Ik was ook heel bang dat ik geen kindjes meer kon krijgen! Toen kreeg ik ook nog een hormoonstoornis en werd het nog lastig ook nog.. Daarna een missed abortion en nu zwanger, en het blijft eng!
ook ik wilde vroeg mama worden, ben nu 23 jaar en dit heeft bij ons 1,5 jaar geduurt Vandaar dat ik ook zo onzeker ben, wil graag mijn baby in feb 2010 in mijn handen nemen... Het is zooo moeilijk, elke maand teleurstelling maar ben dankbaar!
Misschien wel maar denk dat het ook goed is om af en toe stil te staan bij het feit dat het niet vanzelfsprekend is. Achter ieder lid schuilt een ander verhaal..
Hij is ook geen ongelukje, totaal niet.k heb ze altijd dicht op elkaar gewild maar we waren er nog niet echt mee bezig... gemma
@Tonka@Beliebel@Vicious; Respect! Wat een verhalen. Zit hier gewoon te janken @Vicious; Ik heb altijd gezegd als ik moeder wil worden (heb héél lang geen kinderwens gehad) Dan voor mijn 30e. Op 16febr 2008 is Matthijs geboren en op 17aug 2008 werd ik 30
Ik hoop het,k heb met zestien wk ook weer een echo!!!Ze doen het hier elke maand. EEn 3d echo kost hier maar 50 euri!1 gemma
Wat voel ik me belabberd. Dacht ik ga om 21u30 naar bed, dan kan ik wat bijtanken, maar helaas. Om 22u30 werd Matthijs wakker en eerdat je dan weer slaapt. En toen had hij vanochtend vanaf 5u30 ook al geen zin meer om te slapen :x Ben kapot en moet vandaag nog zo veel regelen voor zijn verjaardag morgen.
mogguh, Hier ook al zo gaar... pfff en het is pas kwart over 7 hahaha Ik denk dat ik straks lekker naar de kinderboerderij ga met de jongens!
Ik krijg het idee dat we allemaal oudere mannen hebben, het zal de generatie wel zijn Mijn is bijna negen en een half jaar ouder. Ik was 22 en hij 31.. gemma p.s: sommige cijfers bij mij doen het niet, mn jongste had water over mn laptop gegooit
Haha altijd baas bovn baas, die van mij wordt in sept negen en 30 mijn zeven acht en negen doen het niet
Tonka, ja zeker meis dat begrijp ik wel. ik heb ook al eens een verhaal over mezelf verteld hier. maar dan niet over een miskraam of moeite met zwanger worden iod. dat ging over mn geschiedenis zelf.
Mijn mannetje is iets jonger dan ik. Hij is net 29 en ik word volgende week 31 Een jaar geleden zat ik al volop in de weeën, raar idee (en helemaal als ik ga bedenken dat dat me over een half jaar weer te wachten staat)