Aha, ik ben idd een slechte drinker...... Doe al zo mijn best om meer te drinken.....maar dan zal dat het zijn! Thnx!
seks??? wat is dat?? moet er niet aan denken!!! blehhhh heb een ab kuur gehad. hopelijk knap ik snel op. ventolin verdubbeld. duik mijn bedje in, de andere 2 liggen ook in bed en de oudste is bij mijn moeder de hele dag.
BWT:" misschien kun je een beetje gemberthee drinken, dat heeft mij altijd goed gedaan. Als het verse gember is kun je het beste een heel dun schijfje in 1 pot thee doen... gemma
Wat leuk! Ideaal zeg (bijna) altijd mooi weer. Dat hebben jullie goed gedaan hier in de famillie ook velen die geemigreerd zijn (onder andere America,Zweden,Dubai) allemaal werk gerelateerd. Jammer is wel dat je mekaar niet zo vaak kunt zien wanneer je zou willen. Gelukkig bestaat WorldWideWeb
werd ik net wakker gebeld... had vrijdag voicmail ingesproken van echo buro jan de koning... afspraak gemaakt voor 5 september!!!! ben dan precies 16 weken!! nog 26 dagen!! wat klinkt dan lang zeg!! dan moet ik s avonds weer op wacht... dan is de vakantie afgelopen
hello, Jeetje BWtje dat die misselijkheid maar niet minder wordt, ik heb echt met je te doen. Je lijkt er altijd heel laconiek over want je doet gewoon van alles. Maar het moet echt heel naar zijn. Prul, fijn dat je nu een kuurtje hebt, hopelijk is het nu snel over! Lekker slapen. Evenstar: fijne dagen! Welkom voor een paar nieuwe meiden, zag ik! Gemma, lastig inderdaad als je zo ver weg woont. Ik hoop dat je deze keer een onderwaterbevalling krijgt En jij ook Duster, voel je je vandaag al iets beter trouwens? Muur: ik denk aan je (net als iedereen hier, geloof ik!). Succes. Mooie buik al Schatje! Ehhh: iedereen die ik vergeten ben... knuf! Hier alles goed. Gisteren dus naar de 'Japanda' geweest. Veel te veel gegeten en moest 's avonds wel een beetje moeite doen om het binnen te houden. Maar het is gelukt en vandaag walm ik naar de knoflook. Maar man o man wat is dat lekker!! Wat betreft sex, ja begint hier ook weer te komen. Net als de vorige keren trouwens. Alleen mijn man is nog een paar weekjes achter denk ik hahaha... Oh en vandaag een buikfoto gemaakt, met dezelfde kleding als de foto van 3 weken geleden. Zie hier het verschil (foto's staan los ook in mijn album)
Alle nieuwelingen welkom! Muurtje hier bidden we voor goed nieuws! Knuffel Evenstar, maak er een leuke week van! Voor wat betreft de seks erg herkenbaar vanaf een week of 13 gaat het helemaal weer goed komen whuahahahaha Als ik iemand ben vergeten vergeef het me ga nu met de kids een eindje fietsen. Tot later liefs Momy1979
Zo, heb mijn verplichte "dit moet ik echt doen vandaag" dingetjes weer gedaan.....Ga nu ff stukkie fietsen denk ik......Het is mooi weer, nog ff van genieten.....Kom later nog wel even spieken of er nieuws is wat betreft muurtje........ Fijne dag nog allemaal!!! Liefs Knorretje en kleine big!
Ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik met kerst weer lekker in NL zit, lekker bij mn ouders voor de openhaard met een warme chocomel. Wij hebben nu 3 keer een hete kerst gehad van 40 graden en dat geeft mij niet echt een kerst gevoel, daar komt nog bij dat mn 2 jochies nog nooit sneeuw hebben gezien...hopelijk wordt het een witte kerst.. ja ik weet het dat duurt nog heeeel lang....positief blijven denken Als het een beetje mee zit vehuizen we over 1 1/2 jaar hopelijk weer naar europa!!! @angelsfire: mooie buik, die van mij lijkt er wel wat op!!! Het ziekenhuis zit hier om de hoek dus een onderwater bevalling moet wel lukken tenzij mij iemand voor is!!! groetjessss
@Angelfire; Mooie buik! Ik heb iig geen onderwaterbevalling. Ik heb 'n ZH bevalling ivm KS bij Matthijs. Lief dat je vraagt hoe het gaat. Helaas nog niet echt zo best. Ik wil eindelijk wel eens gaan genieten van eze zwangerschap
mooie buik angel!!! groeit lekker!!! wil je steeds terug bellen, denk dan is het rustig en dan komt er weer wat tussen door.. grr sorry ow spannend dan!!! muur, duim voor je!
Wat een mooie buiken allemaal al. Hier nog niet veel te zien. Broeken passen allemaal nog. Hopen dat ik er de zomer nog mee doorkom dan hoef ik alleen maar lange broeken te kopen. Scheelt weer. Hier alles goed. 7 dagen achter elkaar gewerkt en dat is toch wel erg vermoeiend. Heb vandaag nog niks gedaan. Ik ga nog maa even beneden wat opruimen.
Pfff bedankt meiden, voel me al wat beter, tis idd niet niks!! Kom net bij maatschappelijk werk vandaan, hoe ik zwanger kon zijn. Tja moet ik daar antwoord opgeven? Denk dat ze dat zelf ook wel weet. Verder of ik het wel wilde enzo. Ben er maar niet zo diep op ingegaan maar heb haar wel verteld dat ik het zeker niet weg laat halen. Jammer dat ze deed alsof ik het niet zou redden, met 2 kleintjes. Want ze moest wel even melden hoe zwaar het wel niet is en blabla. Zat ik echt op te wachten had al zo'n rotdag! En dat ik nu niet kan gaan werken enzo. Maar ja ik loop nog in de zw ook vanwege zwangerschap. Dus tja ze doet weer moeilijk om niks eigenlijk. Weet wel dat het zwaar zal zijn, maar ben er van overtuigd dat het goed komt!! Heb immers al zoveel overwonnen!!