Jep, een hele bekendheid hier! Al heet hij hier gewoon Chiel Ottink... maar Thomas Berge bekt blijkbaar beter in Duitsland.
En duster, weet je waar ze over het algemeen wel vriendelijk zijn voor vrouwen met kinderen en zwangerschap. De zorg. Heb je daar al eens aan gedacht of ligt daar je behoefte niet? Het is heel breed hoor, je hoeft niet persee poepluiers van bejaarden te verschonen (om maar het uiterste meteen te noemen).
Ik vind Thomas zo'n leuke naam, maar Chiel eigenlijk ook wel! Ach ik woon in Amsterdam, dus eigenlijk is een bekendheid niet zo bijzonder meer. Maar ik vind het altijd wel leuk om te zien (of te horen)!
@ boni thnx! Het was dat mijn vk er mee kwam, want wist t niet. Heb het dus al vanaf dat Jaylinn geboren is. Wel fijn want ze zijn erg tevreden!! Juist allemaal positief dat het er is! @ duster klote he sollicitatieplicht terwijl ze zelf ook wel weten dat het heel erg moeilijk is. Ik zit in zw maar hijgen ook in mijn nek. Maar ja ik kan het geestelijk gewoon niet aan op dit moment, en zit weer met me rug, net zoals vorige zwangerschap! Maar groot gelijk dat je 3 weken vakantie heb genomen, ff rust!! Knuffff @ hier ben moe pfffff, ben weer wat rustiger, ff langs me ouders geweest, moest er ff uit. Kleine meid ligt lekker te slapen, en ik ga er ook lekker betijds in, lekker dvdtje ofzo kijken in bed
Meiden ik ga er vandoor, lekker op de bank hangen met mijn zere voetje hahaha. Hoofdpijn is trouwens weg sinds ik de dokter gebeld heb, hoe bedoel je vreemd!
duster, waarom meld je je niet ziek??? krijg je 100% betaald omdat het door de zwangerschap komt. en je hoeft niet te solliciteren. heb ik bij bo ook gedaan. anders kwam ik ook echt niet aan de bak. en trok het gewoon niet. fm, gefeliciteerd met de goeie uitslag! troel, fijn dat je hoofdpijn weg is!! hopelijk blijft dat zo! fijn weekend!!
@Prulleke; Ben blij dat ik jouw berichtje nog lees. Goed idee Maar ik ga eerst van mijn vakantie genieten 8)
Pfff ik ben gesmolten vandaag. Nu een weekje vrij Ein-de-lijk. Mijn laatste vakantie was meer dan een jaar geleden.
Hallo! Ik heb niet alles terug gelezen, sorry, ik ben ZO moe! Vandaag hebben we 2 slaapamers en de hele hal geschilderd.. De babykamer is dus ook al klaar, er staat alleen nog niets in en er moet nog iets voor het raam. Ik mis het wel hoor, al jullie verhalen.. maar ik ben gewoon echt te moe, en hele dagen in het nieuwe huis. Ik hoop dat alles goed gaat hier, fijn weekend en tot snel!
Goedemorgen, Yeah 12 weken voor mama en prulleke! Steeds meer voorbij de 12 weken. Nog even en dan zijn we allemaal in het 2e trimester!! Ik ben om half 10 naar bed gegaan en er om 7 uitgekomen, maar ik ben echt behoorlijk ziek. Irritant. Ook heb ik de baby nu al bijna een week niet meer gevoeld. Voel me nu dus echt ff ***. Maar ja, mijn man is niet uit bed te krijgen, dus ik zit hier met de kinderen te snotteren en te hoesten.
Goedemorgen Vandaag 12 weken Yeeaahhh @ duster Thnxxx Verder gaat t hier wel, alleen niet zo lekker geslapen, was erg benauwd op de slaapkamer. En paar keer eruit geweest om te plassen. En misselijk geweest. Heb wel last van me rug, en banden. Dus word rustig dagje vandaag! Fijne dag allemaal!!
@ Angelsfire, balen meid dat je je zo ziek voeld. Ik begin hier ook te snotteren en te hoesten. Beterschap!!
Ik moet hier niet te veel rondhangen, want iedereen snottert hier Beterschap voor de zieke onder ons!
Nou ik heb geloof ik als een blok geslapen vannacht! Ging er vrij laat in want ik moest eerst mijn Lost verslaving verzadigen, en aangezien Net 5 deze serie op zwangere-vrouwen-onvriendelijke-tijden uitzend ben ik daarna ook totaal uitgevloerd. Maar zwanger of niet, ik moet en zal Lost kijken! Weet nog dat het begon toen ik zwanger van Lisette was. Verder vandaag boodschappen doen en rustig aan!
he meiden! kom ik ook weer even buurten. weer ff bij gelezen, maar niet zo veel onthouden en eigenlijk ook niet te melden!! ik ga me maar ff douchen. gisteren even naar een feest geweest hier op het eiland. over al op straat speelden bandjes en smiddags waren er allemaal acts. en daar niet geweest, want moest werken, maar ben om 23 uur nog even heen geweest tot half 2. maar ben dood op nu!!! dus probeer ff wakker te worden onder de douche. tot later!