, Weet je wat ik wel heeeeeeeeeel erg vond toen, als het een jongentje zou worden zou mijn nieuwbakken broertje Ivo heten. Een jongen uit mij klas heette ook zo en vond dat echt een rotjongen. hahahahaha
Thanks bwtje Gaan jullie de nekplooimeting doen? (combinatie test) Of zijn er die het al hebben laten doen? Wij twijfelen zo erg!!! De kans is zo klein maar aanwezig. En wat als de test niet helemaal goed is???? Wat zijn jullie argumenten om het wel of juist niet te doen?
Beste Laura, voor het lichamelijk herstel moet je echt minimaal een week nemen. Maar vlak het geestelijke niet uit!! Verwerk dit goed, houdt ook rekening met hormonen die nog vrolijk doorgaan. Mijn lijf heeft nog lang gedacht zwanger te zijn. Heel veel sterkte! Neem anders hier ook een kijkje, misschien heb je er wat aan om het afscheid een plekje te kunnen geven. Troostgeschenk.nl
wij hebben dit 3 x laten doen.. laatste meting was 0,5 en ze moeten min. 0,8 opschrijven dus zit wel goed..uitslag moet nog komen! Mijn vriend vond dit voornamelijk prettig om te weten.. En vanuit daar kun je weer kijken wat je wilt..
wij hebben er voor gekozen geen comi test te doen. Zou niet weten wat ik met de uitslag zou doen. Ik twijfel daar al over dus dan weet ik bijna zeker dat ik ook geen beslissing kan nemen bij een negatieve uitslag. Het blijft een kansberekening
Melek42 Whuahahahaha thanks! Bwtje Daar hou ik je aan, jammieeeeeeeeeeeeee Heb net mijn man gebeld dat hij een pak boerenyoghurt mee moet nemen heb ineens ontzettende trek in zure yoghurt Ik eet me in het rond maar kom gelukkig niet aan, niet normaal meer! Heb soms trek op de meest gekke tijden en mijn man kan er alleen maar om lachen, heeft hij eindelijk een "maatje" om mee te snaaien in de avonduren (wat hij zo graag doet) Gelukkig is het veelal fruit en smoothies wat we eten/drinken (in de avond) Hier hebben we bewust gekozen om de combinatie test niet uit te laten voeren. En der reden waarom is simpel: We stelden onszelf de vraag wat als de test negatief zou zijn wat zouden we dan doen? Niets, dit kindje is en blijft welkom. Daar waren we het gelijk over eens. Wel gaan we voor de twintig weken echo, ik kan maar geen genoeg krijgen van het gluren naar ons kindje Ga de tafel vast dekken, tot later allemaal
wij gaan ook voor de 20 weken echo. Ze kunnen dan heel goed zien of het goed gaat met je kindje en of het afwijkingen heeft van hart of ruggetje. Toch blijft het dan ook moeilijk om te beslissen wat je gaat doen met de uitslag. Misschien nog wel moeilijker want dan voel je het kindje ook al meer bewegen. heeft er al iemand nagedacht over een pret echo? Zit er over te denken maar weet het nog niet
@ laura heel veel sterkte meid!! En neem je tijd om het een plekje te geven!! @ hier ben echt kapot, pfffff. Vanmiddag bij me ouders in de tuin gezeten, kleine meid in badje. Ze vond het helemaal geweldig. Dus allebei erg rozig. Ze gaat zo ook lekker naar bedje toe. En ik lekker lang uit op de bank tv kijken. Jeetje ben misselijk joh!! Vanmiddag werd ik ineens beroerd, beetje dizzie enzo. En heb last van kortademigheid... niet prettig!! Nou meiden tot zometeen nog ff, nu eerst ff wat 'proberen' te drinken want heb dorst...
Mama25, Dat van "kortademig" herkenbaar! Weet me er af en toe geen raad mee. (het komt met vlagen) Jo7, Hiet zitten we ook te denken om een pretecho incl dvd. Hoor van velen dat het nu gunstig is aangezien het kindje nog helemaal in beeld kunt zien. Zo nu gaan we eten. Tot later allemaal en smakelijk eten
@ mommy1979 Ja idd zijn echt vlagen weet me ook geen raad, probeer maar rustig te blijven, meer kan niet doen he?
Hier ook geen combi test, dit omdat ik mij niet druk wil maken om een kans die gezien onze leeftijd zo minimaal is... Bovendien kunnen ze - als het wel zo is - niet inschatten in wat voor mate (syndroom van down dan) en met de 20 weken echo kunnen ze ook een hartafwijking vinden. Nou na het eten is de hoofdpijn alleen maar erger geworden, dus ik ga nu languit op de bank want ik trek het ff niet meer!
@ Jodelahiti: Wij laten wel de combitest doen. Heb al bloed laten prikken en hebben vrijdag de echo. Wij doen dit wel, omdat we geen kindje met een ernstige afwijking op de wereld willen zetten. Niet voor het kindje en niet voor onzelf. Al blijft het natuurlijk heel erg moeilijk. Ik hoop maar dat de uitslag goed zal zijn vrijdag en dat we verder niet hoeven nadenken over het al dan niet afbreken van de zw.schap. Dat lijkt me wel verschrikkelijk na mijn mk en bbz. Volg je hart! @ Laura: veel sterkte en idd rustig aan doen! @ ego: morgen eindelijk intake en echo! Superveel zin in, maar ook weer super spannend.
laura, sterkte meid... tis niet niks... dikke knuf.. melek gefeliciteerd met de 12 weken!!! future mama, veel plezier morgen!!! weet niet wie het zij van de erwtensoep, maar dat heb ik ook gegeten hahahahah heeeeeeeeeeeeeerlijk.. van unox weer of geen weer, altijd erwtesoep weer hier ook flink benauwd, moet nu ook meer puffen aan de ventolin als normaal. t werkt gelukkig wel troeltje, hoe is het met je mannetje? nog ziekjes? goed laten drinken nu he!
@jodelahiti Geloof dat ik nog geen welkom had gezegd tegen je. Dus bij deze. @futuremama Heel veel plezier morgen bij het babyloeren. Blijft leuk en spannend zo'n echo. @laura Heel veel sterte de komende tijd. @ hier Ben moe, zo moe...pff was ook wel weer een druk dagje op mijn werk, last van schouders en rug maar moet eigenlijk nog ffies stofzuigen en doekie door het huis halen. Zo gelijk maar even doen, ben ik er maar vanaf. Wij doen ook geen combitest. We zijn allebei nog jong 22 en 24 jaar, en het komt verder ook niet voor in de familie. Als ons beebje wel iets mankeert is het alsnog welkom. Heb wel zin in de 20 weken echo, duurt alleen nog zo lang voordat het zover is. Misschien in de tussentijd nog even een keertje een echo laten maken. En de erwtensoep was echt lekker. Oh wat kan een zwangere vrouw daarvan genieten zeg haha. Me ventje begon te lachen toen hij zag dat ik ervan genoot. Nou ben even als een wervelstorm door het huis heen met me stofzuiger en me doekie. Tot strakkies.
Ik zie dit staan en denk: wie bedoeld ze nou met Troeltje? Sjonge maar dat ben ik zelf, moet echt nog ff wennen hoor! Ja hij slaapt wat meer nu en hij eet niet zoveel maar drinkt des te meer dus dat is wel fijn!
M'n PC doet weer raar, dus geen reactie van mijn kant. Ga meteen afsluiten, want ga zo al lekker m´n bed opzoeken. Ben kapot!