Muur, fijn dat je je positief voelt! We kunnen er niks van zeggen maar zelfde geld is er niks aan de hand, stress voor niks gehad! Enne ja je poets neigingen, ik weet ook nog wel een adresje hoor Mini, fijn dat je weer afgekoeld bent! We gaan gewoon verder op het goede pad Buddy, fijn dat je de luier zonder poespas hebt kunnen verschonen! Tamara, als je bij gebruikersinstellingen kijkt dan zie je in het rijtje links handtekening staan, daar kan je de BB code van de site waar je je banner vandaan haalt neerzetten! Hier net gedouched. "zo snel" zegt Lisette, ja ik ben gewoon snel, zeker als Marcus op bed ligt!
haha o o dat wordt nog wat zie ik wel.. je kan doorgeven uitgerekende datum thuis zkh BV fles hoeveelste kindje enz eigenlijk alles wat je op de site wil hebben.. en dit PB of krabbel je dan bij 1 van de 3 dames en die zetten het op de site..hoeft niet hoor maar als je dit leuk vind
ga ik die nu maken dan?????? mouse bedankt voor het aanpassen. heb de link ook maar bij mijn handtekening gezet wat zal ik eens voor mijzelf gaan kopen??? voel ik mijzelf altijd prettiger bij als ik eens goed ga shoppen
jaaa wie zal de eerste zijn die hem opent?!!?!? haha ikke dus LOL niet gedacht ging ineens snel!! HIEP HIEP HOERA 1000 PAGINA'S VOL GEBABBELT SAMEN!!!
Terug van weg geweest! Ga me suffff kleppen hier. hihi Eh, tamara, je hoeft niet gelijk overal antwoord op de geven en de site van binnen en buiten te bekijken. hihi. We beginnen meestal met je gegevens op de bevallingslijst te zetten. Dat iedereen kan zien dat je een feb mama bent. (de lijst past niet hier op het forum... te lang. hihi) Lekker een andere keer bekijken die site. en nu je eerst verdiepen op hoe de boel hier werkt... als je dat eenmaal door hebt... gaat het zo snel... hihi
1000 pagina's vol onzin, haha Nee niet helemaal onzin, maar zo grappig, we kletsen er wat af hier.. Gaan we voor de 2000?
Nou das mooi handig, want ik ben geen expert, en zeer ongeduldig. Ik ga eens zoeken hoe ik jou een PB kan sturen En we shalle see, is tja.. niet onverschillig bedoelt hoor, maar meer van ik ken mezelf we zullen eens zien wat ik er van bak. Maar thanks voor de hulp
no thanks haha ennuh succes joh zoals muurtje al zei het heeft geen haast we hebben nog ff je wordt vanzelf verslaafd hihi
Hahahaha nou buddy, gefeliciteerd met je overwinning Wel goed zeg in amper 3 maanden 1000 pagina's beloofd wat voor de volgende 6 Zeker op het laatst zal er veel en dan ook heel veel gekletst worden denk ik zo!
De augustus mama's hebben er nog niet eens 2000. En wij zitten nog niet eens op de helft!! Gaan we redden.