Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou ik ga er vandoor, zie het niet zo zitten met 2 kids naar het water maar vooral Lisette heeft verkoeling nodig dus ga maar iets veiligs zoeken, weet alleen nog niet wat...

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hier heb je ook speeltuinen met laag water...of water activiteiten met zand oid...
    Misschien dat zoiets een oplossing is geen diploma voor nodig en toch kunnen ze beide afkoelen ;)

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Nou Eva moest mij nog even verrassen met een poepluier altijd fijn dus die ook half kotsend lopen verschonen haha
    Wel fijn in dit huis hebben we nog een wasbak naast de commode staan vooral nu dus heeel handig :D hihi

maar we hebben het overleefd en ze slaapt nu lekker..
    Als zij wakker is gaan de dames hier ff in de tuin met sproeier aan of zwembadje vullen :D

fijne dag dames!

4. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Grrrrrrrrrrrrrrrrr

heb afgelopen zaterdag twee flesjes zwitsal eau de cologne besteld ...nog niet binnen!

Balen zeg! is inmiddels een zware verslaving in huize mommy1979

5. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Pfff, ik ben halverwegen gestopt met lezen, er is zoveel getypt!
    Vandaag begin ik wat later met klussen in ons nieuwe huis, want... ik heb om 13.00u weer een echo!
    Erg spannend toch weer..

Enneh!

13 weken wave voor Evenstar en mezelf!!:D

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Over namen; de meisjesnaam die wij hebben is afgelopen 12 maanden in Nederland maar 20 keer geregistreerd.
    Nu zit ik ook steeds in mijn omgeving te kijken; zou niemand die ineens gebruiken?? :p
    Wie weet is er zelfs wel iemand hier die straks dezelfde naam gekozen heeft!
    En als het een jongetje wordt zullen we de naam nog langer vol spanning vasthouden :D

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ IEDEREEN die lieve berichtjes hebben geplaatst!!!

Ik wil alle mensen heel erg bedanken voor de lieve berichtjes die ik heb gehad! Super lief!!!

Ik ben gewoon heel erg in de stress geschoten door die nekpl.m. 5 % kans op.... is dan toch weer een hoop. Maar ik probeer positief te blijven.
    A.s. maandag een afspr in het ziekenhuis met de gyn. ik ben al allemaal vragen aan het opschrijven die ik hem/haar wil stellen.

Maar ik neem wel even afstand van hier. Ik wil me proberen op wat andere dingen te richten. Afleiding zoeken... Leuke dingen doen... buiten huis.

Ik hoop dat hier snel veel roze zal zijn!
    Dikke knuffel Muriël!

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Mini; Je bent te huwelijk gevraagd! Gefeliciteerd!!!!

@ Wave voor alle dames die op hun ronde week zitten! KNuffel!

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hé Muur...heb je gepbt...wat is er aan de hand meis?

10. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hee allemaal,

Eerst even ego :)

We hebben een prachtig hartje horen kloppen, heel stevig en duidelijk en zo snel! Net een locomotiefje :) Ze moest even zoeken, niet lang hoor, krieltje had zich even verstopt.

Verder ligt de baarmoeder mooi op 1/3 tussen schaambot en navel, ik kan het zelfs een beetje zien omdat ik daar een stevige verdikking heb die ik eerder niet had. Ik heb er nu eenmaal amper vet over zitten.

Helaas voel ik me de laatste weken heel erg slap en omdat ik ook erg wit zie heb ik even op ijzer moeten laten prikken. Ik heb al vaker bloedarmoede gehad en dat voelt idd zo. Ik slik al vitamines en Floradix...

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Muurtje, je klinkt weer een stuk rustiger. Ik snap wel dat je liever wat afstand hebt. Gewoon doen waar jij behoefte aan hebt. Of dat nou hier je hart luchten is of juist niet- maakt niet uit.

12. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hai hai, vandaag naar de vk geweest. Was de tweede afspraak en ze zou het hartje gaan luisteren maar kon het niet vinden. Dus echocentrum gebeld en daar konden we meteen tussendoor! Alles was goed, was een beweeglijk kindje (daarom zal vk het wel niet hebben kunnen vinden). Nog een mooi fotootje meegekregen. Maar was wel even spannend!

Minimouse, gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!

Future mama, ik zou de naam ook idd niet meer gebruiken. Wij hadden voor Jasmijn al héél lang een meisjesnaam in gedachten en mijn nicht heeft haar dochtertje ook zo genoemd. Dus die naam is voor ons toch afgevallen, ook al zien we ze niet veel.

Bwtje, heb na deze week nog 2 weken vrij! Volgende week zijn we lekker weg (naar Drenthe) en de laatste week ben ik alleen met Jasmijn thuis, boniman moet dan alweer werken.

Muur, nogmaals dikke knuf! En succes maandag..

13. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hallo dames,

Fijn voor degenen die een goede echo hebben gehad. Geniet er lekker van.
    Muurtje, succes!! En vraag de gynaecoloog gewoon de kleren van zijn lijf hoor.
    Succes voor degenen die last hebben van allerlei kwaaltjes. Hier alleen een beetje moe. Moet ook veel werken dus vandaar....Hier verder geen klachten.

Geniet allemaal lekker van het mooie weer!!

14. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    meiden wat fijn dat het goed gaat met jullie kindjes!
    @evenstar: wat heerlijk moet dat zijn om het hartje zo te horen, geniet ervan!
    @boni: zo tussendoor een echo is niet verkeerd toch? heerlijk dat je je kindje hebt zien bewegen.

ik ga me vanaf nu op andere dingen storten, zal zo af en toe nog wel even langs komen om te lezen en misschien te reageren maar voor nu even rust van hier. heb ven tijd nodig om het allemaal te verwerken. er is zoveel gebeurd de afgelopen week, dat het bijna niet te beseffen is, heb gelukkig nog een weekje respijt van mijn werk en dat is ook wel fijn. vanavond komen ook mijn ouders weer van vakantie terug en kan ik daar ook mijn ei weer even kwijt, vind ik echt heel erg fijn dat dat kan.

dus meiden, een hele goede zwangerschap allemaal, maak je niet te veel zorgen en kruip op die grote roze/ blauwe wolk!

hopelijk tot gauw en kan ik goed nieuws melden!

knuffels voor jullie en nogmaals bedankt voor alle steun en alle knuffels!

15. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Dikke knuffel terug Laura :) Ik zal je blijven volgen op het forum en hopelijk heb je snel weer (blijvend) goed nieuws!

Ik klim na het horen van het hartje idd een paar treetjes omhoog naar de roze wolk. ;)

Boni, ik kan me heel goed voorstellen dat je even goed de zenuwen had, wat fijn dat je wel meteen voor een echo kon! Soms kan het kindje zich verstoppen, gelukkig was alles goed! Bij ons moest ik ook eventjes wachten, maar ze had hem na iets van 2 minuten (heeeeel lange minuten voor mij) toch te pakken.

16. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    hoi meiden fijn dat het goed met jullie gaat :D
    hier gaat het ook weer goed :)
    ik heb toch een curettage gehad dus gaat nu weer goed
    weer volop bezig :p

17. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Laura@Naomi; Wat lief dat jullie hier nog een kijkje komen nemen. Ik zal ook duimen dat jullie snel een voorspoedige zwangerschap zullen hebben

BUDDYNIEUWS VAN BLONDSTEENBOKJE:
    Iedereen met een vlindertje ontzettend veel sterkte en een dikke knuffel. Muurtje ook heel veel sterkte gewenst. Ik steun iedereen vanaf hier in gedachte. Hier alles prima. Aan het genieten. Veel spullen voor de kleine gekocht

Xxx

18. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Nou, hier ook een goeie echo weer :)
    De baby lag ondersteboven met de handjes voor z'n gezicht te slapen.
    Toen werd ie wakker en ging druk bewegen!
    Ik zal ergens deze dagen de foto inscannen en plaatsen.
    Helaas is het niet meer zo'n mooie duidelijke, de verloskundige heeft andere apparatuur dan in het ziekenhuis.

19. jo7

jo7 Actief lid

17 nov 2006
    458
    0
    0
    hallo allemaal,
    hoop dat iedereen een beetje door de warme dag is gekomen.
    Op het werk was het geen doen.Werk in een ziekenhuis en bijna alle mensen zijn behoeftig.Er warm klusje. De jongens hebben zich vermaakt op het kdv. Lekker met water gespeeld.
    ik zelf zou ook niet zomaar met 2 kinderen naar een zwembad gaan. Met iemand samen is wel leuk, maar anders is het een hele zorg.
    las ook nog iets over namen en een nichtje.Mijn vriendin die ik 4x per jaar zie heeft 5 maanden na de geboorte van "mijn" jasper, haar zoon ook zo genoemd. Ik vond het geen probleem. Overleg het even met je nichtje hoe zij er tegen over staat.
    Voor de rest moet ik nog bij lezen maar ga zo eerst eten.misschien tot straks

20. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Hoi Dames,

Boni01, ja ben begonnen als schuldhulpverlener... maar volg nu een cursus, ben net thuis en helemaal kapot! :( HET IS BEST ZWAAR! IK MIS DE RABO NU AL :)

voor de rest gaat het hier goed, vanmiddag last gehad van steekjes en vroeg me dus weer af of het goed gaat daarbinnen maar nu heb ik er weer geen last van :) gelukkig!
    voor de rest niet zo misselijk geweest vandaag, alleen als ik op wc zit ben ik echt misselijk...

Deel Deze Pagina