Muur er waren nog wat meiden van een ander forum langs geweest. Sowieso chicken en nog 1 of 2 ben alleen hun namen kwijt!
hey muurtje fijn om iets van je te horen. jammer dat je nog geen uitsluitsel heb of het met je kindje goed gaat. dat wachten zal niet makkelijk voor jullie zijn. ik duim voor jullie dat alles goed is met jullie kindje en dat je snel een positieve uitslag mag hebben. een dikke knuf voor je
Dank je Ladytijger! Hoe is het met jou? Troeltje, goed rusten! hoop dat je hoofdpijn snel over is. (drink je genoeg water? Help hier goed tegen... heb ik ervaren...)
Hé Muurtje!! Fijn om even wat van je te horen. Tuurlijk heb je wat positieve dingen nodig om je aan vast te klampen. Veel sterkte met wachten meid...dikke knuffel!
@Muurtje; Fijn om iets van je te horen. Ik geloof dat het echt slopend is, dat wachten. Houd je maar lekker vast aan de mooie beelden die je hebt gezien. Ik blijf voor jullie duimen. Een hele dikke knuffel Bekijk bijlage 9171
Dank jullie wel allemaal! Ik ga trouwens afsluiten. Mijn moeder is in aantocht... en ik heb me nog niet eens gedoucht... hihi Dag lieverds! Tot snel!
Beetje depri. Voel me ook nog zo beroerd, moe en stress om de verjaardagen (morgen wordt Matthijs 1 en maandag ben ik jarig) Herbeleef vandaag ook erg de bevalling van Matthijs (de weeén begonnen 12aug rond 'n uur of 6/7) en ik kan je verzekeren de bevalling was geen pretje Maar we houden de moed erin. Komt allemaal goed
Dat is niet zo leuk Muurtje, echt vreselijk dat je weer zo lang moet wachten. Idd lekker leuke dingen gaan doen en positief blijven denken. *Knuffel* Wij waren ook zeer zenuwachtig afgelopen maandag, toen kregen we voor de 2e keer een echo (1e keer was het vruchtje 9mm en afgelopen vrijdag een beste bloeding gehad) en werd de nekplooimeting verricht en was gelijk helemaal positief. Ook het bloedonderzoek was goed met als resultaat 1:5000 Dus helemaal blij Nu kunnen we beginnen aan de kinderkamer. De echo staat in m'n profiel voor de liefhebbers. Hij of zij is nu 7cm Liefs Indy
@ muurtje fijn om iets van je te horen. Helemaal gelijk dat je even de tijd neemt voor andere positieve dingen. En goed dat je ook aan de goede dingen denkt, van je kindje!! Sterkte met wachten... wachten duurt lang!! Knufff @ duster vervelend dan he? Sterkte!! Maar komt vast goed!!
hahaha met diamantjes LOL!! Ik hoop het ook ja...ben alleen zo bang dat het weer tot 5,5 maand gaat duren zoals bij Eva! en nu met 2 kids maakt het niet makkelijk :S Ach ja ik bekijk het positief vanaf 1 Oktober wonen we echt in ons nieuwe huissie! En gelukkig heb ik het overgeef gedeelte dan hier gehad..dat lijkt me namelijk geen frisse inwijding voor het nieuwe huissie haha Mommy jij ook bedankt voor je reactie Troeltje jeetje 7uur!! en dan nog rot collega's ook ja daar moet je het echt mee treffen hoor sommige mensen zijn zo ongelofelijk wereld onbeschoft aangelegd hehe ervaring mee zo lees weer verder om bij te beppen... Internet en de verbinding is heel traag valt uit..ben van alles aan het doen en ff andere beveiliging erop..ben aan het opschonen defragmenteren etc...ik denk dat ik in de toekomst maar iets met computers ga doen ofzo haha
heel af en toe zo op een blauwe maandag ofzo..voel ik idd de groeipijnen zeg maar..en dan denk ik oww jee ben je nu alweer aan het groeien hihi nu is het nog klein..maar ik weet ook hoe verder we zijn hoe meer we ervan gaan voelen..scheelt dat ik nu alleen nog inval bij zuidzorg..dat is met zwangerschap best zwaar... in uit auto tig keer bukken tillen verplaatsen en dan voel je pas je banden zeg!! dus nu gelukkig niet meer..moet het daar ook nog vertellen haha maar door drukte op mijn werk val ik daar ff deze maand nie in....dus kom ik straks met een buik aanzetten dan weten ze het denk ik wel !!! doe rustig aan meid als je dit merkt ff rust vooral met de bewegingen die hierboven staat beschreven dus 2 kids eigenlijk zul je dit eerder voelen!
oeeiii wel mee oppassen dit was het eerste wat ik terug kreeg nu..bij Eva flink gehad en dit kan duiden op iets in je rug wat niet goed zit..ben in de zwangerschap van Eva dus ook door mijn rug gegaan toen ik de onderbroek van Sem aan wilde doen (wel bij haar hoor ) en toen lag ik daar.. Dus toen was het plat op bed.. Later ook nog een zweepslag in mijn nek gehad haha kon ik die ook niet bewegen mijn lichaam doet een btje raar als ik zwanger ben ofzo.. Ben nu dus ook al bijna door mijn rug gegaan maar is nu weer weg die pijn...maar wel mee oppassen dus met die pijn daar
jeetje dus jou voorgevoelen kloppen wel goed dan... nou hopelijk niet veel te vroeg bevallen dan he je mag best de eerste hier zijn hoor maar niet gaan overdrijven nu he hihi Hier was dametje 1 drie daagjes eerder..dametje 2 begon op de dag zelf en kwam 's nachts dus 1 dag later..
grappig dat sommige dames al harde buiken hebben hier eigenlijk nog helemaal niet? best raar bij Eva had ik dit ook vrij vroeg..bij Sem later pas.. Maar idd regelmatig knoeiharde buiken en dan trokken ze weer weg..vond het altijd wel grappig soms zat ie ook echt vast..zit je rustig aan tafel te eten..en kun je niet ineens opstaan omdat je buik hard is hahaha
nou vooral doen dan!! Ow ja hier gisternacht ook een fijne collega heeft haar dochter kleindochter 1 en man etc kids allemaal ziek thuis zitten..met verdacht veel symptomen ala mexicaanse griep.. Heb dus maar even gezegd dat bij aanhoudende koorts het wel verstandig is vandaag even te bellen...ben vanavond dan ook erg benieuwd..zij zelf heeft gelukkig nog nergens last van... Maar van mij hoeft die ook niet..heb het ziek zijn wel gehad eigenlijk..