Het is idd een sterk kereltje.....Als jij met 23 weken, en 500 gram!!! een paar uur in een kartonnen doos kan liggen en vervolgens de rit van huis terug naar het ziekenhuis kan overleven, dan kom je er wel......De dokters staan voor een raadsel, ze hebben een uur geprobeerd zijn adem op gang te krijen........achteraf blijkt dat de pols zo zwak was, dat het niet te meten was. Zeker omdat het kindje ook zo klein was.....Al die tijd heeft het dus geleefd, maar niet gehuild.......... Fijn om af en toe van die feel-good verhalen te horen, beter dan al die ellende die er is in de wereld.........
Muurtje, waar blijf je schat?/ Dames hebben jullie al wat gehoord? Hier, weinig te klagen.... Paar keer het gevoel gehad dat ik de kleine heb gevoeld werd zooo blij... Volg nog steeds de cursus en het is best zwaar, ik had vandaag de hele dag slaap
Ik kom me toch ook maar hier aanmelden Ik ben 20 februari uitgerekend van ons 2e kindje. Met Mike was ik de 24e uitgerekend, en hij werd uiteindelijk 1 maart geboren. Ik hoop dat deze wat eerder komt, zodat er wat meer tijd zit tussen de geboorte en Mike zijn 2e verjaardag. Maarja dat heb je niet in de hand hè? Ik hoop dat ik het hier een beetje kan bijbenen, want jullie kletsen volgens mij best wel veel hahaha.
Hee Naatje, gefeliciteerd! En welkom! Ja je komt wel in het grote kletstopic terecht maar het is ontzettend gezellig hoor!
Nou normaal hou ik niet zo van sushi hahahaha. Maar mijn schoonzusje maakt ze met komkommer of japanse ei en dat mag ik wel! Ik ben echt in staat om haar op te bellen om te vragen of ze morgen een portie voor me klaar heeft, whahahaha!
Aha, weer wat geleerd!!! Hier is alles goed......Heb me eindelijk weer eens een dag goed gevoeld.....Toch fijn om te weten dat dat ook nog kan!!! En hoest met jou? Zit de kleine kuiken nog prima? Ennnuhhhh zie dat je een 3d echo gaat doen, leuk hoor!!!
Het is heel simpel om het zelf te maken..... Totaal geen moeite.....Dus misschien ff google-en, dan kan je het zelf, dacht ook dat het moeilijk was, maar is het absoluut niet.....
Ben je zo misselijk dan of voel je je moe? Met mij alles goed! Kleine kuiken groeit goed en beweegt echt heel veel. Soms schiet ik spontaan in de lach, dan is het echt wel 10 minuten achter elkaar schoppen en draaien..haha. Maar een heerlijk gevoel!! Ja over 2 weken een 3D echo...lijkt me zo gaaf om hem goed te kunnen zien al. Even dat druktemakertje goed bekijken. Heb jij nog iets van Muur gehoord over de afspraak vandaag?
Ik ben mega-moe....Niet vooruit te branden....Daarnaast heb ik veel last van misselijkheid, al mag ik de laatste dagen niet klagen.....Waar ik nog het meest last van heb zijn de emo-buien.....Zit ik weer te janken om niks!!! Zo irritant!!! Nee, heb nog niks van Muur gehoord......Ben zo benieuwd hoe het gegaan is.....Weet ook niet hoelaat ze naar het ziekenhuis moest.....
Ohhhh, heb me toch weer lekkere recepten uitgezocht voor deze week!!! Ik zeg: - Aardappelpizza (pizzadeeg ah, aardappelschijfjes, pancetta, mozzarella) - Pasta met worst (zelfgemaakte spaghetti, pomodori tomaten, paprika en merquezworstjes) - Kalfssnitzels met mozzarella, gebakken aardappelen en sla - Risotto met groenten (risottorijst, wortel, bleekselderij, ui) - Roerbakkip met kokos (kipfilet, champignonroerbakmix, kokos en rijst) Mmmm, klinkt allemaal zo lekker.....Hopelijk smaakt het ook.....!!! Recepten zijn bij mij te verkrijgen!
Nou, de recepten uitgezocht, nu nog ff de booschappen ervoor doen.........! Fijne avond meiden!!! Liefs Knorretje en kleine big....die zichzelf erg graag wil laten zien vrijdag!!! hihi!
jeetje heftig man en wat een sterk ventje nou als die dat overleeft komt het dus wel goed!! Ik heb het stukje gelezen las alleen niets over huilen wel dat die vader het doosje dus opent..en dat ie nog ademt.. Vind het wel raar zeg dat ze zo de baby laten gaan...ondanks de zwakke pols ik bedoel levend is levend..