Goeiemorgen allen, Voor de meiden met een echo vandaag, have fun! Futuremama81 Gefeliciteerd met je nieuwe neefje. Zou als ik jullie was gewoon de naam geven die jullie in gedachte hebben. Je geeft zelf aan dat jullie elkaar amper zien.
ja ik zag het net ook voorbijkomen.. scholing niet goed stoppen veel dames, te snel te veel verantwoordelijkheid enzo slecht betaald etc..en veel tekorten nu idd
Ja in de wijk waar wij straks in September in gaan wonen..hebben wij al vrienden zitten...en op een verjaardag zagen wij daar af en toe hun buren..zij kregen weer een jongetje en wilde hem geen Sem noemen omdat wij straks ook in de wijk zitten..nou ik zei dat ik dat echt niet erg had gevonden hoor..beter 1 Sem die reageert in de speeltuin dan geen..hahaha Maar die hielden daar nu al rekening mee, voor mij had het niet gehoeven ik heb geen patent op die naam..en vind het wel leuk als iemand dezelfde smaak heeft..die vrienden kregen trouwens een dochtertje genaamd Evi haha dus dat was ook dichtbij
ik vind luca ook heel leuk ook voor een meid..maar ja vriend niet als het hier een jongen is dan zijn we er al uit..maar een meid tja dan hebben we altijd heeeeel veeel ideeen maar worden het niet snel eens haha
dank je wel allemaal! nou we zaten te bbqen en toen keek ie me in eens heel diep aan en moest lachen. ging staan en ik zei ohohhhhh ik moet ff naar de wc! en toen ik terug kwam stond ie met 1 hand op zn rug en de andere het vlees om draaien. ik ging zitten en lach al in een deuk natuurlijk. en toen ging ie idd op zn knietjes! achter zn rug had ie een roos ( afgeknipt van onze wilde rozen struik! hahaha ) hihi vond het zo grappig!
bwtje Have fun straks bij de flos... 12 weken hoeraaaaaaa Evenstar 13 weken ver hoeraaaa Hier vandaag exact 14 weken
@ Minimouse, gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk! En wat een lief aanzoek! Ik wacht nog steeds maar denk dat ie wacht tot onze kindjes kunnen lopen en zij zelf bruidskinderen kunnen zijn op ons huwelijk ofzo... @ FutureMama, wij hebben Marcus wel een naam gegeven die al in de familie voor komt. Fred zijn neef (die in Spanje woont overigens en waar we haast nooit contact mee hebben) zijn zoontje heet ook Marcus. En een neef waar we wel heel close mee zijn heet Mark, maar die voelde zich alleen maar vereerd! @ Namen, wij zijn er nog niet eens mee bezig, maar wederom bedenk ik makkelijker meidennamen dan jongensnamen. Maar we willen toch wel weten wat het word dus zullen ons er vanaf dan wel op storten denk ik... Nou vandaag een snikhete dag, dus wij gaan eens kijken of we een zwembad of iets dergelijks op kunnen zoeken. Wel vind ik het een beetje eng omdat ik nu met 2 kids zit ipv 1, maar zal goede afspraken maken met Lisette en daar zal zij zich wel aan houden denk ik zo...
Nou mijn onbtijt is alweer histoy en down the drain :S nu maar poging 2 met boterhammetjes .. Ik vind dat ook lastig met 2 kids zwemmen, ga meestal dan ook met familie allebei 1 wel zo handig... Het zijn echte waterratten..op zich buiten is een glijbaan waar ze zelf vanaf kan terwijl ik Eva bezig hou.. Maar er zijn ook grote etc..en dat gaat dan weer niet.. Veel plezier met zwemmen groot gelijk nu!
ow ja door al die erwtensoep verhalen van jullie, had ik ook zin in soep hahahaha mannetje was zo lief om een blikje groentesoep voor mij te halen..maar dit was voor een keer tussendoor... Nou ik kreeg geen hap door mijn keel van het avondeten dus ja toch maar aan de soep gegaan !
bwtje, (schaam schaam schaam) was te snel met lezen! Hier wel wat namen maar nog niet DE naam voor een meisje /jongen
Wat leuk om te lezen dat de meeste van jullie de naam gewoon zouden geven. Ik ben daar echt een zeikerd in (heb ik tenminste van mijn zus gehoord) Maar nu ik dit zo lees ga ik het nog geloven ook. Ik maak het mezelf zo ook wel erg moeilijk, want zijn we het een keer eens over de naam, dan is er altijd wel iemand die ik ken die ook zo heet....... Denk dat ik dat ook maar probeer los te laten en ons kindje gewoon de naam geef die wij het mooiste vinden
ja je maakt het jezelf idd wel lastig zo hihi ik zou ook zeker voor de naam gaan die jullie het mooiste vinden, jullie moeten ermee leven nou je kindje eigenlijk hihi! Hier is het wel zo dat als je echt slechte ervaringen met de naam hebt dan doen wij het ook niet hoor.. en net zoals directe familie die naam hebben dan doen wij dit natuurlijk ook niet..Net zoals Bart zijn nichie heet Lotte en ik vind Lot wel leuk maar we zien hun heel vaak samen op vakantie etc..ja dan doe je dat niet wij gaan hier ook pas echt brainstormen als het nodig is dan na de 20 weken echo nog tijd zat Bij Eva zijn we ook op het laatste moment pas mee geswitcht
Precies zo is het! Je geeft jou kind de naam die je mooi vind, en dat is dan jou kindje hoor, niet dat kindje van je poetsadres! Kijk is het iemand die je dagelijks ziet dan zal ik het ook niet doen, maar als je er een paar keer gepoetst hebt en daarna niet meer waarom niet... En ook wat familieleden die je weinig ziet hoor! Je kiest een naam die jij mooi voor je kindje vind en dat is dat!