Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie

misscien moet je je bloeddruk ff opmeten... daar kan het aan liggen...

gemma

2. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Goeiemorgen allemaal,

Bedankt voor alle beterschap wensen, het heeft geholpen :)

Voel me als herboren, heb gister aan een stuk door geslapen.

Mama25 inderdaad even bloedruk laten opmeten. ;)

3. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    dat is goed nieuws mama 1979, vandaag een betere dag voor de boeg!

4. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Melek 13 weken joehoeeeeeeeeeeeeeee

5. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    13 weken wave voor melek

6. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    mariel en Belliebel,

Lieverds voel jullie alsjeblieft niet schuldig.

Jullie hebben destijds een keuze gemaakt (of dit nu onder dwang was of niet) blijkbaar heeft het zo moeten zijn.

Ik heb iets soortgelijks meegemaakt (wil er verder niet over uitwijden) is mijn manier van verwerken

Jullie verhaal heeft me echt geraakt

Maar alsjeblieft voel je niet schuldig je probeert als mens de juiste keuzes te maken in dit leven juist in het belang van "het kindje"

Knuffel namens mij

7. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    Wees gerust hier precies het zelfde..
    gisteravond flinke onweer gehad, miijn jongens waren om de haverklap wakker,,
    Die nacht daarvoor ging het auto alarm van de buren af, weer mn jongens wakker.
    Die nacht daarvoor, kwam mn jongste steeds uit bed, hij ligt sinds 2 wk in een gewoon bedje, wel 5x, om het uur...

Op zich niet erg maar na 3 nachten heb ik het wel gehad vooral o,mdat ik zo moeilijk weer in slaap kom:(

gemmA

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Prulleke; Hoe gaat het thuis?

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Melek 13 weken wave!!

@ wel redelijk geslapen, maar echt tekort, naar mijn idee. Heb echt last van me rug. Tja doe weer teveel. Maar ja dat kan ook niet anders met een kleintje en een beebje in je buik. Helemaal nu met huishouden ed er allemaal bij. Maar ja dat had ik de vorige zw ook al. Hoop dat het nu beetje binnen de perken blijft.
    Heb soms ook pijn met zitten en lopen erg irri.

Morgen mag ik weer naar de VK hartje luisteren, hoop dat ze hem nu wel vind.

Nou meiden fijne dag!!

10. puck24

puck24 Niet meer actief

Jeeeh Melek 13 weken meid!

Ik heb gisteravond ook eindelijk voor het eerst onze kleine gevoeld denk ik. Ik lag op mn rug en voelde allemaal rare beweginkjes, belletjes van binnen. Net weer! Zou dit mn kindje zijn?(L)

11. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Goeiemorgen dames!!!

Gisternacht de dag weer afgesloten met een knuffel aan de w.c. helaas :( Maar als het overdag weer goed gaat teken ik ervoor..en zie ik vannacht wel weer hoe het gaat hehe :D!!

Jeetje meiden (Tonka@Beliebel@Vicious)
    Wat een heftige verhalen allemaal zeggen, respect..En ik denk maar zo ervaring maakt hoe je in het leven staat..
    Sterker en ik denk ook wel dat jullie kids hier zeker een goede mama aan zullen hebben!!
    Ik denk dat iedereen zijn rugzakje wel heeft of gaat krijgen, en hoe je ermee omgaat is de kunst!

Veel respect voor jullie en extra genieten nu van het wondertje!

Ik las ook iemand die 17 febr. de curretage heeft gehad, en nu ben je weer in februari uitgerekend..je hoort dit soort verhalen vaker en vind dit toch geen toeval...wie weet komt je kindje straks wel op de 17e ;) hoe speciaal!!

Nou dames hoe is het hier verder met jullie??

Ik ben hier rustig aan het wakker worden..kon blijven liggen tot 7.30 ook al is dit zo'n 5 uurtjes slaap haha :p

12. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Nog steeds geen nieuws van muurtje zie ik? Maak me toch wel beetje zorgen...

Iedereen fijne dag! Ik ga vandaag ff shoppen denk ik :)

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Goh Tonka, wat een verhaal! Dat wist ik helemaal niet joh! Nou dan heb jij een mega wonder in je buik!

Jeetje Belliebel, dat is ook niet niks zeg! Kan me voorstellen dat je je dat af en toe afvraagt hoor! Geniet maar met volle teugen van de zwangerschap!

Bloempje, gefeliciteerd en welkom terug van je vakantie!

Duster, dat gevoel van een jaar geleden en over een half jaar weer had ik ook heel sterk 1 maand geleden. Al zal ik geen weeën hebben, maar het idee op de operatie tafel over een half jaar.

Heee Gemma, jou poppetje staat al bij de 17 weken terwijl je 13 bent, zo ga je optisch wel heel snel ;)

Nou hier lekker geslapen hoor, voor ik in slaap viel nog wel even piekeren, mannetje zit zo'n beetje op de grens van overspannenheid en ik wil hem graag helpen maar weet niet hoe...
    Maar 10 uur viel ik in slaap en om 8 uur werd ik weer wakker, beetje laat dat wel, volgende week moeten we weer in het gareel want dan gaat Lisette weer naar school dus moet ik er wel om 6.15 uit. Ben wel blij als er weer regelmaat in zit!

14. schatje1

schatje1 Niet meer actief

kwam ook even kijken of er al nieuws was van muurtje.. maar nog steeds niks :(
    :(

15. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    troeltje, vervelend van je mannetje... hoe komt het? is het erg druk in jullie eigen zaak?

16. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja het is druk in de eigen zaak. En we hebben wat gezeur met de partner in de zaak, we gaan hem uitkopen maar dat moeten we dus rond brengen met de bank (in deze moeilijke tijden) en dat levert ook nogal stress op. En we hebben eigenlijk personeel nodig om de vraag te kunnen overzien maar ja dat is ook weer een hele stap om personeel aan te nemen, Fred kan dat ook niet zo makkelijk. Dus nu gaat hij elke dag met tegenzin aan het werk.
    Hij was 2 dagen thuis het weekend helemaal blij, en hij moet werken en hij is weer depri! Soms zeg ik wel eens, je moet lekker voor een baas werken. Kan je op vakantie en je krijgt doorbetaald, kan ziek zijn wanneer je wil en krijgt ook nog betaald en je bent vaker thuis! Maar ja hij is een ondernemer in hart en nieren dus daar zet je je dan wat minder makkelijk vanaf!

17. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    heb een waardeloze nacht achter de rug... van 2 tot half 7 wakker in bed gelegen omdat ik de slaap niet kon pakken. het was ook zo benauwd... zo afgesproken dat ik ga zwemmen met een kindje van bo dr zwemles... dus ga maar meteen aankleden.

melek, 13 weken!! joehoeeeeeeeeeeee

muurtje, duim nog steeds!

18. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    troeltje: oh ja dat is inderdaad heftig en je kunt het dan ook nooit loslaten. Misschien kan hij eens praten met iemand van KvK? Daar zitten toch ook mensen om zelfstandig ondernemers te helpen bij dit soort keuzes (wel/geen personeel) en ontwikkelingen (uitkopen partner). Wat voor zaak hebbern jullie? Of zeg je dat liever niet hier?

Prul, balen slechte nacht gehad. En dan zo nog zwemmen pfffff, moet je zelf ook het water in?

Ah ik moet echt nog lang wachten tot de volgende controle. Pas over 3 weken en de laatste controle is ook al weer 3 weken geleden. En vooral omdat ik helemaal niets meer voel, maar ik me wel zorgen. Nog een paar weken en dan beginnen de harde buiken weer haha zo'n gek gevoel. Ik heb dat altijd heel vaak.

19. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    ja muur... ze komt wel als ze er aan toe is, maar ik geef toe dat het niet positief voelt dat ze zo lang hier weg blijft he?

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja we hebben een accountant en die kijkt ook mee met de cijfers of het mogelijk is om personeel aan te nemen. En ja het kost je zoveel he, dat is het probleem, geld dat je in je eigen zak kan steken maar dan moet uitbetalen per uur. Eigenlijk kunnen we ook niet iemand op full time basis aannemen, misschien parttime.
    En dat uitkoop verhaal is ook in volle gang, papieren zijn klaar om ingeleverd te worden bij de bank dus dan zal het afwachten zijn...

We hebben een stomerij. Soms denk ik, misschien moet ik zelf ook weer terug aan het werk. Als ik slaapdiensten draai (wat ik voorheen ook deed) kan ik Fred ook nog helpen in de zaak overdag. Maar ja van de andere kant word het misschien wel heel druk dan 2 banen en 3 kinderen... Vind het moeilijk.

Deel Deze Pagina