Vegetarische quiche en een grote salade. Ik heb ook erg trek in erwtensoep, vorige week nog bonensoep gegeten.
Welkom Jodelahiti, leuk een nakomertje Zelf was ik 9 jaar toen mijn zusje werd geboren, geweldig vond ik dit! Heb dan ook een heerlijke relatie met haar, heel bijzonder. Veel plezier gewenst voor de oudste kindjes
Hee Laura, dat moet enerverend geweest zijn zeg. Heftig Wel goed dat het nu echt voorbij is, dan kan je weer verder. Laat je lekker verzorgen en rust goed uit. Heb je wat vrije dagen opgenomen of je ziekgemeld?
@ Belliebel: ik heb al een paar blikken erwtensoep achter de rug! Nu heb ik er opeens helemáál geen zin meer in....ik MOET vanavond iets met ketjap eten. Daar heb ik superveel zinin... @ Laura: veel sterkte!!! Oja, ik ben eerder uitgerekend (26 feb ipv 5 maart) en dat maakt me dus langer zwanger dan ik dacht... Ik ben ruim een week na de eerste dag van mijn laatste menstruatie zwanger geworden. De telling gaat ervan uit dat je 14 dagen na de eerste dag van je laatste menstruatie ovuleerd en dus zwanger kunt raken... Vandaar nu bij de echo de échte zwangerschapsduur... Lekker ingewikkeld maar héél duidelijk als de gyn het uitlegt
Oh wat leuk! Leuk om te lezen!! Mijn dochter van 8 zal het helemaal geweldig vinden! Mijn zoontje (10) ziet het niet zo zitten allemaal. Ik moet het ze nog vertellen.... Ga ik volgende week doen!
Hallo dames, Vandaag 12 weken! YOEHOEEEE! sinds gisteren heb ik ook het gevoelm dat ik de baby voel, maar kan natuurlijk ook mijn darmen zijn.... duster, volgens de wet mogens ze jouw absoluut niet afwijzen omdat je zwanger ben! bij mijn nieuwe baan weten ze het niet... ik vertel het over 3 weken dan ben ik over mijn proeftijd heen. En heb zowiezo een jaar contract gekregen ben net thuis en helemaal kapot!
Laura28 Heftig zeg! Heel veel sterkte en laat je goed verwennen! Doe maar rustig aan de komende dagen (heeft niet alleen lichamelijk een impact maar geestelijk ook) Liefs mommy1979
ohh meiden ik ben heerlijk naar het strand geweest vanmiddag! met mn schoon ouders, schoonzus en 2 nichtjes en een neefje! lekker was het! en zal zo ff douchen want ben helemaal onder het zand!
Melek42 12 weken ver, van harte gefeliciteerd "Tüm kalbimle tebrik ederim" (hoop dat ik het goed spel) Groetjes mommy1979
Minimouse, Heerlijk dagje strand (je bent weer helemaal opgeladen) Wij gaan volgende week even uitwaaien met de kids. Kan niet wachten en de kids evenmin.
dank jullie wel hoor meiden! @evenstar: ik zit in de ziektewet en kan dus even rustig aan doen. moet morgen mijn werk weer even bellen, had ik vandag niet zoveel puf meer voor. dan even afwachten wat ze willen en wat ik kan, zoals ik mij nu voel nog maar even wachten...
Hahahahaha "nee, gewoon zwanger!" Ik heb helemaal geen trek in eten dus denk ik dat ik het bij iets van een broodje of tosti hou, hoewel ik daar ook geen trek in heb... Het idee al!
Dat lijkt me ook vervelend ja als je zoveel pijn hebt! Fijn dat je je nu in ieder geval beter voelt en laat je zeker maar verwennen, heb je wel verdiend vind ik! Liefs
belliebel: hihi erwtensoep//heb zelf al wekenlang zin in tomatensoep..het liefst eet ik het elke dag maar ja das dan weer niet zo gezond. @Laura: doe maar lekker rustig aan meid. Wel fijn dat de curretage je lichamelijk is meegevallen.
Lekker rustig aan doen hoor Laura laat ze maar lekker..en van mijn part zeg je dat de gyn. zei dat je 2 weken moet herstellen ofzo! hihi en dan ff lekker saampjes weg gaan ofzo ! Werken kunnen we nog genoeg Over werken gesproken ik mag vanaaf weer..en morgen en zondag..en de komende weken blijft het zo..of ik het ga redden en verhuizen straks ik weet het niet pffff Mommy de volgende komkommer is voor jou hihi hmmm nu krijg ik ook trek in erwtensoep hihi maar ook wel andere soepjes zin in..maar ja we hebben al eten helaas minimouse lekker uitwaaien vooral nu he pff wat warm!! Ik heb het anders aangepakt haha ik heb hier dozen in staan pakken...en stofzuigen opruimen etc...moet gebeuren maar zin is anders..ik vind gewoon dat ik iets moet doen..nu ben ik ook kapot erg slim he :S vicious ik heb hier ook al een tandarts bezoek erop zitten.. En foto's moesten gewoon en verdoving etc..en hier is alles nog goed hoor als het moet dan moet het he !! Kan ook nog na de 20 weken dat adviseren ze soms ook.. nou hou je taai!!! Jodelahiti welkom ! En relax hoor wat daagjes kado Nou ik ga hier nog ff uitpuffen en kids in het gareel houden! Fijne avond...ik werk in een keet ow man nu is dat dus verschrikkelijk he zometeen gelijk die airco daar aanzetten..eentje o o :S Tot morgen liefs!
Ik moet er zelf ook aan wennen, vind het ook helemaal niet leuk dat ik hem heb veranderd, maar ja het was niet anders...