Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja nieuws op tv en nieuws op internet is schijnbaar anders. Op tv zeiden ze dat de tante hem hoorde huilen. Naja zal wel...

Heeft iemand trouwens tips bij een lage bloeddruk en de duideligheid die erbij komt, ik kan niet eens meer opstaan of ik sta te tollen op mijn benen. Denk echt dat ik zo neer ga!

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    owwwwww WAAROM moet je dit nu zeggen!!! aaahahhhhhh
    al zo lang niet aan sushi gedacht haha ZOOO lekker ooowwwww

Ik weet vers het mag maar ja het risico wil ik dan eigenlijk weer niet lopen...maar zou het zooo kunnen eten haha!
    kan natuurlijk ook zonder vis maar ja dan wil ik ook ECHT sushi hihi

Na mijn bevalling van Eva kwam de overbuuf gelijk met een zakje verse suhsi aanzetten lief he? :D

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hmmm die mag je mij wel mailen hoor :)

Hier ook altijd heerlijke risotto! goed idee, mijn mannetje weer eens inlichten dat hij die mag maken haha dat doet hij altijd!!
    Ik ga hier zometeen alvast beginnen met de pasta schotel..hij is wat later vandaag...

4. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja zal wel een heel spektakel worden..

hmmm tja die kan idd laag zijn dropjes eten? ijzerrijk eten...

Ik had het afgelopen zondag we waren ook van het een naar het ander gereden en elke keer als ik uitstapte werd ik duizelig...nu gaat het wel weer..

5. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Moet je dan geen drop en zoute chips eten? Zoiets dacht ik hoor..;)

6. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Klinkt lekker allemaal!!

Wij eten vandaag gewoon simpel rode kool, aardappels en een slavink... :p

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hallo allemaal,

Ben ik ook weer even. Erg druk weekend achter de rug. Mijn zus geholpen met klussen in haar nieuwe huis. Jeetje ik wist niet dat een mens zoveel spierpijn kon hebben haha.

Nog 3 dagen werken en dan vakantie. Oh kijk er nu zo naar uit. Deze dag is voorbij gevlogen gewoon. Als de andere dagen dat nou ook doen, dan is het zo donderdagmiddag half 5 en zeg ik toedeloe tot over 3,5 weken. Heerlijk:D.

Zoute drop help inderdaad tegen een lage bloeddruk. Ik heb zoute ovaaltjes van Klene gehaald. Die zijn wel echt zout. Maar moet zeggen, als ik een moment van flauwte heb, dan voel ik me wel gelijk opknappen van zo'n dropje. De laatste keer was mijn bloeddruk 50/100. Ben benieuwd wat hij a.s. maandag is.

Nou ik ga lekker mijn pasta eten van ik verrek van de honger:D.

Tot straks allemaal.

P.s. Nog niemand iets gehoord van muurtje?

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Naatje; Welkom en gefeliciteerd!

@Mama; Ik vind het echt waardeloos dat de MW zoiets zegt. Je bent juist hardstikke sterk door voor jezelf en je kindjes te kiezen. Dikke knuffel!

9. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    MUURTJEEEEEEEEEEEEEEEE :(

wie was de buddy van Muurtje?

10. puck24

puck24 Niet meer actief

Melek wat fijn dat je je kindje voelt. Hier voel ik dus nog helemaal niks:(

11. puck24

puck24 Niet meer actief

voelen jullie dan echt bellen of bewegingen??

12. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Puck :)
    Ja denk dat het de baby is, kan ook mijn darmen zijn maar heb dit al een paar dagen... en daarvoor nooit gehad! :)

Hoe is het met jouw?

13. puck24

puck24 Niet meer actief

Ben blij voor je Melek!

Hier alles goed hoor. Buik groeit erg hard ineens. Bij jou ook alles goed?

14. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Oh bij de tweede voelde ik ook rond de 14 weken al beweging! Ik ben benieuwd wanneer ik deze keer blubjes ga voelen...

Ik heb nu veel last van vermoeidheid. De misselijkheid is over gelukkig. Mijn buik is al zo flink gegroeid dat mensen er al naar gaan vragen! Bizar! Zou dat komen omdat het de derde is?

15. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL

Hihi :) Ik zie het al voor me :)

16. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    @melek: ik voel denk ik mn beebje ook al..tis maar heel af en toe maar ik herken het gevoel van de zwschap van Isa, grappig gevoel he?
    (voelt inderdaad als 'blubjes' jodelahiti, grappig omschreven :))

@Jodelahiti: ik denk dat het inderdaad bij een 3e wel sneller gaat. Colegaatje van mij is ook zwanger van de 3e en die heeft het maar gewoon tegen iedereen met 8 weken gezegd want je kon er haast niet onderuit: die had een buik alsof ze 20 weken ver was, wel grappig. Het zal allemaal wel wat sneller oprekken enzo. Ik merk dat al bij mijn zwschap (is mijn 2e), ik krijg ook iets sneller een buikje.

17. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    met mij gaat het ook goed gelukkig! ik tel de dagen af :)

Ben wel soms misselijk maar niet zo erg meer! :)
    de mijne groeit ook hard, gisteren zijn mijn nichtjes terug van vakantie en die waren verbaasd dat het binnen 3 weken zo snel is gegroeid :)

18. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Liedel, het is echt super om het te voelen... :) ben niet meer onzeker sinds ik dit heb :)

het zijn hele leuke blubjes :)
    voel nu ook echt dat ik zwanger ben en dat er ook wat groeit in mijn buik :)

19. jo7

jo7 Actief lid

17 nov 2006
    458
    0
    0
    ik ben ook zwanger van de derde en merk ook dat mijn buik nu sneller groeit dan de vorige keer.

20. jo7

jo7 Actief lid

17 nov 2006
    458
    0
    0
    de klachten van vermoeidheid en misselijkheid nemen langzaam aan af. Mag ook wel want het huishouden heeft de afgelopen tijd redelijk stil gelegen. ook door de warmte had ik maar weinig puf. Er valt nu een heerlijke verkoelende bui

Deel Deze Pagina