Ik laat de banner even voor wat ie is, vanmiddag ga ik weer op zoek! Ik ga maar eens wat doen hier op m'n werk.
Het Kreng Soffie heeft het kindje van Gwen en Will ontvoert! FOEI!!! ok zij is de biologische moeder... maar ze heeft het kindje ter adoptie opgegeven... Dus mag niet!
Vicious, klik dan op die banner van mij dan kijk je op die site. Volgens mij zitten daar heel veel keuzes tussen... en anders eh... ik weet t ook neit meer. borstvoeding.nl of zo?
Oeh! Lillie wordt met een naald onder bedwang gehouden.... oeh... ze is gegijzeld... SPannend! Vanmiddag weer verder. Maar ik weet nu wel wie dustie heeft vermoord. hihi
hahaha muurtje ook al As The World Turns fan!!! Ja erg he, mijn zusje die leest via internet allemaal wat er zoal gaat gebeuren dus ergens had ze het al verklapt dat dit zou gaan gebeuren! Ik wil het nooit op voorhand weten wat er allemaal gaat gebeuren dan is de lol voor mij ervan af. Ga nu even terug lezen
Whahaha! ja, ATWT is goed te doen.... ook al kijk je weken niet. hihi... En dan krijg je opeens zo na die serie GTST voor je kiezen.... daar ben ik geeeeen fan van. Blonde dame net gedumpt door man. Voelde niet goed. JOH?! Die hele serie voelt niet goed. hihi... (wil niemand beledigen. hihi...)
hahaha een hele update hiero spannend dus Je banner is nu idd een btje moeilijk te lezen haha uhmm die vorige stond in de site niet iets van mama?? Niemand anders de banner ook daar toevallig?? anders zul je het toch met een andere moeten doen haha zojuist weer een poepluier overleefd! en madam erin gelegd ga nu met de oudste ff aan de knutsel! Tot straks dames!!
bwtje! succes met de resterende luiers die nog gaan komen... hihi. OH! ik moet maandag op een tweeling passen terwijl moeders in het ziekenhuis onderzocht wordt! SPANNEND!!! Het zijn zulke frummeltjes... hihi