Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    wat een rot vrouwtje als ze zulke dingen zegt! net of je er niet goed over nagedacht hebt zeg!!!
    leg het lekker langs je neer... en aan jezelf denken en je meisje en je beebje

2. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    niet te veel van aantrekken mama, jij hebt goede beslissingen gemaakt voor jezelf. Je komt juist heel sterk over, dus je hebt helemaal gelijk als je zegt dat het allemaal goed komt. Vertrouw op jezelf!

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja vandaag nog geen bultjes gezien alwel 2 x gespuugd.
    ik weet het ook niet..als ze weer terug komen bel ik alsnog de dokter!

Leuk dat ze kikkers zo leuk vind, echt een eigen fantasie wereldje..
    misschien hoopt ze wel op die mooie prins als ze hem kust :D!!

4. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland

Heerlijk, heel begrijpelijk!

Het strookt niet met het beeld van kerst ...knus lekker warm binnen met een hot choco inderdaad!

Fijn dat jullie dit jaar in ieder geval kerst in Nederland vieren.

Wat apart zeg onderwater bevalling, heb er weleens over gelezen maar zelf nooit zo bevallen.

Lijkt mij in ieder geval wel erg fijn en ontspannen.

Bwtje

Ik geloof dat jij ineens rare bultjes op je tong had, hier niet herkenbaar en eerlijk gezegd ook nooit van gehoord.

Kan het niet een allergische reactie zijn op iets wat je hebt gegeten???

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Overgeven is hier bijna altijd 's ochtends maar net als vandaag ook 's middags en 's avonds kan of 's nachts na mijn werk hahaha ook wel het begint gewoon op te zetten en dan moet het eruit...
    nee nog geen pilletjes hier, vriend gaat extra vitamientjes halen hopelijk helpt dit..
    en binnenkort ook weer eens op bezoek bij de VK dus dan hoop ik eigenlijk al dat het over is..maar hoor ik iig meer...

Je ochtendurine is altijd het donkerst en wordt de rest van de dag lichter omdat je oa gaat drinken ;)
    en kan ook wat sterker ruiken..en bij bepaald voedsel ook sterker gaan ruiken, zoals asperges haha putlucht :D

6. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Mmm, balen mama, dat er zo gereageerd wordt......Je hoopt op steun, niet op een afkraak-moment.......Ik vind het juist mega-dapper van je dat je nu voor jezelf hebt gekozen en voor je dochter en kleine in wording.....En dat het zwaar zal worden.....ja, dat weet je zelf ook wel......Ze moeten je juist steunen......Grrrr, het is ook altijd wat met instanties......Laat het achter je, blik vooruit.....en wat het belangrijkste is: jij en je 2 schatjes.......Jij redt het wel!!!

7. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Mazzelaar dat alles nog past.....Ik zou willen dat ik nog in mijn broeken pas....Maar nee hoor, loop hier al in zw.kleding (1 spijkerbroek, 1 joggingbroek en een rokje gekocht).....Mijn oude onderkleding voelt zich helemaal verstoten!!! hahahaha!!! Laat jouw buik maar explosief groeien na de zomer....Kan je dan lekker winter-zw.kleding gaan shoppen!!!

8. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    klinkt niet echt lekker haha maar als het helpt :p
    hier is het ook niet dat het aan een bepaald iets of tijdstip ligt..mijn lichaam begint zich gewoon onrstig te maken en bouwt het op..en dan moet het eruit...kheb gewoon hele slimme kids bijkbaar :D

9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ohhh je ziet goed verschil man leuk!! zo wil ik het vanavond dus ook naast elkaar zetten! en kijken naar het verschil hehe

Ja ik ben meestal vrij nuchter en vind klagen ook vervelend en nu hebben we het er nog over haha :D
    Het is niet leuk en hoort erbij maar van mij had dit ook wel tot 3 maanden gemogen..

Ik blijf idd wel alles doen..ik wil gewoon dat mijn kids niet een moeder hebben die niks kan..en ik wil zelf ook overal mee naartoe ook al kost dit veel met weinig energie..maar zo ben ik nu eenmaal..
    Vriend zegt ook regelmatig blijf nou gewoon thuis je hoeft niet mee er is niemand die zegt ooohh wat knap dat je dit toch doet..etc haha
    hij heeft ook wel gelijk hoor!

Maar we wachten hier dus nog op de magische grens!!

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    @ Prul, beterschap! En spannend dat je over 26 dagen weet wat het word. Het is zo voorbij hoor met 3 kids!

@ Angel, mooi buikje!

@ Buddy, ik vind jou een hele sterke vrouw! En het is totaal begrijpelijk dat je het af en toe even gehad hebt!
    Maar vind het tegelijkertijd ook goed dat je wel gewoon door gaat met je kids en je hebt ook gelijk hoor! Zou ik ook zo doen ;) Maar af en toe rust is ook lekker :)

@ Mama, als jij niet gediend bent van de opmerkingen die MWster maakt kan jij dat gewoon zeggen hoor. Omdat zij een MWster is wil niet meteen zeggen dat zij alles maar kan zeggen wat in haar opkomt.
    Vind het sowieso een beetje een rare gang van zaken hoe zij erop reageerde, sorry dat ik het zeg!

Nou de dokter heeft gebeld, en zoals ik al dacht moet het afwachten tot eind van de week omdat het niet alarmerend klinkt. Moet gewoon paracetamol blijven nemen. Nou heb ik afgelopen weekend niet heel erg last gehad (op zaterdag na). Maar het is wel ontzettend vervelend. Moet veel rust houden zei hij... Tja zie wel hoe het loopt hoor!

11. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    jeetje wat slecht en vervelend voor jou!
    ze moet zelfs trots zijn dat jij voor je kindjes gaat en deze keuze hebt gemaakt en dat je er alles aan doet..en ze kan beter van alles aanreiken om je te helpen dan je in twijfel te nemen..ik bedoel je eerste beeb heb je tot nu toe ook vrijwel zelf opgevoed dus kom op zeg!! pff nou daar heb je dus weinig aan!

Meid geloof in jezelf en je kids hoor!

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja alleen het was al de 3e dag en kwam en ging weer...heel vaag
    vandaag nog niet gezien...
    wie weet was het dit ook maar nog nooit ergens allergies voor geweest..

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hee buddy thnx!
    ennuh jij ook rustig aan doen dan he ;)
    ik heb nu ook een btje rust Sem is namelijk met dr vriendje naar de speeltuin toe hijs weer terug van vakantie..
    dus nu heb ik alleen doerak Eva nog haha maar ja die is eigenlijk wat meer werk hihi :D

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    POEH ik was even aan het wachten totdat het programma wat nu op is op RTL4 met die restaurants in Australie enzo..

Stond Oprah nog op...dus ineens komt er een filmpje van een baby voorbij die 99 dagen geleefd heeft en eigenlijk niet eens levend geboren kon worden..dus een wonder op zich...maar dan in 6 min. komt dat leven voorbij en het einde HEFTIG nu nog emo zeg wat een filmpje heeeel heftig! En dus zeker niet kijken als je er niet tegen kan...vind het zo mooi maar dan jank ik dus echt he!!!

Ik ben weer ff weg..Sem zal zometeen ook weer komen dus nog ff genieten van mijn "rust" :D

15. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja mijn vriend is nu ook even weg naar de Makro, dus heb ook allebei de boefjes, maar de ene slaapt en de ander is zich aan het opmaken whahahahhaa.

Heb wel wat meer rust kunnen pakken hoor, vriendje is veel thuis geweest het weekend en heeft mij lekker laten gaan. Heel erg fijn vond ik dat! Maar ja morgen moet hij weer werken en moet ik het weer zelf doen... Zal wel weer hoofdpijn krijgen denk ik zo... Naja misschien kan ik wel even tussendoor op bed liggen ;)

16. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hoorde toevallig vandaag ook een baby die veel te vroeg geboren was dood verklaard was en in een doos met de ouders mee naar huis gegeven was en toen de vader de doos opende huilde de baby ineens heel hard!

RTL Nieuws.nl - Dode baby leeft nog

17. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Dat was gisteren idd op het nieuws....Het kindje was veel te vroeg geboren, 23 weken geloof ik, dood verklaard. Zat in een kartonnen doosje, werd meegegeven met de ouders zodat zij het kindje konden begraven. Tante wilde het kindje graag zien en hoorde ineens gehuil.....Blijkt het kindje toch te leven. Ligt nu in ziekenhuis, superklein om te zien..........De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!

18. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    jezus wat een verhaal......

19. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Je moet er ook echt niet aan denken dat je kindje met 23 weken geboren word zeg, lijkt me vreselijk moeilijk!
    Maar goed het is al een wonder opzich dat die baby die rit overleefd heeft van ziekenhuis naar huis, want normaal horen ze in een couveuze om ze in leven te houden. Denk dat dit een heel sterk kereltje is en een mooi leventje tegemoed gaat!

20. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    En dat noemt zich dan een maatschappelijk werkster??
    Shit zeg..

Ze zou zich kunnen richten op wat je allemaal wel en niet aankunt, en hoe je het het best aan kunt pakken.
    Waardeloos dit!

Goed van je dat je er zo nuchter onder bent.

Deel Deze Pagina