Welterusten allemaal, laat morgen wel weten hoe de echo is gegaan, moet om 2uur daar zijn...... Tot dan...... Liefs knorretje en kleine big!
Alle nieuwelingen welkom!/b] Muurtje, Hele fijne week toegewenst (volgende week), geniet er maar lekker van! Prulleke Heel veel beterschap meid! Met de gierende hormonen door je lijf kun je het er net niet bij hebben. Knuffel namens mij Mama25, Gelukkig is alles goed (heb je het hartje gezien op de echo of gehoord)? Risotto dames, door jullie heb ik trek in risotooooooooooooooooooooo!!! Melek, Hier gaat het slapen ook met vlagen ene keer goed dan weer brak!!! Was een buikslaper maar dat zit er niet meer in helaas. Heb nu ook zo'n speciale kussen tussen mijn benen en ik moet zeggen dat helpt wel een beetje. Duster2000, Kleine mannetje lekker verwend vandaag, hij zal wel als een blok in slaap zijn gevallen! Belliebel, Leuk klusje heb je gekregen op het werk hahahahaha Groot gelijk laat je collega maar lekker sjouwen! Knorretje, Heel veel plezier morgen, wij mogen volgende week vrijdag weer. Wat duurt wachten dan lang! Heeft iemand van jullie de angeslsound besteld? Prulleke iets voor jou misschioen (voor je verjhaardag)? Ga met mijn benen lekker op de bank tot later allemaal Fijne nachtrust
haha sorry Ik heb nog genoeg over en 2 keuzes voor je dus kom gerust langs mocht je nu nog trek hebben haha !! ik heb hier de angelsound al tijdje liggen 3 x geluisterd tot nu toe..eigenlijk voor het begin af en toe voor de leuk en mocht het tijdens de zwangerschap nog spannend worden..en daarna weer verkopen fijne nachtrust
@ mommy, heb het hartje alleen gehoord. Ze moest wel ff zoeken. en toen we hem hoorde zwom hij doodleuk ff weg. Maar uiteindelijk toch duidelijk kunnen horen. Echo krijg ik pas 30 sept. weer, 20 weken echo! Hier maar 2 standaart echo's. @ duster lief hoor, lekker ventje!! @ hier ben echt moe, en heb hoofdpijn. Net maar ff paracetamolletje ingenomen. Nog ff derek kijken en dan naar bed!! Slaap lekker allemaal!!
mommy1979, ik heb een angelsound! vriend was er niet zo blij mee in eerste instantie maar vind het nu toch wel leuker worden hihi had eerder vandaag een filmpje op van youtube hier op gezet met het hartje van ons beebje. echt leuk!
hey meiden, ben vanmiddag weer helemaal goed gekeurd door de gyn en de gyn had een verrassing ik mocht toch nog even baby loeren. zou namelijk geen echo krijgen. het kleintje was weer goed gegroeit en het hartje klopte ook nog prima. hij kon alleen de kleine niet opmeten want mijn placenta lag voor de beeb. op de echo foto was ook alleen zijn of haar hoofdje te zien. maar ik ben weer helemaal happy 18 september heb ik de 20 weken echo. dan mag je gewoon 30 minuten baby loeren. morgen zal ik weer op iedereen reageren. maar ik ben dood op en ga lekker slapen. veel liefs linda
@Ladytiger; Dat zijn pas leuke verrassingen Fijn dat alles goed was! @Knorretje; Je vriend is echt een schatje @Mama; Het is toch ook geweldig om het hartje te horen Hoe is het met de hoofdpijn? Thanks voor de reacties op de foto Gisteren ook alleen maar positieve reacties gehad vd familie en dan smelt je als moeder gewoon. Mijn neefje van 9 heeft de hele middag met Matthijs gespeeld en zei toen hij weg ging: Ik vindt Matthijs altijd zo lief en gezellig
Lieve schat, maak je geen zorgen, die van mij was ook 2 dagen en de 2de wass 5 uur,,,,komt allemaal wel goed!!! gemma
Goedemorgen @ duster ja is idd ook erg mooi om het hartje te horen kloppen!! Verder hoofdpijn... tja ben er weer mee opgestaan dus niet echt prettig. Verder wel redelijk geslapen, ben nog moe. Met kleine meid gaat t ook al beter, de vlekjes trekken al weg. Tenmiste worden lichter en minder. Fijne dag allemaal!!
Hey meiden, hoe gaat het met jullie? Ik zie dat er in 1,5 dag weer heel wat gebabbelt is. Ik had gisteren een modeshow. Vorige week juken passen maar die zijn allemaal voor aziatische meisjes gemaakt. De 1ste jurk die ik paste was te klein, ik kon er niet meer uit!!Na zelf wat geworsteld te hebben moest ik om hulp vragen, een man, hij was een klein chineesje. Op een gegeven moment ben ik maar op mn knieen gegaan{ben zelf 1 meter tachtig} en hij trekken.Na 20 min was ik bevrijd. Ik voelde mij zo voor schut staan!Vooral omdat ik zo'n broekje aan had die je buik kleiner maakt!! Uiteindelijk wel een jurk gevonden... Gisteren dus de modeshow met allemaal slanke aziatische vrouwtjes waaronder Malaysia's next topmodel en Miss Malaysia. Ik voelde me net een walvis!! Maar het was voor een goed doel, borstkanker!!! Nog goed nieuws!!! Vandaag 14 weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vraagje: Ik heb af en toe wat slijmerige afscheiding, is dat normaal? gemma