Duster: wat een gedoe zeg! Ze mogen je niet afwijzen om je zw.schap, maar blijkbaar gebeurt het dus wel. Misschien idd slim om het in je brief te zetten. Wel belachelijk trouwens hoor! Vandaag nekplooimeting gehad en gelukkig geen verhoogd risico. Om precies te zijn kans 1 : 11.592 Hele goede uitslag dus! Toch weer een opluchting en nu op en top genieten van de zw.schap Fijne avond allemaal!!
FM, blij dat je nu lekker kan genieten van je zwangerschap! Pffff ben aan het koken, maar kan het net zo goed in mijn eva kostuum doen, kanonnen wat een hitte!
Fijn futuremama, maar wat een gek getal. Waarom niet gewoon 12.000 hahaha Troeltje: wordt je voet dik? Kan er ook nog wel bij... Duster, wat een ellende joh dat solliciteren. Het wordt inderdaad steeds moeilijker. Misschien moet je het vast in je brief gaan zetten, word je ook niet meer uitgenodigd. En wat Knorretje zegt: standaard brieven maken en open solli's. Of je een dag boos maken, er 10 schrijven en dan steeds 2 per week posten Succes!! Hier is het gelukkig niet zo heel warm vandaag. Ga zo lekker even op de bank hangen en dan de pastasalade van Evenstar maken. Ben benieuwd
ja geen idee, dat is de exacte uitslag van berekening van bloed, leeftijd en dikte van de nekplooi.. Veel plezier met bankhangen Thanks allemaal voor de felicitaties!
Poeh, hoor net van Fred dat de vriend van ons overbuurmeisje is overleden! Ze hadden een zoontje van nu 9 maanden... Heftig zeg!
@ Angel, ja mijn voet is wel dik. Maar niet onbehoorlijk dik, het zal wel gekneusd zijn. En nog over het overbuurmeisje, we kennen haar best goed overigens, maar haar vriend is 's nachts overleden. Ze werd wakker en hij voelde best koud aan... Kanonnen lijkt me vreselijk om zo iemand te verliezen. Bah laat je wel even zien hoe onvoorspelbaar het leven is!
He, nee mijn kindje gaat niet mee naar het kdv waar ik werk. Dat mag zoiezo bij ons niet, dan zou het naar de andere vestiging moeten. Niet echt handig voor mij, aangezien ik zelf met het openbaar vervoer reis. Maar wij hoeven voorlopig geen opvang te regelen, we kunnen het oplossen omdat mijn schoonmoeder 1,5 dag gaat oppassen, mijn man 1,5 dag en ik dan 2 dagen plus het weekend! Ideaal... weer even een zorg minder, want de wachttijden zijn niet te overzien...
Dames net een heel dik pak gekregen van mijn kraamzorg het is zooo veel om te lezen, en het is nu ook zo warm, doe het wel als het weer fris is buiten
@Troeltje; Wat een naar bericht :x Sterkte! @Futuremama; Gefeliciteerd met de goede echo Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Erg fijn dat jullie met mij meedenken. Ik had het vanmiddag echt helemaal gehad, maar nu gaat het wel weer. Heb om te beginnen 3weken vakantie doorgegeven bij het UWV, dus 3weken dat ik niet hoef te solliciteren Liefs Silvia
@ Mammamia, fijn dat je het op hebt kunnen lossen! Lisette is trouwens ook pas met 2 jaar naar het KDV gegaan (toen trad ik ook in dienst) en daarvoor draaide ik slaapdiensten op een sociowoning met verstandelijk gehandicapten, ik werkte toen dus maar 2x per week maar wel meteen 16 uur haha (slapend rijk worden). Marcus gaat nu na de vakantie pas voor het eerst naar het KDV, vind het wel moeilijk hoor... Straks gaat ie over zijn zeik, zou ik echt vervelend vinden! Maar na even wennen zal het vast wel los lopen! @ Duster, heel goed dat je vakantie hebt doorgegeven! En volgende week inderdaad even bellen!
duster, het is niet eerlijk allemaal.... Bij mijn nieuwe werk weten ze het ook niet, maar ik vertel het wel over 3 weken maar toen ik solliciteerde was ik niet zwanger.... Dus ik snap het gewoon niet dat ze jouw niet aannemen... als je een vrouw aanneemt moet je dr toch ook van uitgaan dat ze later zwanger kan raken.... je bent eerlijk en vertel het ook meteen... wat willen ze nog meer! ben nu echt boos!
Mijn voet begint nu trouwens wel iets meer op te zetten en zeer te doen... Maar ik ben geen stresskip dus wacht het gewoon even af!
Las toevallig een verhaal in Wij jonge ouders, over een vrouw die zwanger raakte in een mannenwereldje. Eerst deden haar bazen helemaal niet moeilijk maar ze gingen haar steeds vreemder behandelen en uiteindelijk is ze nu (omdat ze maar 3 dagen wilde werken) de vloeren aan het schoon schrobben! Echt belachelijk!
Hai hai, goeienavond allemaal. Man man, wat was het warm vandaag. Het trekt nu ook echt naar binnen, gisteren was het tenminste binnen nog lekker koel. Maar hopelijk is het morgen beter. Vanochtend alle was gedaan die er nog ligt en alles weggestreken, nu nog in de kast en alles is weer klaar. Vanmiddag nog een paar uur op de 2 kindjes van mijn vriendin gepast, was erg leuk! Jasmijn is nu wel in een jaloerse fase haha, als ik de baby van mijn vriendin op de arm had begon ze te huilen. Wel sneu.. heb haar er maar bij laten zitten. Ze moet er wel een beetje aan wennen nietwaar Naomi en Laura, hoop dat het snel voor jullie raak mag zijn! Prulleke, mooie buikfoto! Puck, je beeb is helemaal beschermd door het vruchtwater, dus er kan niets gebeuren als je zoon met zijn voet tegen je buik komt. Daar heeft de natuur wel voor gezorgd gelukkig! Future mama, super, een goede echo en nekplooimeting. En nu genieten hè! Angelsfire, spannend je nieuwe baan. Hoop dat je snel wel een opdracht hebt, lijkt me idd een fijner gevoel in je proeftijd. BWtje, wat een bijzonder werk heb jij! Maar goed dat jullie er zijn. Merk je nog dat er mensen "uit" komen? Wij gaan eigenlijk alle echo's alleen. Van de pretecho krijg je toch een dvd en die hebben we vervolgens samen met moeder/schoonouders gekeken. Vind het toch wel speciaal om eerst samen met manlief te kijken. En idd, je weet maar nooit, met name bij de 20 weken echo vond ik het vorige keer ook vooral spannend, ze kijken toch veel (medisch) na. Liedel, hoop dat je de autorit hebt overleefd! Melek: relax! Dat is een opdracht . Het gaat helemaal goed met jouw beeb! En alle kwaaltjes die je vaak noemt (steekjes, misselijk etc) horen er juist bij en bewijzen dat het juist allemaal goed gaat! Je lichaam doet wat het moet doen nu. Eten: hier macaroni (kliek van gisteren). Nadat de oppaskids weg waren had ik niet zoveel tijd meer om te koken want boniman moest weer op tijd weg. Dus lekker makkelijk. En Jasmijn vond het weer errug lekker, normaal eet ze nooit zo heel goed bij het avondeten maar dit ging er prima in! Troeltje: Wat een rotbericht over de vriend van je overbuurmeisje, dikke knuf! sterkte met je hoofdpijn. Vervelend! En je voet ook al, pfff. Osteopaat, zelf geen ervaring mee, maar wel van diverse mensen gehoord waar het geholpen heeft bij de beeb. Vooral bij snelle bevallingen, vastzittende nekwervels en darmprobleempjes. Duster, je hebt groot gelijk om de zs al te vermelden in je brieven. Oke, zo worden je kansen misschien lager maar je hoeft er zelf ook geen energie in te steken idd. Een dikke knuf voor jou iig! Wat voor soort werk zoek je trouwens? Hier in het dorp ook alweer iemand met mexicaanse griep: Thomas Berge haha. Maar heb al van meer gevallen hier gehoord... Ooh lees over stamppot rauwe andijvie, helaas lust manlief het niet en om het nu alleen voor mezelf te maken.. maar wel erg lekker (vooral met spekjes idd!) Mama25, vind het super van je dat je die ondersteuning hebt gezocht in het ouderschap. Ze zijn er ook om je te helpen. En vervelend hoe het gaat met je vriend... dikke knuf.
Ja, het is echt niet te geloven. Op dit gebied wordt er vaak gedaan alsof zwanger zijn één of andere ziekte is
@Boni; Ik wil het liefste iets in een winkel, maar heb ook ervaring in de horeca en ook administratieve ervaring. Ben dus erg breed aan het zoeken. Moet ook wel ander vind ik nooit 2 vacature's per week voor parttime werk
@ Boni, je hebt flink zitten bijlezen! Hahaha dus jij woont met een bekendheid in het dorp! Weten we dat ook meteen @ Duster, vind sowieso dat zwangerschap in het algemeen onderschat word. Maar inderdaad in 2009 kun je nog zo schofterig behandeld worden op de werkvloer, bah!