Heel veel succes vanmiddag en geniet ervan! Mijn frummel was trouwens 7,9 cm groot. Doeiiii x Bloempje
Zit hier te janken op de bank..... Net een mailtje gehad van een collega..... Ze is er in de vakantie achter gekomen dat ze onbedoeld zwanger was.....na lang wikken en wegen besloten er helemaal voor te gaan. Ze is nog nooit zo gelukkig geweest....Afgelopen dinsdagnacht werd ze wakker van ongelofelijke pijn....Wat ze al dacht werd bevestigd, het hartje was gestopt met kloppen.....Ze is gisteren gecurreteerd........Jeetje, Net nu we als team dit mailtje vandaag krijgen, heb ik besloten dat wanneer ik vandaag een mooie echo heb, het te vertellen op mijn werk.....Nu is het zo dubbel!!!
Is iedereen aan het werk/lunchen/van de zon aan het genieten? Ik had gehoopt dat er nog iemand zou zijn die me moed kan inspreken!!!.........
meid het komt allemaal goed!!!!!!!!! *knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf*
@ Bloempje! wat een prachtige echo! Ik ben jaloers.. hihi. @ Knor, ik las je bericht. Zenuwen tot 14 uur. Meid. komt goed! KNUFFEL!!! p.s. mooi buikje! hihi
Idd, klotebericht......Vind het ineens ook helemaal niet meer feestelijk om het goede nieuws te vertellen op het werk........ Heb om 2 uur de echo........Aangezien ik de vorige keer te weinig vocht in mijn blaas had, moest ik nu om 12 uur voor het laatst plassen en daarna minstens een halve liter water drinken.....Zo gezegd, zo gedaan, maar ben inmiddels al 2x wezen plassen, dat kan ik echt niet ophouden hoor!!! hihi....
Hier ook weer aanwezig. Net mijn reisdocumenten op wezen halen en even kleren geshopt. Naja ik wilde in voor korte broeken gaan, maar als ik ze dan pas, dan zitten ze voor geen meter. Wel leuke shirtjes gekocht en allemaal in de uitverkoop hihi. Denk van het weekend nog maar even erop uit dan maar. Knorretje je echo gaat helemaal goed komen hoor. Ben jaloers, ik wil ook weer babyspotten haha.
hahaha nu niet meer plassen hoor foei!!! n idd rot bericht zeg! misschien even wachten ermee? of is het al goed zichtbaar? zou het ook moeilijk vinden!!
Heerlijk, shirtjes kopen in de uitverkoop.....Wel jammer dat je niet geslaagd bent voor korte broeken........Een reden om nogmaals te shoppen idd........ Weet dat de echo wel goedkomt......., maar blijft spannend.....En dat terwijl ik helemaal geen zenuwpees ben.........
Het is al echt goed zichtbaar.....ben van mijzelf slank, en nu passen mijn broeken al echt niet meer, en heb ik echt een buik......Dus ja, moet het eigenlijk wel vertellen..........Aangezien ik maandag weer naar mijn werk ga om voorbereidingen te treffen (school start 24- 8 wil ik het risico niet lopen een aantal collega's tegen te komen, die het dan wel te zeggen, andere nog niet......Plus als ik straks een mooie echo heb, mag ook echt iedereen het weten, dus dan is het ook te lezen op hyves......Heb ook veel collega's op hyves.....dus ja, moet het eigenlijk wel vertellen.......
Heb ff fimpje gemaakt van me 'kruipende' dochter YouTube - Jaylinn kan kruipen! @ knorretje komt goed hoor meid!!