Zie nu pas je reactie, Men o men ik werd er helemaal leip van.. al die lettertjes grrrrrrr Had ik al verteld dat ik zo ongeduldig als de pest ben.
Hebben jullie trouwens al ( hoor mij nou al hihi) nagedacht over hoe het gebroorte kaartje eruit gaat zien? Ik had zo bedacht, en manlief vindt het ook leuk. om de 3 kids die er al zijn op de bank te zetten of ergens in de babykamer met van die soort bordjes op schoot met welkom ofzo Toen mijn zoontje geboren was had ik zijn zus op de commode gelegd in de babykamer met der benen omhoog en gezegd dat ze moest doen of zij de nieuwe baby was. Kreeg echt hele leuke reacties erop toen.. dus ik dacht ik betrek die meiden van mijn man er ook bij. Leuk of leuk?
Tenx Melek Ik moet ook zo'n 5 keer per nacht eruit, en lig ook niet lekker meer. Heb al zo'n kussen die je op je zij en dan tussen je benen kan leggen maar hey, ik slaap al 29 jaar op m'n buik! Ik vraag me af of ik er aan kan wennen..
ik lig graag op mijn zij, maar dat lig al sinds eeen weekn niet lekker! Maar ben nooit zovaak uit bed geweest! max 3 keer maar gisteren was het echt 5 keer..
welkom tot de club met niet slapende zwangere vrouwen bedrijfsarts geweest en longen klonken nog steeds niet goed. maakte zich best zorgen meer zorgen dan over de banden pijn...volgende week weer terug. hopelijk dan zonder piepende longen.
duster gefeliciteerd met alle verjaardagen die zijn en gaan komen.Succes met alle voorbereidingijs en. Matthijs alweer 1. Vond je het eerste jaar ook niet snel gaan?
Meiden, ik verveelde me ff en heb de meiden die bij de vlinders staan allemaal opgezocht en als ik het goed heb gezien zijn emmetje75 en mel2 weer zwanger! Dus ik wil die meiden eventjes feliciteren!
klepperdeklepperdeklep dat kan ik op werkdagen echt niet bijhouden hoor Prul, balen dat je longen niet schoon klinken. En die bandenpijn. Dat wordt nog een lang half jaartje zo! Ik ga zo eens even teruglezen of ik iets belangrijks heb gemist. Hier alles goed! Beebje echt duidelijk gevoeld vandaag. Echt kleine tikjes, geen plopjes meer. En morgen 15 weken. Die andere 2 voelde ik met 16 weken, dus zou best kunnen!! En helemaal blij want mijn lieve kleine zusje (na ja, bijna 32) vertelde me vandaag dat ze ook voor kindje gaan. Lijkt me zooooo gaaf! Hopelijk gaan we nog even samen op
Waaaah, wat een hoop pagina's! Ik kan het niet bijhouden! Ik las ergens dat Hanneke zich zorgen maakt om de grootte van haar kindje. Ik hoop dat dat alsnog oké is! Kan zijn dat ze wat korter zwanger bleek te zijn? Ik kan dit tempo echt niet bijhouden....of ik moet de hele dag in mijn laptop gaan zitten :-D Hier alles oké, dikkig buikje, niet meer misselijk, mijn 2 kids weten inmiddels dat ze een broertje/ zusje krijgen en zijn hééélemaal blij!!!! Ik word de hele dag geknuffeld en verwend door mijn kinderen. Geweldig dat ze het zo bewust meemaken. Slaap lekker voor straks!!!!
Das best in de buurt 10 minuutjes met me autootje. Ben je een echte Amsterdamse of net als ik import? Ik woon nu 2 jaar hier en daarvoor vanaf me 18e in Alkmaar maar ben een geboren en getogen viswijf uit IJmuiden
Hee dames ik zit me iets af te vragen Ik moet 1 sept voor mijn tweede gesprek naar de VK.. Ik heb begrepen dat ik dan geen echo krijg. Ik ben nu dan 15 weken.. maar met 20 weken krijg je weer een echo normaliter toch? Ik heb een echo gehad om vast te stellen of ik daadwerkelijk binnen de baarmoeder droeg ( vaag gedoe allemaal, ik menstrueerde namelijk al een jaar niet en kreeg wat onderzoekjes kweekjes en testjes en zo bleek ik dus zwanger) Toen een termijn echo.. en toen diverse omdat ik meer dan normaal vloeide. Maar nu dan... ik ben een beetje vergeten hoe dat zit. Het eerste gesprek met de VK was een soort lijstje die we moesten nalopen en dossier overdragen vanuit mijn vorige ziekenhuis. Maar nu moet ik weer naar de VK.. wat gaat ze dan doen?
Ik kom ook weer evens spieken...... @ Tamara: Ik ben geen expert (1e zwangerschap)....maar het is toch heel normaal dat je om de zoveel weken een afspraak bij de vk hebt.....Wegen, buik meten, bloeddruk meten, tijd om vragen te stellen.......dat soort dingen....Bij mijn vk moet je aparte afspraak maken voor de termijnecho en 20-weken echo.....alle andere afspraken zijn bij de vk zelf, dus om te meten en dergelijke....maar misschien is het overal anders (wat ik al zei, ben geen expert)..... Fijn trouwens dat het alsnog gelukt is met je banner......
Hmm oke.. nou ik ga het wel zien he Best spannend want op dit moment voel ik de baby nog niet.. maar dat komt nog wel. Gefeli met je zwangerschap by the way
@ Prulleke: Vervelend zeg, dat je nog steeds niet helemaal lekker bent.....En nu ook al zo'n last van bandenpijn.....Wel goed dat de bedrijfsarts actie onderneemt!? @ Mama: Lijkt me machtig mooi een hartje horen.....Leuk voor je! @ Jodelahiti: Lief dat de kids zo leuk reageren.......Kan je alleen maar weer trots op ze zijn toch??? @ Tamara: Leuk, idd om de andere kids te betrekken bij het geboortekaartje....Erg orgineel, en dat vinden ze denk ik ook wel stoer! Hoe oud zijn je andere kids???
Ja dat vinden ze echt wel tof. Mijn stiefdochters gaat het in deze over , zij zijn 6 en 9 en mijn zoontje is 7. De oudste meid woont hier met mijn zoontje en mijn man
@ Melek: Maar jij hebt je 12-weken echo al gehad......ikke nog nie!!! @ Tamara: Je kan bij je profiel....boven aan pagina, je naam (dikgedrukt) kijken.....daar staan de topics (onderwerpen) waar je op geabboneerd bent......Als je in dit topic praat en je wilt weten of er nieuwe berichten zijn, ff f5 drukken!!! (vernieuwen)......maar bij je profiel kan je alle topics zien waar je geweest bent.....