Jeetje Prulleke, wat een verhaal! Het maakt me niet uit wat zijn redenen zijn, dit heb je gewoon niet te zeggen! Geen excuus voor! Mag ik vragen onder welke omstandigheden jullie zwanger zijn geworden? Als je liever niet vertelt, niet doen hoor, maar ergens probeer ik het denk ik te begrijpen. Heel veel sterkte iig, en lijkt me belangrijk (iets later) een gesprek aan te gaan met hem.
Sjonge zeg prulleke wat een verhaal??? It takes two to tango hoor. Wat een onwijs rotte opmerkingen, dat mag hij terugnemen! Je bent al 12 weken of meer, beetje laat om hier nu mee te komen. Hadden jullie ruzie ergens anders om? Heeft hij al eerder aangegeven het niet te zien zitten? Je kan m.i. alleen een zwangerschap beeindigen (in een relatie) als je daar beiden achter staat. Anders is de relatie ook heel moeilijk. Ik hoop dat hij snel een beetje bijdraait.
Prullekke, jeetje meid! Logisch dat jij je nu zo voelt. En dan werken de gierende hormonen door je lichaam al helemaal niet mee. Kop op meid, en praat er op een rustig moment goed over en geef goed aan dat hij TE VER is gegaan! Heel veel knuffels namens mij vind het echt rot voor je dat jij je nu zo voelt (hij hoort je nu te steunen) Liefs mommy1979
Wow!! Ik dacht dat ik al dik was... Mooi buikje en leuke band (er staat vast made with love ofzo op?) Hmm daar steekt mijn buikje maar magertjes bij af... : 13w2d (gisteren genomen)
@muurtje: heel veel sterkte morgen! @prulleke: wat een toestand, sterkte ermee! @iedereen: ik probeer zoveel mogelijk bij te lezen, maar vind het vermoeiend om soms op iedereen te reageren, maar ik denk wel aan jullie hoor, aan alle kwaaltjes, de relatie-crisissen, de onzekerheden etc... ik hoop dat iedereen ondanks alles gewoon beseft dat het een wonder is dat we zwanger zijn en er ook echt van mogen genieten en er erg dankbaar voor mogen zijn! Zo vanzelfsprekend is het namelijk allemaal niet! Vandaag weer in onze familiekring bewezen... Mijn schoonzus en zwager vertelden ons dat ze een kindje willen gaan adopteren (zijn er al 1,5 jaar mee bezig) mijn schoonzus heeft PCO en hebben dus erg weinig kans op een spontane zwangerschap. Ze wilden liever niet met IVF o.i.d. beginnen, want dat is echt een heel zwaar proces... de adoptie kan ook nog wel ruim een jaar duren, maar het geeft ze wel wat meer rust, ze zijn nu allebei 33... Ik ga nu lekker slapen, weltrusten allemaal! Liefs, mammamia
Nou, we hebben een huis gekocht en zijn van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat aan de klus.. daarom ben ik er niet veel. Dus tsja, meteen de babykamer maar in de gewenste kleuren geschilderd. De meubels moeten nog geschilderd worden en de muurtekening nog gemaakt, maar daarna zal ik zeker foto's posten!
Ja heel pittig.. de ene dag heb ik energie, de andere dag lukt het gewoon niet. Ik heb daarnaast sinds deze week enorme rugpijn, maar dan laag, heuphoogte naast m'n staartbotje. Doet vreselijk pijn! Da's ook nie fijn klussen..
de agenda van de site: 10 Angelea, termijn echo succes! Muurtje moest jij nou morgen naar het ziekenhuis?? heel veel succes in ieder geval!!
Hey meiden, Ik ben blij te zien dat ik niet de enige ben met een buik, dacht al dat ik de enige was, ik moet zeggen dit is mn3de dus misschien zie je het allemaal wat sneller... Ik durf niet meer op de weegschaal te staan!!! gemma
Ik zit in maleisie, het is hier zes uur later..Ik "verweek" elke vrijdag maar dan is het bij jullie donderdag, stom he... gemma
Goedemorgen, niks bijgelezen. Al een week klote nachten. Mn zoontje wordt elke dag om 5 uur wakker. Hopelijk is het een fase! Meiden met echo HAVE FUN!
Muurtje heel veel sterkte vandaag! Knuffel namens mij Aan alle klussers, heel veel succes! Wij beginnen met "de babykamer" zodra we de twintig weken echo hebben gehad.
Da's nog een eind uit de buurt! Inderdaad lijkt me erg verwarrend, maar je went aan het tijdsverchil (vermoed ik) Hoe is het weer daar momenteel? En ben je zelf ook van Maleisische afkomst? Wat een vragen allemaal op de vroege ochtend, ben gewoon erg geinteresseerd en nieuwschierig
Oh ja Gemma Benjak, Het speelt inderdaad wel een rol qua buik als je al meerdere kids hebt. Ik merk dat ik nu ook al veel snelelr een buikje had. Met mijn eerste had ik pas met zes maanden een beetje een buikje hahaqhhaa Met de tweeling rond de vier maanden een buikje Nu met deze zwangerschap al met een week of 9/10
@Muurtje; Héél veel succes vandaag @Prulleke; Wat een verhaal. Ben ook benieuwd of hij het hier eerder ook al over heeft gehad. Ik zou ook echt pissig zijn. Een hele dikke knuffel!
Goedemorgen @ muurtje heel vee succes vandaag!! Andere meiden met echo/onderzoeken natuurlijk ook!! @ Prulleke wat vervelend meid, die opmerkingen!! Dikke knufff @ hier tja wat zal ik zeggen, zit weer in een dip. Gister begon het al, lijkt wel op kraamtranen, niet te stoppen. Het valt ook allemaal niet mee, en dan ga ik weer twijfelen of ik het wel allemaal aankan, grrrr word gek van mezelf!! Maar het is en blijft een wonder en ben ook erg blij met de zwangerschap, maar brengt soms toch onzekerheid met zich mee! En dan is me dochtertje ook zo lief. Wil veel knuffelen, handjes in me nek, en niet los laten. Echt een schatje!! Ben zo blij met haar!! Kan gewoon niet omschrijven... fijne dag allemaal!!
@Mama; Dikke knuffel! Kraamtranen heb ik geen last van gehad, maar ik kan me nu wel voorstellen hoe het voelt
Lieve schatten! Even allemaal een hele dikke knuffel van mij! En bedankt voor de succes wensen! Liefs Muur!