Dat is niet zo mooi, je zal je wel rotgeschrokkrn zijn. Ik ben blij dat er met beeb niks aan de hand is!!! gemma
@Ninja; Wat moet jij geschrokken zijn. Ik weet nog dat ik tijdens de zwangerschap van Matthijs een aanrijding heb gehad (maar 'n kleintje), maar de schrik zit er goed in. Dikke knuffel!
Goedemorgen @ ninja jeetje meid wat zul jij geschrokken zijn zeg!! @ hier 13 weken vandaag!!! Yeahhhh, het schiet al op!! Verder wel redelijk geslapen, kleine heeft ook doorgeslapen dus ik ook. Dat scheelt wel, ipv 3x snachts je bed uit. Geniet van het zonnetje!! Fijne dag allemaal!!
Goeiemorgen allemaal, Hopelijk heeft een ieder een rustige nacht achter de rug! Hier wel twee keer uti voor het welbekende "plasje" Knorretje jeetje zeg wat een nieuws van je collega Kan me voorstellen dat jij je zo voelt, maar kom op jij hoeft je absoluut niet opgelaten te voelen gefeliciteerd met je goede echo! Mooi kindje is het al ViciousM, nieuwe banner! Leuk![/b] Muurtje, Dus jij gaat maandag op een tweeling passen, heel veel plezier (en neem een twee paar ogen mee) whuahahahaha just kidding! Bloempje, ook jij bent gisteren geweest voor een echo! Gefeliciteerd, fijn dat alles er goed uitzag. Voor alle meiden die vandaag een nieuwe week ingaan Waveeeeeeeeeeeeeeeeeeee Hier een beetje last van rugpijn, gisteren iets teveel gelopen/gefietst. Vandaag gaan we picknicken hier in de buurt Hoop dat de wespen uit de buurt blijven! Kom zo nog wel even langs nu lekker ontbijten heb zo'n trek!
Fijn weekend allemaal dames... ik zal niet veel online zijn , en vannacht moet ik werken. Ik ga heerlijk genieten van mijn zoontje die weer thuis is na 3 weken. Het mooie weer komt er weer aan dus er lekker op uit. byeeeee
Ninja, Wat moet jij geschrokken zijn! Gelukkig is alles goed met jullie kleintje. (en gelukkig ben jij ook ongedeerd!) Doe wel voorzichtig de komende dagen en als je ook maar iets voelt meteen naar je huisarts. Soms komen de klachten een tweede/derde dag de kop opsteken! Heel veel sterkte
Tamara1978, Geniet van het mooie weer en van je kleine mannetje, wat zul jij hem gemist hebben zeg!!!
Ik heb echt de vervelendste nacht allertijde gehad. Heb de hele nacht wakker gelegen van de spierpijn en daarna kreeg ik een onverklarbare pijn tussen mijn ribben(woensdag had ik daar ook al last van maar trok het al snel weg) en die bleef wel een uur aan houden. Ik ga normaal nooit naar de huisarts maar nu ben ik toch maar naar het ziekenhuis gegaan. Daar 2 uur gezeten(veel gewacht) en nu heb ik waarschijnlijk gal aanvallen. Je hebt daar 2 medicijnen voor maar door de zwangerschap mag ik die niet. Wel een drankje gekregen voor maagzuur maar dat heb ik eigenlijk niet. Als het niet weggaat de pijn dan moet ik terug komen want dan kunnen het galstenen zijn en waarschijnlijk moeten ze dat opereren en daar hangen wel risico,s aan voor se zwangerschap du ga nu hart duimen dat het weggaat. Maar door alles maar 1 uur geslapen en vandaag moet ik eigenlijk werken maar ga vragen of ik geen snipperdag mag pakken want ik trek het echt niet om van 12 tot 22 te werken ben nu al zo kapot
Ik ga er weer vandoor. Zo te ruiken, heeft iemand hier nl. een schone broek nodig Daarna gaan we mijn verjaardagscadeau ophalen en de taart voor morgen. Kom later op de dag nog wel even spieken Iedereen een fijn weekend!
Goh Ninja wat een berichtjes van jou! Eerst het ongeluk en nu de galaanvallen! Heel veel beterschap en hoop dat het drankje enigzinds werkt! Over schone broeken gesproken, net zat het tot naast zijn luier en hij zat in de kinderstoel. Toen ik een papiertje pakte om het een beetje weg te halen had hij ook door dat daar 'iets' zat en zat er lekker met zijn handjes in! BAH! Dus onder de douche gezet en nu is hij weer van top tot teen schoon! Vandaag mooi weer dus wij gaan vandaag weer naar de peuterbadjes! Fijn weekend allemaal!
En hoe!!! Ik heb hem vreselijk gemist.. merk wel dat het meteen weer beredruk in huis is en de stilte weg. Hij woont hier samen met zijn stiefzus, en hun samen zijn zo verdomde luidruchtig.. woon ook in gehoorige pokke woning hoor Ik ga die vent van me uit zijn bed trekken... de dag is begonnen!!!!!!! byebye
WAUW wat een heldere en duidelijke echo. Wat is je kindje al groot.. of lijkt dat nou zo hihi Zal eens kijken hoe je dat doet echo's plaatsen.. gooi ik die van mij er ook nog op
Ja leuk echo,s kijken haha. IK heb 1,5 week terug ook een echo gehad de 12 weken echo en die was echt een stuk minder duidelijk. Wat groeit een beebje toch snel he