MUURTJJEEEE!!!! Daar ben je dan heel het forum staat gewoon vol met jou naam waar is Muurtje hihi Fijn om iets van je te horen, en zo te lezen ben je nog wel even zoet met de onderzoeken...en neemt het veel tijd in beslag.. Meid beter dan positief blijven kun je toch niet? dat is het beste.. Hou ons op de hoogte en veel succes met de onderzoeken!! Ook veel plezier met de stad onveilig maken he Liefs en hou jullie taai he!
Ik denk dat ik bij de verlos wel even aan ga geven dat ik last heb al en zal wel een doorverwijzing krijgen! Want wat je zegt buddy, nu zijn ze nog klein maar ze worden steeds groter en zwaarder en je bekken steeds meer belast!
haha grappig is dat he dat je gelijk weer daar aan terug denkt!! nou morgen veel plezier met zijn 1ste verjaardag!! en jij maandag ook he... Ik moet zeggen ben hier ook meer bezig met Sem dr verjaardag, 4 jaar oa pipi langkous taart jurkje laat ik maken wat ik bedacht heb (ben zoooo benieuwd hihi) springkussen uitnodigingen komen vandaag in de bus vallen als het goed is!!! dit is hem ff snel geen zin in poespas haha Bekijk bijlage 9182 verjaardags lijstje op lijstje.nl en mijn verjaardag ach mensen mogen komen bij mooi weer gaat de BBQ aan en thats it hihi
Lieve Muurtje, ik ben blij dat je positief blijft, vasthouden lieverd! Dikke knuffel en ik duim voor jou en je kiezelsteentje! xxx Sue
Joepie helemaal goed dus!!! lekker genieten nu... hier was de uitslag 1:8300 dus hier ook no worries!
Ik heb precies het zelfde, volgens mij krijg ik alleen jongens {heb ook 2}en natuurlijk heb ik ook een stiekeme hoop dat dit een meisje wordt!!
Lijkt me normaal hoor! Natuurlijk hou je evenveel van je kindje als het een jongetje is, maar ook een meisje is toch wel leuk Als ik het voor het kiezen had, waren het hier ook een jongetje en een meisje. Niet dat ik teleurgesteld ga zitten zijn als het niet zo is hoor. Inderdaad, al een aantal tweelingmama's hier. Mommy 1979 en Jo7, heb ik nog iemand gemist?
Ik hoop dat alles posi uitpakt muur, ik zal voor je duimen. Ik heb een vriendin die heeft 4 kids, 1 daarvan heeft down. Het is een harstikke lieve meid en erg zelfstandig. Bij haar was het ook ff schrikken maar ze heeft er geen seconde spijt van gehad...Ik hoop dat je wat aan hebt. Ik snap dat het ff zn draai moet vinden...we leven met je mee... gemma
Goedemiddag meiden.... @ Het Weer: Wat een rotweer.....Het regent hier al de gehele ochtend..... @ Sleutel inleveren: Heb eindelijk de sleutel ingeleverd van het oude huis.......Ik ben ervan verlost.....Vond het een heerlijk gevoel om de deur voor de laatste keer achter me dicht te trekken, hoe leuk ik daar ook gewoond hebt......Maar het huis waar ik nu in woon is zoveel mooier en praktischer......ik ben een gelukkig mens!!! @ Muurtje: He meid, Hou je idd vast aan de mooie beelden die je hebt gezien. Jammer dat je nog zolang moet wachten op de punctie en de uitslag.....Ga maar lekker shoppen....Have fun met je moeder.....! @ Persoonlijke verhalen: Was er even stil van.........Wat hebben sommige van jullie toch een enorme historie....Knap dat je het zo durft te vertellen.....Respect aan alle supermama's hier! @ Baby voelen: Ik voel nog helemaal niks....... Het is natuurlijk ook mijn eerste zwangerschap, dus zou ook niet weten wat ik zou moeten voelen....Maar ik maak me zorgen. Heb constant dromen over miskramen, wordt er 's nachts steeds wakker van.....Zal blij zijn als het vrijdag, 2 uur is: Hopelijk een goede echo........
Muurtje wat goed om van je te lezen! Die slopende onzekerheid... en dan nog een paar weken moeten wachten voor je het weet. Maar je hebt groot gelijk hoor, om je positief in te stellen. De kans dat het goed is, is altijd nog groter dan de kans dat het mis is. Succes!~ Hier ook een tweeling als sterrenbeeld (ik zelf) hihi maar verder niet. Nah de jongens liggen in bed / op de bank dus ik ga ff wat dingen doen.
Hmmmm, ik dacht.....het is rotweer, iedereen zit vast achter de pc....Helaas.....zit tegen mijzelf te praten.....Vandaag laatste dagje "niks" doen.....Morgen begint het echte leven weer (voorbereidingen treffen voor het nieuwe schooljaar).......Wel weer lekker hoor, een vast ritme.....Die schoolvakanties zijn relaxed, maar ben altijd wel helemaal uit mijn ritme......
ja, ik dacht ook al: waar is iedereen gebleven? ik zit een beetje admin op de pc te doen, dus spiek steeds even (verslaafde). Maar bijna weer in het werkritme, wanneer begint de school bij jullie weer dan?