Lala, zijn goede symptomen. Heb je die site die ik hierboven genoemd had al geprobeerd? Als je je laatste ongi weet en ongeveer het gemiddelde van je cyclussen dan komt het goed. Dan weet je het zo zeker. Je cyclus gemiddelde was 35 dagen!
@lala welkom hier meis. De lijst wordt steeds groter en groter Hoop dat er nog veel mensen bijkomen. Daarstraks een hoop bezoek gehad en nu ben ik moe. Ben bij mijn moeder gezellig eten. Mijn uk vermaakt zich even met de televisie.
Goedemiddag meiden, Zo, heb weer een nieuw wachtwoord en kan er weer in komen. Jeetje, wat ONTZETTEND JAMMER dat alles weg is! Echt balen, mis ik toch mijn eigen aanmelding in dit topic over mijn eigen zwangerschap en bijbehorende felicitaties. Ik vond dat leuk om 'voor later te bewaren' en af en toe nog eens terug te lezen. Hoe vaak maak je dat mee dat je jezelf kan aanmelden bij een xxx-mamma's topic?! Jammer hoor... Een paar vragen: - Is dit alleen gebeurd bij het februari 2010 mamma's topic omdat wij het laatste topic hebben of is het ook gebeurd bij andere bevallingslijsten? - Heeft iemand van ons al aan de beheerder van de site gevraagd of hij de oude pagina's weer uit de back-up kan halen en terugplaatsen? - Zo ja, wat was het antwoord? - Zo nee, zal ik het vragen? O ja, ik heb de link naar de lijst in mijn handtekening gezet (blauw). Zo effe kijken of het werkt. Als meerdere/veel meiden de link (in het blauw) in hun handtekening zetten, kan je altijd gemakkelijk vanaf elke pagina effe naar de lijst klikken.... Ga zo nog effe kijken of weer een nieuw zwangerschapsbannertje kan maken en of die er dan nog bij past.... O ja, mijn boobies beginnen langzaam steeds gevoeliger te worden. Nog niet zo heel erg, maar ik denk dat het over een paar dagen wel het geval zal zijn. HCG wordt immers pas veeeeeel hoger vanaf 6 weken zwangerschap. x Klusser
@ Klusser, Hier het zelfde. Ik baal er ook verschrikkelijk van. Alles weg! Ik heb nog niets gevraagd aan de beheerders en de anderen waarschijnlijk ook niet. Ik denk dat ik nl niet erg netjes blijf... (ziem ijn uitbarsting van pagina 1... in dit topic) Wil jij misschien de vraag stellen aan de beheerders? Alvast bedankt! Oh en slim die link! Doe ik ook!
@ Muurtje, zie http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/148247-berichten-back-up-terug-halen-voor-de-februari-mammas.html Nu nog even antwoord afwachten... Link naar de lijst lukt bij jou denk ik niet omdat je al aan je maximale grootte zit voor je banner/handtekening. Nou ja, misschien zijn er nog andere meiden die nog wel ruimte in hun banner/handtekening hebben... Groet, Klusser
Klusser! Je bent geweldig! Maar helaas... de reactie is negatief... Misschien meer meiden die nog ff willen mopperen of alsjeblieft willen zeggen. AHHH TOE!
Goedenavond! Wat kletsen jullie nu al veel haha! Ik weet nu al dat ik dat straks moeilijk bij kan houden met 2 kleintjes en een baan!! @klusser: ja na 6 weken kan het allemaal nog veel erger worden met die symptomen! Vandaag met mijn oudste naar de huisartsenpost geweest omdat zijn hele nek stijf en dik is. Het zijn gelukkig 'gewoon' opgezette klieren. Kan van alles zijn. Hij is er goed ziek van! Mijn jongste ligt met een peuterdriftbui nu in bed. Straks nog zo'n mormeltje erbij hihi... Misschien ga ik morgen maar eens naar de gyn bellen voor een afspraak. MAar eigenlijk is het nog wel vroeg!
@Klusser, Hcg hoger vanaf 6 weken? Ik ben een leek hoor.. maar volgens mij ben ik dan helemaal hondsberoerd 8).
Bij mij begonnen de heftigere klachten de vorige keer ook rond 6 weken. Hieronder een overzichtje van hoe de waarden stijgen tijdens de zw.schap. hCG waarde in weken vanaf bevruchting* : 3 na bevruchting: 5 - 50 mIU/ml 4 na bevruchting: 5 - 426 mIU/ml 5 na bevruchting: 18 - 7,340 mIU/ml 6 na bevruchting: 1,080 - 56,500 mIU/ml 7 - 8 na bevruchting: 7, 650 - 229,000 mIU/ml 9 - 12 na bevruchting: 25,700 - 288,000 mIU/ml 13 - 16 na bevruchting: 13,300 - 254,000 mIU/ml 17 - 24 na bevruchting: 4,060 - 165,400 mIU/ml 25 - 40 na bevruchting: 3,640 - 117,000 mIU/ml Niet-zwangere vrouwen: <5.0 mIU/ml Vrouwen in de overgang: <9.5 mIU/ml * Deze waarden zijn puur bedoeld als leidraad - de hCH waarden verschillen per vrouw en de hCG waarden stijgen in verschillende snelheden. Een lage hCG waarde hoeft niet meteen te betekenen dat er iets mis zou zijn. Een tweede test kan daar duidelijkheid over geven.
@ angelsfire: misschien dat het na het weekende wat beter bij te houden is, ik neem aan dat er meerderen van ons werken. Ik werk zelf 4 dagen per week, en dan ook zo'n peuterpuber erbij.. dus ik zal de weekenden hard nodig hebben om bij te lezen @ lala87: tja, uit ervaring kan ik je zeggen dat het best heftig kan zijn.. ik was vorige keer in 2 weken tijd zo'n 5 kilo afgevallen, ik was steeds misselijk rond etenstijd, kon geen supermarkt zien. Op een gegeven moment kon ik niet eens aanmaaklimonade binnen houden.. Ik ben benieuwd hoe het dit keer zal zijn, aan de ene kant mag het van mij wel minder, aan de andere kant gaf het me ook wel een bevestiging dat het goed zat..
Ik was in mn vorige zwangerschap ook zo ontzettend ziek dat ik niks aan kwam. In week 41 ben ik 1 kilo aangekomen en that's it. Kindje was kern gezond 3290 gram. Ik hoop aan de ene kant dat ik niet weer zo ziek wordt maar aan de andere kant is symptoomloos wat ik nu heb ook wel erg onzeker.
Het is raar om te zeggen... maar ik zou het niet erg vinden om gewicht kwijt te raken of niet aan te komen. Ik heb nl genoeg reserve... Het liefs natuurlijk zonder super ziek te worden... Ik hoop dat iedereen hier en goede en niet al te misselijk makende zwangerschap zal hebben! KNUF!
@ Puck, dat symptoom loze... ik herken dat! ik heb met vlagen hele kleine symptoompjes. Maar niet echt heftig... Maakt idd onzeker...
was ook niet erg om niet aan te komen maar wel raar want oh wat was ik dik! haha Nou muur, we houden elkaar gewoon uit die onzekerheden hier op het forum. Knufff
hey allemaal, wat een gedoe met de vernieuwde site. moest gewoon weer een nieuw wachtwoord aanvragen. even een vraagje waar moet je banner instellen? hier gaat alles wel goed. af en toe wat misselijk en wat steekjes hier en daar en natuurlijk moe en dan ben ik er wel met de kwaaltje. soms word ik er onzeker van. aangezien ik met mijn miskraam ook weinig klachten had. maar volgens de gyn was mijn hgc toen even goed prima. moet maar vertrouwen hebben. nog ander halve week tot mijn echo.
Ik ben in mijn beide zwangerschappen ongeveer 15 kilo aangekomen. De eerste keer was ik het zo weer kwijt. Van de laatste (zoontje is bijna 2) zit er nog 7 kilo aan. Dusssss...... ga proberen minder dan 10 kilo aan te komen. Ik ben vrij slank, dus een beetje aankomen is wel ok. Ben nu 65 kilo. We zullen zien...
Hai hai, Hier was ik weer even. Vanmiddag lekker weggeweest, zit nu lekker op de bank. De vorige zs was ik 11 kilo aangekomen, ben het helaas niet allemaal kwijt. Maar vorige keer ben ik ook in het begin van de zs zo'n 5 kilo kwijtgeraakt omdat ik niets lekkers meer luste... geen koekjes, marsjes, taartjes.. Had er gewoon geen zin in. Misselijk was ik verder niet echt, zolang ik maar regelmatig at. In plaats van alle boterhammen in de lunchpauze at ik er dus elke 2 uur eentje op. Hoop dat het deze keer hetzelfde gaat en de misselijkheid niet zal toeslaan...