ben ik ook weer! Knorretje mooie echo!!! En toch niet helemaal een weekje terug gezet, maar een paar dagen. Super hoor. Moon, welkom! BWtje: hoe is het met de maag vandaag? Mama: lekker kruipen die meid van jou, heerlijk... jammer dat die jongens van mij alweer zo goed lopen haha Hier alles goed! Gisteravond op de bank echt een paar stevige duwtjes / schopjes gevoeld! Een weekje eerder dan bij de jongens dus, maar dat kan wel met de derde denk ik. ik dacht het natuurlijk al eerder, maar nu was het zo duidelijk! En even gewogen vanmorgen. Sta nu nog op -1. Best ok, toch? Zo ga nu ff koken!
Ik heb net een patatje op met een frikandel speciaal mmm lekker slecht, maar 1x in de week kan vast geen kwaad Heb wel vaak een vieze smaak in mijn mond en wat ik ook doe, het gaat niet snel weg... bah! Vandaag de babykamer besteld bij de babydump. Ben helemaal blij nu @knorretje: mmm lekker hoor uiteten, lekker weer ook wanneer mag je eigelijk weer voor een volgende afspraak?
hey meiden, knorretje gefeliciteerd met jouw goede echo moon welkom en gefeliciteerd met jouw zwangerschap. angelfire, wat fijn dat jij al de kleine kan voelen. ik helaas nog niet. maar dat zal vanzelf ook wel komen. muurtje, hoe gaat het met jouw?
hey meiden, totaal niet bijgelezen maar wou toch ff komen zwaaien!! vandaag de hee dag geshopt, maar geen leuke kleren helaas..maar.....campingspullen. Maandag gaan we op vakanie en we moesten nog heel veel dingetjes kopen. Maandag lekker 2 weken naar frankrijk, kan bijna niet wachten!!!
knorretje:gefelicieerd met je mooie echo!!! kga er weer vandoor, lekker bankhangen!! Fijne avond meiden
knor en bloem, gefeliciteerd met jullie mooie echo!!!!! VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gister en vandaag druk geweest, morgen boodschappen doen en de zon ontwijken, en dan zondag feest iedereen een fijn weekend!!!
@ Knor, schitterende echo!! @ Ladytijger, eigenlijk wel goed. Moe. En ik ben de afgelopen dagen erg aan het boeren. hihi *bloos* Ben vandaag wezen winkelen met vriendin. Zij had ook een zw broek nodig. En het liefst een nette. Gevonden bij Miss etam en ik een leuk spijkerrokje bij de h & m. hihi Verder. Tja eh... had besloten om te denken dat kindje gezond is tot het tegendeel bewezen wordt. Ik kan me wel zorgen maken (doe ik natuurlijk ook wel... een beetje nu) maar het is beter voor de beep en mij om dat natuurlijk niet te doen. En of ik nu mij al druk loop te maken of probeer te genieten en leuke dingen te doen. De klap zal hoe dan ook hart zijn als onze kleine niet gezond blijkt te zijn... Dus liever de positieve kant in het leven benaderen... En hoe is het met u dan?
@ Hoi Tamara, nee, ik ben er toch nog... was alleen rond aan het neuzen op andere topic's... Meestal zie je dames wel online... maar zitten ze lekker tv te kijken of zo... hihi @ Bloempje, trouwens... trouwfoto's????? hebbie er al een paar. wil je jurk zien! Hoe was het? Vertel. Weet nog niets! @ Bhappy, wat heb jij trouwens een gave echo in je album staan!!! Gewoon 3 D! WOUW! @ SAMS is 12 weken vandaag!!! GEFELICITEERD!!! WAVE voor jou!!!
Moeilijk loskomen he van het forum.. merk ik dus nu al... Ik heb een drukke dag achter de rug.. mijn zoontje weer opgehaald bij zijn vader na 3 weken Wat een hel.. wat duurde het lang zeg. Voorlopig duurt het weer een jaar voor hij weer een tijd lang weg is de schat kan alleen niet slapen, we hebben zin zijn vakantie de slaapkamers verwisself.. dus is ff wennen voor die knul
Ik heb vandaag een auto ongeluk gehad. Iemand reed zo door het rode licht mij aan. Ik was helemaal in paniek natuurlijk i.v.m de kleine. Gelukkig kon ik gelijk terecht voor een spoedecho. Gelukkig was alles goed met de kleine en hebben we de uk weer mooi kunnen zien. Al veel beter dat de 12 weken echo 1,5 week geleden. En we hebben het hartje kunnen luisteren heerlijk. Helaas is mijn auto waarschijnlijk totalloss maar hij rijd nog wel. Maar ja dat is maar blik ben veel blijer dat het met de kleine goed is
WHOOOOOO Ninja!! Geen gekke dingen nu hoor!! :O hoop dat alles ook goed is met jou! gelukkig is er niks mis met de kleine!! Mommy, in het begin wilde ik hem elke dag wel gebruiken, maar nu laat k m zo een week in de kast liggen. wil niet te veel doen.. vnd ik eng. maar heb het dus nu op de laptop staat dus luister steeds daar even na muurtje, morgen zet ik hem er nog wel een keertje op goed?? ik ga nu op bed. heb het helemaal gehad. tijd voor een vrije dag. maar dat heb ik dinsdag pas, maar dan hebben we het weer druk met baby spullen kopen. mn moeder gaat mee maar dat loopt niet zo lekker.. dus dat word een zware dag ben ik bang
Ik heb gelukkig niets behalve dat ik heel erg geschrokken ben. Mijn vriend was echt zo boos op die vrouw haha gek wijf dat ze zo door rood rijd. Ze reed me echt met 60 aan gelukkig was ik geen sec vroeger aan gereden want dan was het veel anders afgelopen dan had ze me van de zeikant geraakt.