Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    MINI, GEFELICITEERD< wat leuk!

Laura, KNUFFEL!

Gisteren lagen wij in bed en we hebben ook namen bedacht maar toch kan het altijd veranderen... als het een jongetje is word het SIDAR :)

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Leuke naam Melek. En please maak je nou geen zorgen om die steekjes, die hebben zoveel mensen, ik ook. Is gewoon groei en oprekpijn, dat kan je maar beter als goed nieuws zien :)

Naomi, je klinkt positief, fijn dat je nog even komt buurten! Hoop dat we je snel weer kunnen feliciteren en dat het dan wel goed blijft gaan!

3. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    evenstar, leuk meid vandaag weer je beebje gezien :)
    ik wil ook! ben jaloers :)

Maar moet nog 2 weken wachten :) het is heel raar maar maak me nog steeds zorgen niet zo erg als 3 wkn geleden maar het blijft!

4. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    vers nvan de pers

5. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Prulleke, dat schiet al aardig op zie ik :)

:) Heb ook een foto in onze fotoalbum

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ prulleke leuk buikje al hoor!! Ik kan de mijne ook niet meer verbergen hoor! Maar wil ik ook niet

@ wat is het toch warm, pffff niet normaal meer. Voel me ook niet zo lekker, hoofdpijn, last van banden en stuitje, doet gewoon pijn met zitten :( en opstaan is ook een ramp net zoals lopen. Gelukkig heeft de lift waar ik woon een flat, scheelt weer.

Nou meiden fijne avond!!

7. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    De lift waar je woont heeft een flat? Das leuk en handig:)))

8. minimouse

minimouse Niet meer actief

woeiiii het word 9-10-09! moet alleen nog ff naar t gemeentehuis voor ondertrouw:D en vragen of de oom van mn vriend ons wil trouwen.

9. puck24

puck24 Niet meer actief

hey meiden,

ik leef nog. Druk druk druk met een dreumes en zwanger zijn. Pfff....
    Vandaag was het wel heel warm. We hebben vooral binnen gezeten want het was te warm om echt op pad te gaan. Mn vent was gelukkig vroeg vrij vandaag dus vanmiddag ben ik heerlijk een uurtje gaan liggen.

Minimouse wat een prachtige trouwdatum!

10. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    dit was met 17!!!! weken bij britt

wat een verschil met nu he!:)

11. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    wat een leuke datum minimouse!!!!!!!!!!

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja ik was uiteindelijk in het bos bij de peuterbadjes maar daar was het zo belachelijk druk dat ik uiteindelijk maar in mijn oude woonplaats naar het zwembad ben gegaan en het was heerlijk!

Daarna ff lekker bij me schoonzusje en zwager gegeten, dus hoefde ook niet te koken! HEERLIJK!

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Muurtje, begrijpelijk hoor dat je even afstand neemt! Heel veel succes in ieder geval maandag bij de gyn!

Laura, van jou ook meer dan logisch dat je tijd voor jezelf nodig hebt om het te verwerken! Vond het al knap van je dat je tussen de blije dames kon rond blijven hangen! Kom zeker nog een keer langs want we zullen je neit vergeten hoor!

Naomi, hoop voor jou dat je heel snel en goed zwanger bent!

Vicious en Boni fijn dat jullie weer een goede echo hebben gehad!

Prulleke, jij hebt al echt een zwangere buik! Inderdaad een groot verschil met Britt zeg! Ik paste tot mijn schrik mijn normale broek vandaag weer! Ik ben echt afgevallen hoor!

Melek, jij hebt ook al een best buikkie!

Mooie datum om te trouwen Mini!

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik ga gelijk op de bank, ben kapot!

15. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

hahah ja niet eens gezien, whahah. Die hormonen ....
    Bedoel natuurlijk dat de flat waar ik woon een lift heeft.
    Ach gebeurt ons allemaal!!

Ik ga ook ff derek kijken en dan naar bed, ben kapot!!
    Slaap lekker!!

16. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Prulleke :) THNXX...

17. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Niet gezien hoor, we hebben alleen geluisterd (doppler). Over 4 weken weer en ik heb over 7 wk de 20 weken echo. Ik krijg wel extra echo's omdat ik bij een academisch ziekenhuis in de praktijk zit (UMCG) en ik doe mee aan een een of ander onderzoek waarbij ze echo's maken. Nuttig voor hun (ik zit in de gezonde controle groep van een diabetes en een hartstoornis onderzoek), en mooi een extra echo voor mij :D

Enneh... het hartje horen is net zo mooi als een echo zien.

18. puck24

puck24 Niet meer actief

Even een vraagje aan de meiden die al een dreumes rond hebben hobbelen. Soms als ik hem til en hij is boos kan ik niet voorkomen dat hij wel eens met zn been of voet tegen mijn buik aankomt. Het doet nooit echt pijn ofzo maar begon me ineens af te vragen of dat voor de kleine geen kwaad kan.
    Mijn zoontje is bijna 2 maar loopt pas sinds kort dus soms moet ik hem gewoon nog tillen vandaar....
    Ook als hij baldadig is wil hij wel eens perongeluk mijn buik raken.

19. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Goedemorgen allemaal.
    Ik kwam even melden dat de echo gister goed leek. Hartje gezien en gehoord (176 bpm) en kindje bewoog volop.
    De 12,2 weken klopte ook precies. Vandaag nekplooimeting. Hopelijk is dat ook allemaal goed zodat ik eindelijk eens echt kan gaan genieten!

Fijne dag allemaal! :)

20. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ hier wel redelijke geslapen was alleen erg warm pffff. En nu nog, of tja een word een warme dag.

Nou meiden fijne dag!!

Deel Deze Pagina