan is nu voor ons.
Hallo meiden, O ik wil ook een echo maar ik moet nog 1.5 week wachten...zucht. Ik hoop maar zo dat alles meteen goed is. Ik heb nergens last van. Voel me goed alleen af en toe een beetje moe maar dat mag ook wel. Wat is er aan de hand met Muurtje?? Ik kom vanavond nog een keer kijken. Moet zo gaan werken.
hallo gisteren met Elise naar ziekenhuis geweest voor een echo van haar onderbuik ze is een paar maand geleden aan haar liesbreuk geholpen wat nu heel goed gaat maar goed op de echo was nog steeds te zien dat de eierstokken wat vergroot zijn en cystes die radioloog gisteren jah is gunstig want ze worden kleiner maar verder kan ik er niks over zeggen dus ik helemaal is de stress van jah stel dat ze kids wil later en dat het hierdoor niet kan dus de kinderarts maar gebeld en die zei maak je niet druk ze worden kleiner en is niet erg voor later ze kan gewoon kids krijgen door dit dus ik ben weer een beetje opgelucht maar goed er zitten wel dingen die er niet horen te zitten ze vertelden ook nog dat het de moeder dan te veel hormoon heeft aangemaakt waardoor dat bij de baby dan gaat groeien en dat er zelfs babys zijn die een bloeding krijgen net als wij onze ongie. maar goed ik ga er maar vanuit dat het allemaal goed komt is juist z'n lieve schat en ik maak me toch al vaker wat zorgen om haar omdat ze vorig jaar toch 6 weken te vroeg is gekomen ik ga maar weer verder met poetsen de hitte hier in huis valt gelukkig mee andere dochter lig heerlijk met mijn nichtje in zwembad en de kleinste uk ligt lekker op een oor in bed\ voor vanavond lekker groentensoep zelf gemaakt met groente uit eigen tuin en sla en rundvlees en of gekookte of gebakken aardappels
nou idd hopelijk komt het idd gewoon allemaal goed!! ennuh mag ik aanschuiven??? hihi hier simpel want vriendje kookt nu ik niet meer zo vriendjes ben met de keuken haha dus aardappel ovenschotel groente en we missen nog wat erbij hihi