Hoi meiden, Ik ben er maar ff, heb weer vreselijke hoofdpijn! Hopelijk koelt het snel af want met deze hitte boodschappen doen zie ik ook niet echt zitten! Liefs
Wordt jij niet ontzettend gestresst van jezelf? Ik lees hier bijna alleen maar berichten van jouw dat je bij elk steekje of dingetje bang bent dat het verkeerd afloopt... doe dat nou niet, is echt niet goed voor je... ga gewoon lekker genieten!!! Sorry, wil je absoluut niet aanvallen maar het is zo zonde om je over deze dingetjes druk te maken! Succes...
Jippie 12 weken (nou ja, volgens mijn telling.....vk zegt 11, maar volgende week termijnecho, dan weet ik het zeker.....) Wat een benauwde dag zeg.......Ik vanochtend al vroeg mijn bed uit (wekker vriendlief ging en was wakker).......Bloedprikken, naar de markt, wasje aangezet/opgehangen......Nu voel ik me echt mega-beroerd....Ben misselijk en vreselijk moe.......Dus nu: op de bank, voetjes omhoog, laptop erbij en niks doen! Nog 2 weken vrij, daarna weer werken.....Heb er zin in, maar zie er ook tegenop......Voel me nu vaak zo beroerd, en dan moet je er nog bij werken ook.....Maar ja, mag niet klagen. Er zijn meiden die zich veel beroerder voelen, en ik heb al de luxe van 6 weken zomervakantie.....Dus knor, stoppen met klagen!!! hihi! Hoest hier verder? Heb niet alles teruggelezen.........
Oh ja, Heb van mijn ouders een setje zw.kleding gekregen (zelf uitgezocht).....vond het zo lief!!! En van mijn broer een knuffelbeer en hele lieve slabbetjes.....Voelde me net jarig.....
Knorrtje: dat is leuk van je ouders en je broer! Liedel: hopelijk ben jen iet gesmolten! Prulleke: leuk Bo uit logeren, Levi wil ook weer 's met de trein maar ik zie het niet echt zitten met 2 kids tegelijk. BWtje: lijkt me inderdaad bijzonder werk, je ziet eens een hele andere kant van de samenleving! Zo, ik ben weer wakker, al heb ik ook gewoon een hele tijd liggen lezen. Nu wordt het te warm in de slaapkamer (op zolder). En ik moet nog best wat dingen doen... Iemand nog tips voor een zomerse avondmaaltijd?
Zo, ik heb gisteren mijn verlof besproken Dinsdag 23 dec. is mijn laatste werkdag en woensdag 21 april begin ik weer! Het klinkt nog zover weg, maar voor je het weet is het al zover Ik ga na mijn verlof 3 dagen werken (werk er nu 4, 32 uur) en werk in de kinderopvang... het enige wat ze me niet konden garanderen was dat ik weer op mijn eigen groep terug kon komen. Aangezien mijn vaste collega vorig jaar is bevallen en wij allebei partime werken, wordt dat waarschijnlijk wat lastig, wel jammer want ik ben zo gehecht aan mijn eigen groepie... Nou jah, dat zij dan maar zo...
Pastasalade met feta, walnoten, pijnboompitjes, veldsla, appeltjes en aarbeien? Knorretje, vervelend dat je nogsteeds naar bent... maar wel luxe dat je 6 weken vrij bent idd Ik zit op een loeihete kamer te zwoegen en helaas ben ik ook nogsteeds misselijk en moe Het ergste is wel echt over gelukkig. Pff.
Mamammia ik ben echt een stresskip Ik zie het niet als aanval, maar weet echt niet wat ik hiervoor moet doen? ik ga effe afleiding zoeken, ik ben vandaag vrij maar ga effe schoonmaken thuis...
Melek knuffie meid. Afleiding zoeken is goed! Hier het hele huis al gepoetst. Kindje is vandaag naar KDV. dus dan hou ik altijd een hele grote poetsdag. Heerlijk! Heb ook boodschappen gedaan en nu echt veel buikpijn dus ga zo lekker even lunchen en dan een uurtje (of 2) slapen. Wat is het trouwens vies benauwd zeg. Bah!
Nou EINDELIJK de dokter gebeld voor die hoofdpijnen en maandag krijg ik een telefonisch consult! Heb nu ook weer knallende hoofdpijn (terwijl het net minder was na 2 paracetamolletjes) en ik ben er gewoon misselijk van! Bah, wat een rot gevoel zeg! Melek, ik zou eens met je verloskundige praten hierover, want het lijkt mij ook niet zo gezond! Mammamia, jammer dat je niet terug kan op je eigen groepje! Maar wel fijn dat je lekker 3 dagen kan gaan werken, gaat je kindje mee naar de opvang? Lisette ging wel mee en ik vond het heerlijk (ze zat wel op een andere groep natuurlijk)! Angel, ik spiek even mee met de tips, ik heb bloemkool hier maar totaal geen zin in!
@ Melek: Verstandig, afleiding zoeken.....Weet je wat het is....We zijn allemaal onzeker, maar doordat je er zo mee bezig bent ga je echt op ieder detail letten.....En je weet het: Stress is ook nie goed voor de baby.....Dus relax, je hebt prachtige echo's gehad....Ga proberen te genieten, hoe moeilijk dat ook voor jou is...... @ Avondeten: Moet er nog niet aan denken, maar heb voor vanaaf: Verse spinazie met aardappelpuree.......Wat ook lekker is: Mexicaanse wraps van Honig......paprika, prei, gehakt erbij.....Of sperziebonen sateschotel van maggie....Ook erg lekker! Maar iets zomers: Tja, salade......mozzarella, zongedroogde tomaatjes, spekjes.....
Hahahaha bij avondeten denk ik op het moment ook alleen maar: "nee liever niet!" Helemaal bij de bloemkool overschotel die ik hier heb, ik stel hem al 3 dagen uit geloof ik!
@ Bwtje: Bijzonder hoor, jouw werk.......Hoe ben je daar zo terechtgekomen??? Of is het iets wat je altijd al wilde doen.....(zie het al voor me: ben je 6, vraagt iemand: wat wil je later worden........Ik ga werken bij het leger des heils als maatschappelijk werker bij een tippelzone.......hihi).......Bijzonder hoor! @ Troeltje: Vervelend dat je nog steeds zo'n last hebt van hoofdpijn.....verstandig dat je de huisarts gebeld hebt. Ik hoop dat jij je snel wat beter voelt.......... @ Puck: Jij bent actief, het hele huis gepoetst......Mocht je je vervelen, heb hier een stofzuiger die snakt naar aandacht.......!!!
Ik snap wel waarom: Bloemkool, gatsiederrie!!! Heb dat ook vaak, loop ik in de supermarkt, haal ik eten.....en dan 's avonds denk ik: Gatsie, daar heb ik helemaal geen zin in........Zo irritant is dat!
Evenstar: dat klinkt inderdaad erg lekker! Heb het even opgeschreven Troeltje: vervelend dat die hoofdpijn maar zo aanhoudt joh, hopelijk kan de huisarts er iets zinnigs over zeggen. Of liever nog: er iets aan doen! Melek: probeer eens op die stressmoment je zelf te concentreren op het 'hier en nu'. Dus als je weer piekert, gewoon heel bewust om je heen kijken. Waar ben je, wat zie je, wat hoor je, wat ben je aan het doen. Probeer bewust je aandacht af te leiden van je gepieker. Want geloof me, dat is heel slecht voor je gemoedstoestand. En als je een steekje voelt, denk je 'oh een steekje' en dan ga je weer letten op wat je aan het doen was. Je bent nu 12 weken, hebt goede echo's gehad. De kans op een miskraam is nihil en zolang er niks ernstigs gebeurt, hoef je je geen zorgen te maken. Je mag rennen, springen, sexen, niezen, dansen. Je mag steekjes voelen, zeurderig gevoel hebben, misselijk zijn, honger hebben, veel voelen, niks voelen. Net als altijd... Sterkte meis!
Nou normaal hou ik wel van bloemkool hoor, lekker met kerriesaus, maar het warme eten trekt mij gewoon niet! Liefst eet ik elke dag sla en verder niks! Of een broodje gezond, of nou ja shoarma kan ik ook wel waarderen denk ik, maar wel met sla!