Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    mama25, wat een onwijs kl*te nieuws ... Ik vind het eerlijk gezegd ook nogal stijlloos van je vent om zo de deur uit te lopen. Als je een relatie met iemand hebt dan loop je toch niet weg als het even lastig gaat?! Zeker niet als er kinderen in het spel zijn ... Dus ik hoop echt dat dit een impulsieve actie is en dat ie zich later realiseert dat dit niet de manier is! En één ding is echt zeker: het ligt niet aan jou! *knuf*

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    En ik sluit me helemaal aan bij Kristen: hopelijk is het bloedverlies 'vals alarm'! En natuurlijk mag daarover geschreven worden ... hoort er (helaas) bij!

3. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden, weer ff bijgelezen, wat kunnen jullie kletsen zeg :)

@mamavan25: Wat een verhaal zeg. Ik vind dat wel een hele heftige actie van je vriend hoor. Laat je inderdaad lekker door je vader en moeder verwennen en hopleijk komen jullie er toch nog uit samen.

@sass25: Leuk idee met die geboortekaartjes met de leeuwen als thema. Het geboortekaartje van mijn dochtertje was getekend door mijn vader, vond ik toen wel erg bijzonder en ga hem denk ik deze x weer vragen of hij het kaartje wil tekenen!

@Angelfire, scorpion en sweet candie: mijn duimen draaien!

@ Bloempje: heb je mijn PBtje gehad?

Hier verder alles rustig. Heb vandaag voior het eerst sinds een week weer trek in eten dus ben me flink te buiten gegaan aan warm eten en koekjes ...Ik had ineens zo'n honger.

Verder vind ik het nog steeds wel erg onwerkelijk hoor, dat ik zwanger ben. En ik zie stiekem ook wel een beetje tegen de zwangerschap op... het gaat bij mij een hele medische kermis worden omdat ik tijdens de zwangerschap van mn 1e erg ziek ben geweest, en ik moet vanaf de 8e week elke week naar het ziekenhuis voor controle..bleh

Ook moet ik al vanaf de 12e week aan bloedverdunners, omdat ik de 1e keer insulten heb gehad. Met dat allemaal in het vooruitzicht durf ik (nog) niet echt te genieten, stiekem ben ik eigenlijk wel een beetje erg bang...

Maar goed, ik ga er maar vanuit dat alles goed gaat komen en probeer het allemaal maar een beetje te 'blocken'.

Zo...*einde ego-bericht* maaar moest het ff kwijt :)

Liefs,
    Liedel

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    @ Liedel, jee zeg, dat is idd geen leuk vooruitzicht. Maar wel fijn dat je zo onder nauwkeurig toezicht staat. Leveren die bloedverdunners nog een extra risico op? Ik kan me voorstellen dat het je beangstigt, maar het is de vorige keer ook goedgekomen toch?

@ mama25, ik heb je bericht met grote verontwaardiging gelezen, wat denkt die vent wel zeg? Jou lekker laten zitten met een zwanger en hormonaal lijf, en een kleintje om nog voor te zorgen, terwijl je moe bent en alles? Jemig zeg, hij heeft er even veel verantwoordelijkheid in als jij, ik hoop dat hij dat zelf ook snel in gaat zien.

@ Angelsfire, hoe gaat het nu? Nog rood gezien of is het meegevallen? Ik hoop voor je dat het onschuldiger was dan het eruit zag.

Ik had het al geschreven dacht ik, ik ben een beetje vergeetachtig... maar vanmorgen duizelig wakker geworden. Zelfs bij het draaien in bed voelde ik de kamer verschuiven, en later hetzelfde ook op de wc, en toen ik me voorover boog om de kat te aaien. Niet erg hoor, maar het was nieuw :) En ja, honger als een paard, nogsteeds. Maar af en toe ook zuur op de maag, bah. Ik hoop steeds maar dat de symptomen goed aanhouden, ik merk het liever wel dan niet!

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Mama25,
    Sorry dat ik niet meer heb geantwoord. Ik was helemaal niet lekker. Ik was heel erg beroerd. Nu gaat het gelukkig weer.
    Ik heb zo de neiging om dat mispunt met de grond gelijk te maken. Waar is ie toch helemaal mee bezig?!? Maar dat weet jij natuurlijk ook niet...
    Luister. Staat het huis op jullie naam? Of op zijn naam? Hoe dan ook zou ik morgen met het juridisch loket contact opnemen ivm je rechten. Misschien komt het allemaal wel goed. Maar dat je in ieder geval weet wat je kan maken en wat niet.
    ik zou zelfs zeggen laat nieuwe sloten plaatsen op je woning. Hij heeft jullie in de steek gelaten. Maar misschien is dat iets te veel van het goede...
    Ik ben zo boos! En teleurgesteld. Dat iemand zo iets in zijn botte harses kan halen.
    Maar meid, zorg in ieder geval goed voor jezelf en je kleintjes! Zorg dat je je rechten weet ook betreft het huis! HEEL BELANGRIJK!!!

6. minimouse

minimouse Niet meer actief

JAA bijna 100 pagina's!! :D goed bezig!

7. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    #987 liedel 1, 13 jun 2009
    Laatst bewerkt: 13 jun 2009
    @evenstar: nee hoor, die bloedverdunners leven niet echt extra risico op. Tja, tis de vorige x wel goed gekomen maar wel met veel moeite..mn dochtertje heeft toen 10 weken op de intensive care moeten liggen omdat ze veel te vroeg was maar uiteindelijk is het wel goed gekomen. Tis nu een gezonde, lieve, ondeugende meid van bijna 2 :)
    Ik ga het vanaf nu gewoon positief bekijken. Ik ben lekker zwanger en heb in februari een tweede wondertje in mn armen..heerlijk!

Lieve dames, nog een fijne zaterdagavond!

Kus,
    Liedel

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Moet wel zeggen dat er behoorlijk wat deprimerende gesprekken gevoerd worden de laatste dagen. Het is nou een maal niet anders.
    Zo jammer... dat het niet gewoon regenbogen en zonneschijn en roze wolken kan zijn.

Dames die sterkte nodig hebben. Dikke knuffel!!

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Vraagje,
    Ik had al een vraag gesteld over gele plas. En dit kwam een behoorlijk aantal dames bekend voor. Maar vandaag heb ik voor het eerst licht gele urine ipv dat hele donker wat ik de afgelopen tijd heb...
    Hebben meerdere dit?

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Muurtje Is idd beetje deprimerend bericht, maar moest het ff kwijt. Het helpt als je het van je afschrijft een beetje. Ben inmiddels al wat rustiger geworden. Het huis staat gelukkig op mijn naam dus hij moet eruit. Wij wonen er samen, maar hij is bij mij komen wonen. Op dit moment zie ik het somber in, hij laat niks van zich horen, reageert totaal niet. Vannacht blijf ik bij mijn ouders, kleine meid ligt al lekker te slapen, gelukkig. Wil ff niet alleen zijn in het huis. Tja zijn spullen staan er ook en word enorm verdrietig als ik daar ben, op dit moment.
    Ik ga nu gewoon voor mijn kleintjes, want die staan toch op 1. En zo'n kerel die dat doet is niet goed wijs! Hij laat mij mooi zitten, maar toch hou ik van hem :( dat maakt het ook zo moeilijk.

Ben de hele avond al beroerd, misselijk bah! Probeer me ook rustig te houden, ben nu al wat gekalmeerd, dankzij jullie steunende woorden en me ouders. Hopelijk keert de rust snel terug en kan ik genieten van mijn dochter en mijn 'wondertje'.

Meiden ik ga slapen. Weltrusen alvast.

Knufff.

11. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    mama25@ ik lees net je verhaal sterkte meid
    alle zwangeren gefeliciteerd :)

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Lieve MAMA25,
    Tuurlijk moet je van je afschrijven! Meid dat is zo belangrijk!
    Ik heb zo met je te doen.
    Ik snap die vent niet. Die is echt de weg goed kwijt.
    Ik wens je heel veel sterkte! DIKKE KNUFFEL!!!

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Hallo Naomi33 hoe is het er mee? Ik hoop goed

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    ik ga slapen. TRuste!

15. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    hey...

Lekker bij gelezen met 15 blz..

@mama25: wat een heftig verhaal zeg, o ik zou niet zonder mijn man kunnen. waarom zou hij je zo laten zitten... zo erg stil van.....

de meiden met problemen....we denken hier aan jullie.

ik heb vandaag een fiets tocht van 30 km gedaan... ben er kappot van... en nog vanavond gewerkt... (kan niet meer). Nog maar 5x gefietst ben zo lui typje :p pff... gelukkig is mij man nu ff aan het katheteren... ik heb weer van die onrustige benen... verder geen klachten dat voelt ook niet goed hoor... veel gerommel buik enz..
    lijkt nu wel zo erg te zijn....ga zo lekker naar bed! want ben ik wel aan toe...

weltruste.... mootje

16. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    hoi hoi,
    Ik wil ook nog even op pagina 100, past dat nog?

@Mama25: Jeetje, wat een ongeloofelijk raar verhaal! Wat moet je nu toch?
    - Of hij is echt weg, dan moet je verder met steun van je ouders en vriendinnen om voor je kleintjes te zorgen.
    - Of hij bedenkt zich nog en komt terug of komt praten. Maar dan, hoeveel vertrouwen heb je nog? Ik zou voor jezelf de komende periode er toch goed over nadenken. Natuurlijk zou het fijn zijn als jullie toch als een goed functionerend gezinnetje verder kunnen leven, maar niet ten koste van alles, want welke man doet nu zoiets?

Denk er goed over, wat het beste is voor jou en je kleintjes. Je moet denken: ik verdien het beste.

Veel sterkte meis,
    Klusser

17. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    ja gaat goed hier :)
    heel veel zwangerschap kwaaltjes :D

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hoi Meiden

Bedankt allemaal voor de lieve woorden :)
    Ik snap er nog steeds helemaal niks van. Ook niks gehoord echt helemaal niks. Ik ga zometeen ff lekker dagje weg met me ouders, even wat afleiding. En vanavond zie ik wel verder.
    Als hij mij echt in de steek laat is het gewoon een l*l! En dat verdien ik niet! Hij laat me gewoon achter met 2 kleine kinderen :(

@ Klusser, ik heb er eerlijk gezegd op dit moment weinig vertrouwen in, je gaat toch niet zomaar weg en dan kom je over paar dagen terug alsof er net gebeurt is. Denk het niet! Maar ik moet verder hoe dan ook, probeer ook zoveel mogelijk afleiding te zoeken en veel te praten. Dat helpt gelukkig.

Nou iedereen een fijne, mooie zonnige zondag!

Liefs Mama25

19. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Goedemorgen,

Leuk kinderen.... waarom zijn ze altijd om half zeven wakker? Ook op zondag!

@naomi, veel kwaaltjes klinkt goed, toch??
    @mootje: 30 km fietsen en dan 's avonds nog werken. Ik heb bewondering voor je ;)
    @mama25: hoe is het nu meid?
    @muurtje: lekker geslapen? Lief dat je zo met iedereen meeleeft!

Hier geen bloedverlies meer gehad, maar ik vertrouw er nog steeds niet op.... Donderdag is nog zooooooooooooo ver weg....

20. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    @mama25: tegelijk gepost.
    wat ongelofelijk klote zeg! Heel raar dat hij niets heeft laten horen. Ik hoop dat je een beetje een leuke dag kunt hebben met je ouders, maar het lijkt me heel moeilijk. Wat zul jij verdrietig zijn!

Deel Deze Pagina