Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Angelsfire Ja het is ook heel moeilijk en ben ontzettend verdrietig. Me dochtertje krijgt er weinig van mee op dit moment, gelukkig. Mijn ouders helpen dan ook even met de dagelijkse dingen, zodat ik misschien wat rust kan vinden. Ze is zo vrolijk, dat tovert wel een lach op me gezicht door de tranen heen. Heb gister zoveel gehuild dat mijn tranen oplijken. En zo lief, die kleine armpjes om me nek, dat doet je gewoon wat als moeder zijnde, dan smelt je van binnen!

2. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Hoe is het nu, scorpion?

@muurtje: ik vind de nieuwe lijst erg mooi! Overzichtelijk!! Enne... maak je geen zorgen over je plas. Volgens mij komt die donkere plas gewoon omdat je lichaam op dat moment wat meer vocht nodig heeft. Dan plas je dus minder uit. Als het nu weer normaal is, prima hoor! Het zegt niets over je zwangerschap. Gewoon niet naar kijken en doortrekken ;)

@sass25: leuk om nu al een idee te hebben van de geboortekaartjes! Wij hadden bij de jongens ook allebei een thema rondom onze achternaam. Als deze nou blijft zitten, doen we dat misschien wel weer!

@evenstar: ben je vanmorgen iets minder duizelig opgestaan? Ik heb het ook al een paar keer gehad. Echt een rotgevoel.

Doei!!

3. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Angelfire; Ik hoop zo voor jou dat het bloeden verder uitblijft en dat alles goed blijft gaan. Kan me voorstellen dat donderdag dan nog zoooooooooo ver weg lijkt. Al die tijd nog in onzekerheid. Een hele dikke knuffel

@Mama25; Ik hoop dat je vandaag je zinnen een beetje kunt verzetten. Laat hem nu maar de eerste stap zetten. Eigenlijk is hij jullie gewoon niet waard. Hoe kan je zoiets doen, zonder uitleg of zo. Echt belachelijk! Hopelijk komt hij tot inkeer en is jouw vertrouwen niet zo beschadigd dat het allemaal nog goed komt. Ook voor jou een hele dikke knuffel

4. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    #1004 Angelsfire, 14 jun 2009
    Laatst bewerkt: 14 jun 2009
    Dat herken ik helemaal! Ik heb de afgelopen weken ook zo verschrikkelijk veel gehuild over die ongeplande zwangerschap en de reactie van mijn man. En ze blijven maar komen, die tranen. Onvoorstelbaar. Maar mijn mannetjes maken inderdaad een boel goed. Mijn oudste is bijna 4 en merkt helaas heel goed dat er iets aan de hand is. Dan aait hij met zijn handje over mijn wang: ben je verdrietig mama? Hij is echt van slag. De jongste is wat minder gevoelig, maar wel een echte kroel, dus dat is ook weer heerlijk.

Fijn dat je ouders je zo opvangen, dat heb je op zo'n moment echt even nodig he?

Ik zal zo eens even wat fotootjes van mijn mannen in mijn album zetten. update: fotootjes in mijn album!

5. schatje1

schatje1 Niet meer actief

goeiemorgen meiden,

pff voel me zo ellendig :( ben heel erg onzeker over de zwangerschap en maak mezelf helemaal gek :( voel me namelijk helemaal niet anders en voel ook nog niks in mijn buik en dat maakt het allemaal heel onwerkelijk en word ik heel onzeker van.. want stel dat het niet goed gaat..

zo vervelend :( en weet niet wat ik eraan moet of kan doen..

sorry voor mijn ego..

kusjes

6. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Misschien kan ik je een beetje gerust stellen: bij de zwangerschap van mijn jongste kreeg ik pas de eerste kwaaltjes rond 6 weken. Daarvoor helemaal niets! En dat was toch echt een prima zwangerschap!

7. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Haaai meiden,

Vanmorgen weer wakker, en ook meteen wakker, normaal kan ik nog wel een uur slapen maar nu niet.
    Geen misselijkheid, alleen gevoelige (.)(.) en wat banden pijn. Ik heb ook weer last van een opgeblazen gevoel.

Mama25, fijn dat je vandaag wat leuks gaat doen voor de afleiding! En ik hoop dat je vandaag iets gaat horen van je vriend, want daar heb je wel een beetje recht op!

Angelsfire, leuke foto van je jochies! Maar begrijp dat je man het niet zo met de zwangerschap eens is? (Ben best nieuwsgierig).

En schatje, logisch dat je je druk maakt omdat je niks voelt. Maar ik ken wat meiden die in hun zwangerschappen nooit wat gevoeld hebben (op wat gevoelige boobs na misschien) en die hebben gezonde kindjes gekregen hoor! Maar ik begrijp het wel, het is een onzekere tijd die eerste 12 weken!

8. schatje1

schatje1 Niet meer actief

we zijn natuurlijk hartstikke blij.. maar omdat ik met mijn eerste ook veel bloedingen en alles heb gehad.. baal ik ervan dat ik tot 23 juli moet wachten op de eerste echo :( :(

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    #1009 evenstar, 14 jun 2009
    Laatst bewerkt: 14 jun 2009
    Ja, ik herken dit wel hoor, ook al heb ik best wat klachtjes... die zijn nl. ook niet elke dag hetzelfde, en dan ga ik me ook weer gek maken. :$ Zo van 'doen mijn borsten wel even zeer' en 'hee ik ben eventjes niet zo moe...'. Serieus.

We zullen moeten afwachten tot onze eerste echo!

10. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Schatje; Ik heb al geantwoord bij de mama's van aug 2008 ;) Als je je hart wilt luchten, mag je me natuurlijk altijd PB-en. Knuffel!

X

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Nee, niet zo duizelig, maar wel licht in het hoofd nog en moe. Ik slaap niet fantastisch, word heel vroeg wakker voor een plasje en dat breekt de nacht op. Nou ja, ik zeg maar dat ik er aan moet wennen haha.

Hoe staat het met de meiden die bloed verliezen?? Scorpion is het bij bruin gebleven, en jij Angelsfire?

12. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Heerlijk weer hier in het mooie Limburg,

@Angelsfire: Hoe issie. Ja fijn he, kindjes die zo vroeg wakker zijn. Ook mijn dochtertje riep vanochtend 6.30 zo heel vrolijk : mama, mama!' en ik was nog zoooo moe :)
    @Schatje: Balen dat je pas zo laat voor een echo mag. Probeer je niet te veel ongerust te maken. Ik had met mn dochtertje helemaal geen kwaaltjes tot ongeveer 8 weken ofzo. Dat maakt natuurlijk je zwangerschap erg onwerkelijk, maar daarom ben je niet minder zwanger!
    @Evenstar: irritant he, dat 's ochtendsvroeg wakker worden om te plassen, elke ochtend rond 5.00 is het bij mij raak, terwijl ik als ik niet zwanger ben nooit hoef te plassen 's nachts.

Nou, ik ga me douchen. Mn ouders komen vandaag langs uit het verre Friesland, lekker ff dagje gezellig bijkletsen met ze. Ik kom vanavond wel weer ff spieken.

Meiden, allemaal een fijne zondag en tot vanavond!

Groet,
    Liedel

13. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    ik wou even kijken hoe het met angelsfire en scorpion gaat, nog steeds hoopvol volgens mij?

@ mama25: een hele dikke knuf voor jou! Wat een rotsituatie. Misschien ben je uiteindelijk wel beter af zonder hem, het is wrs. moeilijk om te horen, maar beter dat je nu alleen verder gaat met 2 kinderen dan dat hij nog jaren lang tegen zijn zin bij jullie blijft. Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 2 jr was, en ik ben er alleen maar beter van geworden! Ik was doodongelukkig geweest als ik met die man had moeten opgroeien. Mijn moeder heeft mijn zus en mij dus alleen opgevoed.
    Sterkte meid!

Oorspronkelijk geplaatst door Scorpion [​IMG]
    @vraag aan meiden met bloedverlies;

Hebben jullie alleen bloed of ook stolsels en slijm? en is het meer of minder dan normaal.

Ik heb denk ik een 3/4 maandverbandje per dag. (wel zo een extra lange)
    Ik verlies nu helder rood bloed, maar zonder stolsels en slijm.

Ik heb hier nog wel steeds bloedverlies, maar geen krampen en alleen af en toe kleine stolsels. Maandag ga ik dus een afspraak maken bij de gyn. Ik ga er nog wel steeds vanuit dat het niet goed zit, ook omdat ik echt helemaal geen zw.kwaaltjes meer heb en mijn temp ook laag is. Mocht het eind vd week blijken dat het toch nog goed gaat, zal ik een gat in de lucht springen, maar vooralsnog ga ik er niet vanuit.

14. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    @Mama25: Wat een rotsituatie! Ik hoop dat je nog contact met hem krijgt en zo ook antwoorden op je vragen.

Het valt me trouwens op dat er veel augustus 2008 mama's zijn die weer zwanger zijn!

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    @mama25. Wat een vervelende situatie zeg. Dat je vetje je zomaar verlaat terwijl je net weer zwanger bent van zijn kindje. En dat ie je ander kindje ook zo in de steek laat. Wel fijn dat je ouders je zo goed opvangen. Ik hoop voor je dat hij misschien een tijdelijke inzinking heeft en dat het allemaal nog goed komt. Heel veel sterkte.

@schatje Ja ik ben wel misselijk maar dat is eigenlijk alleen smorgens effe verder niet overdreven moe ofzo. En pijnlijke borsten dat word wel steeds erger. Maar ik zit er idd ook heel de dag aan te voelen of ze nog wel fijn doen enz. Vreselijk die onzekerheid. Ik ben blij als ik een echo heb gehad maar dat duurt nog zo lang.

Verder ben ik nu 1 dag over me NOD haha niet dat het veel zegt maar toch.

16. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Haha ik ben niet de enige die mijn borsten steeds inspecteert... de arme dames :) Ze doen wel 'anders' pijn dan eerst, en ze puilen mijn bh uit. Ik wou dat ik er wat zekerder over was. Maar ook ik zit met enorme onzekerheid.

17. minimouse

minimouse Niet meer actief

he goeie morgen dames! ik kom even zeggen dat ik er de hele dag niet ben om te kletsen! mn moeder is jarig en daarna moet ik naar mn schoonzus op verjaardag :) hihi dus toedels!!

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    een fijne dag vandaag en gefeliciteerd met je moeder en schoonzus

19. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @ minimouse; gefeliciteerd met mama!

Ik ben gisteren naar de toppers geweest en heb daarom een tampon in gedaan om 19.00 uur. Om 01.00 uur heb ik die eruit gehaald en die was tot het touwtje aan toe rood :(
    Vanacht helemaal niet gebloed, maar vanmorgen met plassen weer wel wat maar heel weinig.
    Ik probeer echt positief te blijven, maar kijk dit eens 26eee4 Ovulation Charts
    Ik zie het dus zomber in.

Wat me een beetje op de been houd is dat ik in maart meerdere readings heb gehad en dat iedereen zei dat ik mijn leven maar 2 mk zou meemaken. Dat zou inhouden dat dit dus niet fout kan gaan.
    Iemand heeft nu voor mij ook kaarten gelegt en die zegt dat ik het somber inzie maar dat de dokter mij goed nieuws gaat brengen.

Het is dus heel spannend.

Vandaag barst ik van de koppijn, en heb pijn in me boobs. Gisterenavond had ik zooo een honger. heb toen een patatje gegeten en kreeg er meteen spijt van. Terwijl ik aan het eten was werd ik zo misselijk.

Ter info; tot nu toe heb ik alleen bloed verloren en gisteren een heel klein beetje slijm, maar geen stolsels.

20. juffie29

juffie29 Actief lid

10 apr 2009
    280
    0
    16
    @mama25; wat heftig allemaal. Ik wens je veel sterkte.

@ muurtje; licht of donkergekleurde plas, dat ligt er ook aan hoeveel je drinkt. Bij mij verschilt het ook.
    Trouwens een mooie lijst. Ik zag alleen bij mij staan FV. Maar volgens mij heb ik dat nog nooit doorgegeven. Het moet nl zijn ZB en BV.

Ik was gister bij een vriendin en haar kleine wordt bijna een jaar. Ze had het over alle babyspullen wegdoen.... Ik dacht mmmm das best handig. Ze keek me aan en wist dat ik zwanger was. Zo leuk zo'n enthousiaste reactie :p

Verder weinig last van klachten. Vandaag weer zere (.)(.) Ik heb het gevoel dat ze blijven groeien.....

Fijne zondag allemaal!

Deel Deze Pagina