Zo hier was ik weer. Heb heel wat bij te lezen zie ik. Omdat we volop van de vakantie aan het genieten zijn ben ik niet zoveel aanwezig.. En eind vorige week had ik enorm veel last van de astma, gelukkig is het nu weer bijna over. Wel vervelend, ivm de zwangerschap mag ik één medicijn sowieso niet gebruiken en de andere maar met mate. Vandaag lekker uit eten geweest met mijn moeder en schoonouders, erg gezellig. Gelukkig vond Jasmijn het ook leuk, ze hield het goed vol. We waren ook al op tijd gegaan. Zo, ga ff bijlezen...
Troeltje, Beterschap meis! Mama25 Wat helpt... wat ik hier doe is "pas op de plaats" en op mijn ademhaling letten. Erg vervelend is het wel heb zelf geen last van opvliegers maar mijn buurvrouw die in de overgang is wel en het voelt een beetje zoals zij het omschrijft! whuahahahah Gelukkig komt het vaker voor tijdens een zwangerschap dus niets om ons zorgen over te maken.
Muur, dikke knuf voor jullie! Ik duim heel hard voor jullie dat het toch goed uitpakt, het is tenslotte nog maar een kansberekening. Denk aan je.
Nou ben bijgelezen ,daar komt ie: @ all: namen, wat is dat weer moeilijk zeg! Heb al wel een lijstje, nu manlief ook nog en dan maar wegstrepen. Ach, na 9 maanden zullen we het wel weten (mag ik hopen haha). @Evenstar: hier ook last van verstopping, ontzettend lastig... Iedereen met klachten: hoop dat het snel beter gaat! Dikke knuf voor iedereen. Mommy1979, Jesali, Jodelahiti, welkom en gefeliciteerd! Klusser, super dat jullie huis verkocht is. Had vorige week ook wel even gespiekt maar zag er ook super uit. Mir5555, dat je zicht minder is geworden kan ook komen van de zwangerschap! En hoe oud zijn je andere kindjes? Liedel, vervelend dat je medicijnen moet, maar denk maar zo: ze gaan alles doen om te voorkomen dat je beeb weer te vroeg komt. Dikke knuf! Een paar mooie echo's lees ik, super! Gefeliciteerd allemaal. Mama, goed dat je voor jezelf een beslissing hebt genomen. Dan kun je ook verder. Dikke knuf voor jou! Muur, heb hele lieve schoonouders maar snap ook dat je vakantie daar doorbrengen nou niet echt je idee van een ideale vakantie is haha. En mooie foto van jou en de kat! En een hele lieve van jou met beebje (staat je goed ) Tonka, idd, je baby is het belangrijkste! Dus als je daarom thuis moet blijven: gewoon doen! Hoop dat je hoofdpijn snel minder wordt. Duster: deze afwijzing mag dus gewoon niet volgens mij.. je zwangerschap mag geen reden zijn tot afwijzing! Zou deze sollicitatie én afwijzing gewoon eens aan het UWV voorleggen! Hé Troeltje, moest ff nadenken wie je was toen ik je naam tegenkwam maar kwartje is gevallen haha. Brrr, Belliebel, erwtensoep! Lust het normaal al niet laat staan in de zomer haha. Laura, jullie nog heel veel sterkte. Hoop dat het snel weer raak mag zijn voor jullie. Dikke knuf. Melek, ben je al begonnen als schuldhulpverlener? Hoe bevalt het je? @all: combinatietest hebben we niet gedaan, blijft kansberekening als je geen punctie of vlokkentest doet (en dat zou ik niet willen ivm iets verhoogde kans op miskraam). Wel de 20 weken echo: daar kan ook iets uitkomen wat ze wel na de geboorte kunnen verhelpen en wat goed is als ze dat van te voren weten. Pretecho zullen we weer rond 30 weken doen.
Nou meiden ben echt kapot, ga lekker me bedje in. Morgen weer een warme dag, pffff als ik er aan denk... Slaap lekker allemaal!!
Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Wij gaan trouwen!!!! hihihih Mn vriend heeft me vanavond ten huwelijk gevraagd (A) hihi!! wanneer gaan we nog over na denken, maar in ieder geval dit jaar nog. Woeiiiiiiii
Oh ja, wat fijn trouwens alle reacties over de combinatietest. Goed over nagedacht. Ik ben er nog niet uit maar ik ben 32 en dus nog niet echt heel erg oud,weinig kans op een negatieve uitslag dus. Ik denk dat wij de test niet gaan doen maar ik ga het er toch nog 1 keer over hebben met mijn man.... Die 20weken echo is al heel fijn inderdaad! Toen ik zwanger was van de eerste 2 (1998 en 2000) was de 20 weken echo niet standaard. Wel hebben ze toen met de eerste echo de nekplooi opgemeten. (niets aan de hand).
Jeee minimouse hihi. Dit jaar nog, dan mag je snel dingen gaan regelen!! Wij zouden het klein houden. Ahum. Komt een hoop bij kijken alsnog!
Ik ga ook naar bed. Over 12 uur precies is onze tweede afspraak vk, hopelijk een mooi hartje te horen! Maar het kan goed dat het nog diep wegzit, weet iemand of het hier ook uitmaakt om volle blaas te hebben, zodat het wat naar voren komt?
goede morgen allemaal, helaas moet ik zo weer naar mijn werk. Weinig zin in. Het wordt zult lekker weer. Iedereen die vandaag voor echo moet of naar de verloskundige, veel succes. voor mij is vandaag een mijlpaal. Eindelijk 12 weken!!!!