Alles is helemaal goed! Ben nu 12w,4d zwanger ipv 13weken (dus moet nog ff banner aanpassen)...... Kleine was erg beweeglijk dus hebben lengte niet kunnen meten (maar aan de hand van doorsnede schedel is de termijn nu bepaald)........ Heb het hartje gehoord.....wow, wat bijzonder zeg!!! moest ervan huilen!!! Verder zat alles er op en eraan......2 armpjes, 2 beentjes, neusje, mondje, hartje gezien, navelstreng zien bewegen, de echoscopist zag de niertjes en maag (met inhoud!).......Dus alles was prima!
Super knorretje, Wat goed dat alles er goed uit zag. Heb je nog mooie foto's mee gekregen? Liefs Belliebel
Knorretjeee super meid! wat een mooie fotoooo IK WIL NU OOK! Ik heb net een leuk pakje gekocht voor de baby creme kleurig pakjee
Hallo meiden, Vandaag even lekker wezen zwemmen in het peuterbadje in het amsterdamse bos en daarna even op bezoek bij me moeder! Ik zag een leuk kruip filmpje van Jaylinn, geweldig! Word al een grote meid! En Knor, fijn dat je een mooie echo hebt gehad! En ach een paar daagjes minder maakt ook niet zoveel toch? Gefeliciteerd! Ik heb erg last van mijn buik, opgeblazen en had ook een harde buik gehad vandaag... Wel jammer!
Een paar dagen minder maakt idd niks uit..... Zelf dacht ik vandaag 13 weken, vk 12....dus met 12w,4d zitten we er mooi tussenin!
ja haha wel grappig idd jullie zaten beide in de buurt ennuh leuke pic ! lijkt net of er rechts nog eentje zit haha met zo'n scheiding ertussen
Vanavond ga ik uit eten: Om te vieren dat we een goede echo hebben gehad! Ben benieuwd waar vriendlief me mee naar toe neemt!
knorretje wat leuk! wij gaan volgende week na de echo naar Belgie We zijn niet op vakantie geweest maar hij wilt graag naar belgie..
Wij eten hier biefstuk, voor mij helaas doorbakken, met gebakken aardappeltjes en een salade. Hmmmmmmmmars ijsje lekker