De 24ste begint de school weer.....Maar volgende week ga ik naar school om dingen voor te bereiden (klasindeling, rooster, handleidingen doornemen, nieuwe voorraad aanleggen)......Daar ben je toch nog altijd drukker mee dan je denkt..... Morgen komt een vriendin langs, vrijdag echo, druk weekend en dan dus voorbereidend werk op school......En dan zit de vakantie erop.....
poeh idd druk ja daar sluipt idd meer tijd in ja!!! Nou alles loopt volgens plan De uitnodigingen zijn hier binnen dus vallen nu in de bus als het goed is bij iedereen ! en kreeg zojuist een meeltje dat de stoffen die ik uitgekozen had voor het jurkje van sem binnen zijn JEEJ!! kreeg gelijk een fotootje ervan, en neergelegd zoals het patroon straks wordt..nou ja zo goed als haha Dit is hem!! wat vinden jullie??? Bekijk bijlage 9219 ze maakt met het overige ook nog een verjaardags slinger en uitdeelzakjes
ow ja en iets minder goede planning..ik moest zowel plassen als overgeven net..dat werd dus op de wc met mijn hoofd naar links in de wasbak :S jakkie!
jeetje BWtje kan jij zelf zo'n jurkje maken? Wat knap en inderdaad hele mooie stof zeg!! Dat van dat plassen en overgeven tegelijk is echt minder inderdaad. Dat voel je je heel zielig.
ja net zoals buikgriep dat komt ook altijd tegelijk nou dan ben je idd ff klaar hehe Ja ik kan dat jurkje heeeel goed LATEN maken ik heb de stoffen en het patroon uitgekozen en zij is de uitvoerster
@ bwtje: Leuk hoor, je maakt er goed werk van....van de verjaardag! En zo hoort het ook.....Maar lijkt me idd veel werk.....Kleding, aankleding, cadeautjes, taart, snoep, drinken......Hele dag ben je bezig met een kinderverjaardag.....Bij een volwassenenverjaardag zeg je: hier heb je je drinken, dit rondje doe ik, je weet waar de koelkast is, dus zelf bijvullen.....Hup wat op tafel qua lekkers en klaar......Maar wel leuk hoor, ik zelf ben gek op themafeesten....Dus dat beloofd nog wat voor de kleine later!
ja het is vooral goede planning en uitbesteden..en idd zo'n verjaardag van hun is veel meer werk dan je eigen!! zeker!! weer een mailtje over het jurkje! Bekijk bijlage 9257 geknipt naar het ontwerp begint er al op te lijken he?? nu nog in elkaar bouwen hahaha!!
als jij dat wil gewoon ff de stoffenkraam afspeuren naar stofjes die je leuk vind en iemand zoeken die hem voor je wil knutselen...hehe
BWtje, leuk jurkje zeg! Ikzelf ben ook wel aardig handig met de naaimachine, maar om nou zelf helemaal zo'n ding in elkaar te frutsen doe ik ook niet! Zou het ook lekker uitbesteden! Angel, hier begint Lisette d'r school a.s. maandag al! Ze heeft er ontzettend veel zin in dus dat is mooi en ik vind de regelmaat ook wel prettig Hier weer knallende koppijn, zodra ik mijn ogen open doe of even iets teveel doe zak ik bijna door de grond van de pijn. En ja de dokter bellen heb ik eigenlijk niet zoveel zin in om de altijd afhoudende houding van hun! Pff ik ga zo weer op de bank dus!
muurtje, fijn om je weer te horen. jammer dat je eigelijk met de echo niks wijzer bent geworden. waarom hebben ze niet nog een keer goed gekeken?? fijn dat je wat afleiding kunt zoeken in die slopende wachtweken. ik heb al vanaf de 10e week last van harde buikjes daaraan merk ik dat ik gas terug moet nemen. banden pijn heb ik ook extreem erg. snap niet hoe dat kan. heb met bo bekkeninstabbiliteit gehad, na de bevalling en met de zwangerschap van britt is die verdwenen na t zwemmen was ik helemaal dood op. ben op bed gaan liggen maar kon niet in slaap komen. zag dat het half 5 was en dacht nog zal er zo uit gaan. toen werd ik ineens wakker om kwart over 5. dus wel effe geslapen, maar t was zo kort dat ik er nu nog veel vermoeiender van ben. nog zo n raar iets.. als ik cola drink, slaap ik voor geen meter. en heb ineens een cola tic... dus dat voorspelt wat voor vanavond..heb je geen cola zonder cafiene? wij hebben vanaf zaterdag vakantie!! dan hebben wij nog 3 weken! bo moet de 7e naar school. bas begint dan ook weer. alleen ik moet de 5e al op wacht. avond wacht morgen naar de bedrijfsarts.ben benieuwd.
Muurtje goed om wat van je te vernemen! Groot gelijk om afleiding te zoeken, wachten duurt dan zo lang. Ben je nog geslaagd voor vandaag? Jo7 Mijn meiden zijn inmiddles 3 jaar Hoogtstwaarschijnlijk 2 eiig maar dna test kan dit bevestigen. Vind het een belachelijke dure test om uit te voeren kijk als ze straks wat ouder zijn en ze willen het weten dan kan het altijd nog. Wel lijken ze sprekend op elkaar buitenstaanders kunnen ze moeilijk uit elkaar houden. Geniet van je twee knullen gaat echt snel! Hier mogen ze over acht maanden alweer naar de basisschool Groetjes mommy1979
Hoi meiden, Lees net iets over een uitje 17 oktober Is er al iets bekend over de locatie? High tea misschien? Ik meld me onder voorbehoud en vervoer hier is fiets/trein/auto Utrecht lijkt me een uitstekende locatie i.v.m. de ligging centraal nederland. Tot later meiden
hoihoi, ben dagje weg geweest dus moest ff wat bij lezen muurtje!! fijn dat je er weer even was! en ik zal duimen op een goede uitslag van de vruchtwaterpunctie!! verder niet veel onthouden. heb hoofdpijn en moeten we zo ook nog bezig met de bruiloft...