@mama, beterschap met je kleintje! @ knorretje: ik ben ook zo belachelijk moe!!! Dat komt wel goed hoor, is vaak zo de eerste 3 of 4 maanden. Ik ben niet vooruit te branden, heb een idioot dikke buik voor 11 weken en loop af en toe te zwalken van vermoeidheid. En dat met nog geen 12 weken! Af en toe voel ik me echt een bejaarde i.p.v. een zwangere in de bloei van haar leven Ik las ook nog over leeftijdsverschillen: de vader van mijn 2 oudsten is 11 jaar ouder dan ik. Mijn huidige man is maar 3 jaar ouder dan ik, maar stúkken volwassener dan mijn ex......!!!! Leeftijd wil niet altijd iets zeggen hoor! :-D
Oh, als ik nu lees over macaroni krijg ik ONTZETTENDE drang om het ook te eten. Hebben jullie dat ook, zo plotseling Ooooooooh dát wil ook eten??!!
JAAAA altijd!!! anders hoef ik het niet eens..dus makkelijk ben ik nu niet haha...weet nooit waar ik zin in heb tot het ineens komt haha moet zeggen pasta gaat wel altijd goed al aardig wat lasagna achter de kiezen hhhmm zou nu weer kunnen hahaha
Nou meiden, Ik ga ervandoor......zit aan mijn fruit, maar het smaakt me voor geen meter.....dat betekent maar 1 ding.....heb de deur naar de wc al open gezet...... Straks laatste rondje lopen door het oude huis, morgen sleutel inleveren....... Tot morgen.....Liefs Knorretje.....
Ja uitzieken, kan nog erger worden. Is wel besmettelijk en moet haar zoveel mogelijk laten 'rusten', en eventueel paracetamol geven. En zelf ook rust houden om te voorkomen dat ik ziek zou worden, omdat je als zwangere eenmaal vaatbaarder bent ofzo. Volgens mij kan de 6de ziekte geen kwaad, maar bel zometeen voor de zekerheid de vk ff op. Heeft straks telefonisch spreekuur.
aahh minder wij hadden laatst kleine rode druifjes kei lekker! geen probleem bij eten maar elke keer bleven die er niet in zitten stom he?
mama, toch de 6e ziekte... beterschap met je meisje.... mijn man komt ook uit '78 idd een goei bouwjaar ik kom uit 81(27) 03,06,07 en nu 09 en heb ook macaroni op heb vandaag een blehhh dag. ben zo ontzettend moe. koorts lijkt te zakken van de ab kuur. gelukkig. nu nog bijslapen
6de ziekte kan volgens mij geen kwaad voor zwangeren. Dat is alleen de 5de ziekte. Maar idd voor de zekerheid even bellen. Beterschap!
net terug van de gyn, beetje teleurgesteld. Echo gedaan en toen we vroegen hoe groot is het zei hij zo'n 4 cm zonder te meten. Ronald zei is dat niet een beetje weinig? Het is goed zei tie.....hmm....we zitten een beetje in onzekerheid nu. Balen hoor! Wat vinden jullie? Ik baal zo omdat we nu 4 weken moeten wachten en ons rot voelen. Ik heb de neiging om te bellen of ze morgen niet even na kunnen meten, of is dit overdreven? Liefs Hanneke
hier ook een beetje zorgen... ik voelde het beebje steeds met plopljes, maar nu al bijna een week niet meer... snik... ga nu ff koken en vanavond uitgebreid hier
jeetje wat een eikel en die echo is een termijn echo dus moet je gewoon meten zelfs 2 x volgens mij!! vind het niet kunnen ik was 11 weken en 3 dagen ofzo en toen wassie al 5 en das niet groot ofzo...dus dit klopt denk ik niet
kan zijn die de gyn kop-kont gemeten heeft en dat klopt het geloof ik wel hoor. Namelijk 6 cm totale lengte, maar ze meten vaak alleen het hoofd en het rompje.
hier staat de pasta schotel warm te worden dus duurt ook niet lang meer ventje is ondertussen ook weer thuis..
in de boeken staat van kruin tot stuit 6,5-7,8. Dus als het echt 4 cm is echt veel te klein. Met 9.0 weken was 2,4cm. Snappen jullie het ?
ja idd kan niet kloppen volgens mij hoor.. ow ja over de risotto de laatste die wij gemaakt hadden was de citroen risotto!! volgens mij met mascarpone ofzo....was echt super lekker!! kon er as usual niet vanaf blijven
Net me vk gesproken en ze zei dat 6de ziekte volgens haar geen kwaad kon, maar voor de zekerheid zou ze het nog even nakijken en belt me daar vanavond of morgen over terug. Hebben jullie ook dat als je loopt je ineens je evenwicht lijkt te verliezen, tis soms net alsof ik val. Beetje wankel.
het kan geen kwaad voor je ongeboren kindje..zoals ze dat zeggen de 5e ziekte daarintegen wel.. Nou wij gaan aan tafel haha en daarna werken doeg tot morgen!