Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    ik heb ook een lage bloeddruk(90/50) in drink veel bouilon en drop. appelstroop op brood, en t werkt wel. heb ook altijd drop bij. als ik dan duizelig wordt neem ik snel een dropje

2. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    wie is de buddy van muurtje?????:)

hoop zo dat alles goed is!!

3. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    @prulleke; had muurtje gezegd dat ze op het forum zou komen om te vertellen hoe de afspraak met gyn ging? Kan natuurlijk ook dat ze pas over een tijdje komt vertellen hoe het gaat, omdat ze ff afstand van het forum wil. (Ik hoop ook dat alles goed is hoor, maar ik heb zo'n gevoel dat ze dit alles even moet verwerken en dat ze dan ff geen behoefte heeft in dit forum). Maar hopelijk komt ze binnenkort ff online

4. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Volgens mij heeft Muurtje geen Buddy, staat iig niet op de site. Hoop zo dat ze goed nieuws heeft. Lees het morgen wel, want ga zo echt mijn oogjes sluiten.

Slaap Lekker!

5. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    iik ga ook afsluiten, meiden nog een fijne avond en welterusten voor straks. Allemaal maar lekker dromen over onze mooie beebjes;)

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja dat wijf kan de hoogste boom in!! Heb t helemaal gehad, gelukkig was het t laatste gesprek. Maar dan zo raar doen. Echt belachelijk!! Was ook flink pissig!! Maar ja ben weer relaxed.
    Ik ga er voor en ik kan het!!

@ hier kleine meid ligt lekker in bed, ze was echt op. Alleen had ze vanmorgen al rode vlekjes op haar zij, maar niet zoveel. Vanavond dat ik haar in bad deed zat het ineens ook op haar rug, echt veel, en op blaashoogte, en billetjes. Geen idee wat het is. Ze is ook niet echt ziek, alleen hangerig.

En mijn lieve broertje kwam even met me pa me wasmachine brengen. Die van de oude woning, had hij meegenomen en zou voor mij nieuwe kopen, jaja dus niet!! Maar goed nu heeft mijn broertje hem gekocht, lief he?

Nou meiden slaap lekker!!

7. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
  8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Heee meiden,

Jaaa buddy hij is gegroeit, maar nog wel mooi bescheiden hoor! Zou niet zeggen dat dit je 3e is!

Hier is de duizeligheid weer afgenomen, na wat dropjes en wat zoutig avondeten ben ik weer goed!
    Ga morgen meteen zoute drop halen voor in mijn tas, want denk dat dit nog wel aan blijft houden!

Nou meiden, kwam ff koekeloeren of Muur geweest was dus ik ga er nu weer vandoor!

9. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    dames slaap lekker!
    Hoop dat we morgen goed nieuws krijgen van Muurtje...

Liefs...

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Muur lieve schat je laat ons allemaal in spanning...ik hoop voor je dat het allemaal meevalt!!
    En hopelijk kun je het even verwerken nu..we horen wel iets wanneer je eraan toe bent!!
    hier ook afsluiten moest nog wat foto's doen en installeren..

En tussendoor stickeren voor de rommelmarkt haha wordt de eerste keer allemaal zooi wat hier weg kan..ook veel nieuw *schaam* lol
    en wij weten dus echt niet wat we op die prijsjes moeten zetten he hahahaha totaal geen ervaring!
    Dus ben benieuwd hoe het hem afgaat die dag!!

truste meiden tot morgen!

11. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Waterpokken???

12. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Wat is er met muurtje aan de hand.. Schrok wel toch niets ergs..

hoop ik.

13. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Ik hoop morgen meer te lezen Muurtje, duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim

mama25, dit was een afsluitend gesprek? Lekker motiverend dan, mag je best melden hoor!

14. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    kwam ook nog even kijken voor muur... morgen hopelijk

@sweetcandie: muurtje had bij de nekplooimeting een verhoogde kans (1 op 20) op een kindje met down. Vandaag was de second opinion.

15. minimouse

minimouse Niet meer actief

hmm nog niks van muurtje gehoord dus hier... vind het maar niks! hoop dat alles goed is! kom op muur! hoop dat alles goed is voor jullie!!

16. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie

Oh wat erg, zeg... Bedankt angelsfire voor de informatie.. IK hoop dat alles goed is.

17. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    Troel: Hier hebben we genoeg shusi en goedkoop ook nog, hahah:D

gemma

18. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Maleisie
    #9498 Lady Jane, 11 aug 2009
    Laatst bewerkt: 11 aug 2009

Dropjes eten!!! gemma,,, sorry ik loop wat achter in mn reacties....ik lag nog op bed hahaha

19. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Maleisie
    ik heb het ook gevoeld denk ik, belletjes die knappen....tenminste zo voelt het bij mij....

gemma

20. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Maleisie
    Dat zou est kunnen, ik ben ook zwanger van mn 3de en het gaat zo snel, ik heb het idee dat ik al 5 mnd ben,,,

Het enige vervelede is dat iedereen zegt: Je gaat zeker voor een meisje... iik heb nl al 2 jongens,,, het zou leuk zijn maar ja je kunt toch moeilijk voor een jongen gaan toch...
    Als het weer een jongetje wordt ben ik net zo blij...

gemma

Deel Deze Pagina